Ik zou nog een dag rust nemen.
spierpijn?
Collapse
X
-
Originally posted by Knulletje View PostNou nee.. Niet klaar zijn met herstel, dan is je spier nog bezig daarmee en niet met groeien.. Het groeien begint pas na 48uur, als de spier aan het compenseren en verbeteren is en jij rust of slaapt.....Sorry, maar waar....Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostIk zou wat cafeïne pakken (werkt pijndempend), een setje extra opwarmen, en dan weer doorbeuken.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostVolledig herstel van een spiergroep duurt 48 tot 72 uur is mij verteld.
Geloof er niks van. Ik heb soms 4 dagen spierpijn, dan is het niet volledig hersteld. Tenzij de theorie van Gen klopt.
Dat het geen spierpijn is maar zenuwpijn?ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostVolledig herstel van een spiergroep duurt 48 tot 72 uur is mij verteld. Dus tussen die 48 en 72 uur zit de "echte" groei dus volgens jou?
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostGeloof er niks van. Ik heb soms 4 dagen spierpijn, dan is het niet volledig hersteld. Tenzij de theorie van Gen klopt.
Dat het geen spierpijn is maar zenuwpijn?
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostGen heeft gelijk...... Niet alles wat je voelt zijn je spieren, je zenuwgestel doet ook nog mee... En ja dat is soms net spierpijn, of erger gevoel... Als jij gezond ben zijn je spieren zelf allang klaar, om weer af te tuigen...4 dagen is dus voor de spieren zelf bijna onmogelijk..Bij gewoon trainen, kijkend in welke mate hij beschadigd... Ongelukken daar gelaten.. Maar we hebben meer dan spieren alleen.
Volgende dag kon ik niet meer lopen. Was alsof er een mes in mijn poot werd gestoken. Ook hetzelfde gevoel in mijn elleboog. Hevig stekende pijn.
Was na een aantal dagen weer weg.
Ik snap niet zo goed hoe dat dan zou moeten werken mbt Kt.
Nou is het niet hetzelfde maar je zenuwen dat is toch een heel ander verhaal als je spieren?ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
-
Originally posted by Ashley View PostIk heb 2 keer een geirriteerde zenuw gehad. 1 x in mijn knie en 1 x in mijn elleboog. Ik had me gestoten tegen de hoek van een stoel. Niet hard.
Volgende dag kon ik niet meer lopen. Was alsof er een mes in mijn poot werd gestoken. Ook hetzelfde gevoel in mijn elleboog. Hevig stekende pijn.
Was na een aantal dagen weer weg.
Ik snap niet zo goed hoe dat dan zou moeten werken mbt Kt.
Nou is het niet hetzelfde maar je zenuwen dat is toch een heel ander verhaal als je spieren?
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostAshley, ja dat zijn zenuwpunten... Dit heeft meer te maken met je centrale zenuwgestel...Ook die moet herstellen... Het is niet n stootje, je bent n uur of wat bezig om het af te breken... Na n zware training kan jij zelfs pijn voelen die er eigenlijk helemaal niet is, dat word uitgezonden om jezelf te beschermen....Eigenlijk wil je spier ook helemaal niet beschadigd raken... Dus je krijgt n signaal, dat je het niet meer zo moet doen.... Dat zegt je eigen lichaam dus... Maar er hoeft helemaal niets loos te zijn....Pijn in je benen, kunnen n signaal van je hersenen zijn.....
Comment
-
Originally posted by mastervinz View Postheb jij bij national geographic gewerkt ofzo? jij weet toch meestal wel de duidelijkheid te geven op de meeste vragen!! blij dat je er bent ouwe!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostHeeft iemand misschien nog een antwoord op deze vraag?
Wat is je persoonlijk herstellend vermogen? Een beginner heeft meer tijd nodig dan iemand die al een decennia of langer traint.
Kortom er is geen eenduidend antwoord op je vraag.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
12 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
2 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...2 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment