spierpijn?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Knulletje View Post
    Ik zal je zeggen dat ik er onderhand heel zielig van gaat worden... Het is in de jaren na elk nieuw onderzoek herzien en veranderd.. De eerste onderzoekers hadden het dus mis, dat kan gebeuren het zijn ook mensen... Maar hallo, het word allemaal steeds herzien. En dan blijkt dat het vorig onderzoek weer fout was... Hebben ze het nu wel goed of moet het volgend jaar weer opnieuw? Wat doen onderzoekers dan, trutten met uitslagen? Eerlijk waar, ik kan het niet meer volgen.. En joh, het is niet alleen met dit he.. Zo gaat het met je voeding, eiwitten, rust, trainingen, gewicht, bf, vitamines... Is het nu in de buurt van het vorig onderzoek, dann zeg je ja de techniek is beter.. Maar ze gooien alles compleet om.... Dan denk ik nu, wanneer hebben ze het echt bij het goede eind??? Waren de vorige laboranten dan idioten? En die daar voor, nog meer, en meer? Sorry moest het ff kwijt mannen, want ik word er onderhand heel erg zielig van... Oh ja bedankt voor de verbeterde uitleg nog, was ik bijna vergeten sorry...
    Nou het antwoord is heel makkelijk. Het lichaam is een complex iets, wat niet makkelijk te verklaren valt. Men onderzoekt dingen en stelt dan dingen vast, maar die dingen die men vaststelt, zijn interpretaties van die onderzoekers, het hoeft zeker niet waar te zijn.

Mensen met kennis van zaken kunnen het ook fout hebben, vergeet dat niet.

Comment

Ben het eens met knulletje. Weet het soms op den duur ook niet meer.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
        Nou het antwoord is heel makkelijk. Het lichaam is een complex iets, wat niet makkelijk te verklaren valt. Men onderzoekt dingen en stelt dan dingen vast, maar die dingen die men vaststelt, zijn interpretaties van die onderzoekers, het hoeft zeker niet waar te zijn.

Mensen met kennis van zaken kunnen het ook fout hebben, vergeet dat niet.
        Ben het met knulletje eens dat het tegenwoordig teveel wetenschappelijk gezever is geworden ipv snoeihard trainen en vreten als een beest!
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Ben het met knulletje eens dat het tegenwoordig teveel wetenschappelijk gezever is geworden ipv snoeihard trainen en vreten als een beest!
          Wat heeft deze reactie met mijn post te maken
          Ben het wel met je eens hoor, maar het ging hier in dit topic om spierpijn, vandaar dat ik het even aanhaalde.

Comment

Ik hou me niet bezig met al die onderzoeken, als ik hard train en goed eet en zie dat ik groei dan weet ik dat het goed zit. Daar heb ik geen onderzoeken voor nodig.
            " Failure is not an option "

Comment

Precies!! elke 20 weken een nieuwe theorie!
              Alles wat ik vroeger heb geleerd, allemaal veranderd ,, beetje wat jij ook zegt Knulletje!
              Het blijft wel interessant, maar pffff

Comment

Dat maakt het juist zo leuk. Als alles zo gemakkelijk en vanzelfsprekend was dan was iedereen bodybuilder.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                  Dat maakt het juist zo leuk. Als alles zo gemakkelijk en vanzelfsprekend was dan was iedereen bodybuilder.
                  Alleen als ze ook de dicipline kunnen opbrengen om zichzelf ook jaren het leplazerus te trainen ....Die zijn er niet zo gek veel schOOm.. Jij weet ook wel dat de meerderheid stopt, als het au gaat doen. Of ze vinden 50gram spierwinst al zat, en zijn bang om net als jij (dik, zo noemen ze het dan) te worden in 4 weken whaaahahaha... Moet er altijd om lachen, en zeg dan dat hij nog dikker is dan ik..Met hun 70kg en 20% bf, ja dan mag je wel oppassen heej..Ze staan 4x per avond op de weegschaal, om te kijken of ze al groeien.. Dan zien ze je in de kleedkamer, en zeggen getver, wat n vieze dikke schouders en wat heb jij n hoop aderen en bulten op je lijf.Kan jij die benen nog wel buigen? Nee squaten doe ik dan ook met gestrekte benen, meneer.. Tuurlijk jij hebt minder aderen dan ik, stomme lul je begint n sport weet niks en wil het niet eens.. En nog 1 voor je poppetje

Comment

Alleen als ze ook de dicipline kunnen opbrengen om zichzelf ook jaren het leplazerus te trainen ....Die zijn er niet zo gek veel schOOm.. Jij weet ook wel dat de meerderheid stopt, als het au gaat doen. Of ze vinden 50gram spierwinst al zat, en zijn bang om net als jij (dik, zo noemen ze het dan) te worden in 4 weken whaaahahaha... Moet er altijd om lachen, en zeg dan dat hij nog dikker is dan ik..Met hun 70kg en 20% bf, ja dan mag je wel oppassen heej..Ze staan 4x per avond op de weegschaal, om te kijken of ze al groeien.. Dan zien ze je in de kleedkamer, en zeggen getver, wat n vieze dikke schouders en wat heb jij n hoop aderen en bulten op je lijf.Kan jij die benen nog wel buigen? Nee squaten doe ik dan ook met gestrekte benen, meneer.. Tuurlijk jij hebt minder aderen dan ik, stomme lul je begint n sport weet niks en wil het niet eens.. En nog 1 voor je poppetje
                    hahahaha. Ja je hebt gelijk. Ik bedoelde eigenlijk met "Gemakkelijk" het lichamelijke gedeelte. En met "vanzelfsprekend" het weet gedeelte.
                    Ik kreeg vandaag de vraag van een fitness instructeur wat ik gebruik. haha hoe mooi is dat.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                      hahahaha. Ja je hebt gelijk. Ik bedoelde eigenlijk met "Gemakkelijk" het lichamelijke gedeelte. En met "vanzelfsprekend" het weet gedeelte.
                      Ik kreeg vandaag de vraag van een fitness instructeur wat ik gebruik. haha hoe mooi is dat.
                      Wat jij gebruikt?......... Is je verstand, en de sportschool.. Vind het wel n compliment van zijn kant

Comment

Wat jij gebruikt?......... Is je verstand, en de sportschool.. Vind het wel n compliment van zijn kant
                        haha daarom. Ging weer gelijk naast mijn schoenen lopen. Al helemaal omdat tegelijkertijd ook de weegschaal de 86.5 aantikte.
                        The Sky Ain't The Limit

Comment

Wat gaf je als antwoord dan :P?

Comment

Originally posted by gameface View Post
                            Wat gaf je als antwoord dan :P?
                            Chocolademelk!!!!!!!
                            The Sky Ain't The Limit

Comment

Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                                Originally posted by Misterfit View Post
                                Wat heeft deze reactie met mijn post te maken
                                Ben het wel met je eens hoor, maar het ging hier in dit topic om spierpijn, vandaar dat ik het even aanhaalde.
                                Denk dat dso er op doelt dat er soms gewoon te veel geluld word. Je kan discussieren wat je wilt, maar sommige dingen blijven ja en nee spelletjes. Daar kun je heel lang over door blijven gaan, maar uiteindelijk moet het toch echt gewoon in de gym gebeuren. En die instelling heb ik zelf ook. Discussieren over bepaalde dingen daar is niets mis mee. Zo word je nog is wat wijzer. Maar je moet er ook wat mee kunnen doen. Ben het dus op dat gebied ook wel eens met de post van Flexer.
                                Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X