Patricia Paay VS Theo Maassen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by resike View Post
    paay....
    Denk dat het daar beneden niet zo mooi eruit ziet zonder al die make up fotoshop ect.
    !
    Daar zijn ook al schoonheidsoperaties voor zunne

Comment

Nou geen Paay voor deze jongen hoor. Ze mag er dan goed uit zien voor een gemid. voruw van 60, maar ze heeft ook meer dan gemiddelde hulp. Plastische chirurgie, visagisten, personal trainer, etc. En dan heb ik het nog niet eens over photoshop. Ook bij de jonge vrouwen wordt het gerbuikt dus bij Paay helemaal.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Adam Curry is een eikel dat ie haar heeft verlaten! Wat een lichaam!
        Op je 60e er nog zo uit kunnen zien! Echt waanzinnig!
        Nou wat mij betreft HOORT ze ook in de playboy!

OT: Theo Maassen heeft ongelijk.
        sluit ik me helemaal op aan

Comment

wel grpapig als je een complicatie ziet van nu en vroeger.. de borsten hebben een hele andere vorm gekregen zonder plastische chirurgie! enige vorm die bij mij bekend was. was het theezakjes effect.. maar blijkbaar kunnenz e ook uit zichzelf weer vol opgepomp worden.. kheb menig tieten in mijn handen gehad. maar sommige waren op hun 20ste er toch al beroerder aan toe.. dus pat.. ordinaire dell je liegt zelf ook dat je barst

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
            Leuk snoepje hoor, op de foto,s..... Lust er wel 2 van mmmmm, jaaaaaaahhhhh meer...
            Ga er voor. Maak een pron film voor 50 plussers. Even er in wrijven wat voor slappe eikels hun allemaal zijn met verlepte lichamen :P

Comment

effe schumacher bellen en we weten t.

geloof me ze zit vol onder plamuuuuuuuuuuuuuur.

menselijk lichaam word oud of minder snel oud,maar in t echt ziet ze dr niet uit.

Comment

Pfff dat ouwe lijk trap ik meteen uit me bed. niks naturels aan haar.
                Zeer veel laten verbouwen. Omdat ze nu eenmaal jong eruit wil blijven zien en op jonge gosers valt. Moet er niet aan denken dat als ik 30 zou zijn haar in me bed gadverdamme. En dan nog vaak die arogantie van haar . Nee hoor geef mij maar wat anders.
                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees View Post
                  Pfff dat ouwe lijk trap ik meteen uit me bed. niks naturels aan haar.
                  Zeer veel laten verbouwen. Omdat ze nu eenmaal jong eruit wil blijven zien en op jonge gosers valt. Moet er niet aan denken dat als ik 30 zou zijn haar in me bed gadverdamme. En dan nog vaak die arogantie van haar . Nee hoor geef mij maar wat anders.
                  Denk dat ze dat van jou ook denkt.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Denk dat ze dat van jou ook denkt.
                    Daarom mag ik haar niet.

Comment

Daarom mag ik haar niet.
                      Ik denk dat als ze voorover gebogen voor je stond in haar blote reet dat je hem er zonder enige moeite even in stopte, geilkees, hehehehe

Comment

Jahoor, allemaal naturel

Comment

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Ik denk dat als ze voorover gebogen voor je stond in haar blote reet dat je hem er zonder enige moeite even in stopte, geilkees, hehehehe
                            nope het is niet mijn merk.

Comment

nope het is niet mijn merk.
                              Zoiezo wel :P. Als ik kijk naar wat jij allemaal post in 18+ topic.... xD.

Comment

Originally posted by janieck spithoff View Post
                                Das gewoon het verschil van de makeup, anders zou haar kaaklijn ook wel veranderd zijn. Kaaklijn, wangen, voorhoofd, daarin zie ik geen verschil.
                                Ik vind die hele ophef over haar eigenlijk nogal kinderachtig. Niemand is verplicht om het te kijken. En het aantal vrouwen van rond de 60 wat er beter uitziet dan haar, is minimaal.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X