Goede voornemens voor 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goede voornemens voor 2010

2009 zit er bijna op dus het is weer tijd voor goede voornemens! misschien een goed idee als iedereen hier eens neerpent waar hij of zij nu staat en waar je op 31 december 2010 wil staan(vooral op het gebied van kracht en massa).

Qua kracht:

Bench Press: 1x107.5 -->1x120
    Deadlift: 5x140 -->1x200
    Squat: 5x110-->1x160

Qua massa:

Ik weeg nu 80kg met een vet% van ongeveer 16%, volgende winter zou ik graag opnieuw rond de 80kg wegen maar met vet% van tussen 10 en 12%.

Zou graag wel eens weten of dit niet te ambitieus is? maarja, anders toch een goede motivatie om zo ver mogelijk te geraken!
    @ ketIF

Qua kracht heb ik niet echt doelen.

Qua massa zeker wel. Ik wil 85 kilo wegen en een VP van onder de 14%. Ik ben nu 74 kilo 15%

Comment

Ik ben momenteel 74kg, mijn doel is voor juni volgend jaar de 82kg te bereiken, ik zie niet echt in hoe dit niet gaat lukken.

Kwa gewichten zou ik gewoon op alle punten vooruit willen gaan, niet echt een specifiek doel.

En je kan nooit te ambitieus zijn, zorgt alleen maar dat je meer je best gaat doen.

Comment

Voornemens is wat anders dan doelen.
        Voornemens zijn voor losers. Van uitstel komt afstel. Wil je iets doe het dan nu en ga niet wachten tot 1 januarie.
        Doelen is iets waar je hard voor werkt iedere dag weer. En zoals elk jaar wil ik 60kg op me 1RM plekken eind van het jaar.

Comment

Hoop dit voor volgend jaar bereikt te hebben:

Bench 1x92,5 -> 1x 120 /8x100
          squat 5x135 -> 5x 170/1x 200
          deadlift 1x190 -> 1x 220 en werksets met 200

qua massa: ben nu 100kg op 18% gok ik zo, hoop van de zomer op 95kg 10-12% te staan en december 2010.... misschien 105kg op 15%? weet het niet.
          Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
            Hoop dit voor volgend jaar bereikt te hebben:

Bench 1x92,5 -> 1x 120 /8x100
            squat 5x135 -> 5x 170/1x 200
            deadlift 1x190 -> 1x 220 en werksets met 200

qua massa: ben nu 100kg op 18% gok ik zo, hoop van de zomer op 95kg 10-12% te staan en december 2010.... misschien 105kg op 15%? weet het niet.
            Goeie stats voor een 18 jarige. Hoelang train je eigenlijk?

Comment

Weeg nu 93,4 kg bij 16%.
              Wil tussen de 95-100 wegen met 12-10% vet.
              qua kracht niet echt doelen.
              misschien een andere sportschool zoeken waar ik die doelen kan gaan maken en kan gaan nastreven.
              A strong body needs a strong mind.
              181cm, 94kg, 16%bf
              Deadlift(1x190) Benchpress(5x130) Squat(6x140)

Comment

Mijn doel is alleen zo te zijn als nu. op 31-12-2010... Mag geen doel heten.. Maar zou heel gelukkig zijn als het tegen die tijd nog zo is... Maar joh Bramo .. Jij moet meer willen dan dat hoor.. Dit is voor jou nog kaasie man.. Jouw idee en doel aanpassen, naar 10kg erbij + het zakken in bf...Dat is n doel.....

Comment

Originally posted by gameface View Post
                  Goeie stats voor een 18 jarige. Hoelang train je eigenlijk?
                  train bijna een jaar normaal, daarvoor deed ik alleen paar machines voor rug en benen, de rest vond ik irritant
                  Groeten

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                    Mijn doel is alleen zo te zijn als nu. op 31-12-2010... Mag geen doel heten.. Maar zou heel gelukkig zijn als het tegen die tijd nog zo is... Maar joh Bramo .. Jij moet meer willen dan dat hoor.. Dit is voor jou nog kaasie man.. Jouw idee en doel aanpassen, naar 10kg erbij + het zakken in bf...Dat is n doel.....
                    Ja dat is misschien niet erg ambitieus... maar qua massa hoef ik in mijn ogen niet al te veel meer vooruit te gaan. Vanaf februari ga ik cutten tot 8% en kijken hoeveel er nog bijmoet. Achja, wie weet als het zover is verleg ik mn doelen naar 90kg bij 8% vp, zou me niet verwonderen
                    @ ketIF

Comment

Hoop naturel in 2010 behoorlijk wat PR's te kunnen gaan boeken op de grote compounds.
                      Dus bankdrukken, squatten, Cleans & presses, Deadlift etc etc.
                      Qua massa hoop ik over de 100 kg te gaan bij een BF van rond de 15 tot 17%.
                      Wil Toch zeker eind volgend jaar naturel 150 kg kunnen bankdrukken en 250 kg kunnen deadliften.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Edit: zijn geen algemene voornemens zie ik nu. Nevermind.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Hoop naturel in 2010 behoorlijk wat PR's te kunnen gaan boeken op de grote compounds.
                          Wil Toch zeker eind volgend jaar naturel 150 kg kunnen bankdrukken en 250 kg kunnen deadliften.
                          Kijk een kerel met kloten..Bravo. Hoop ik, dat ik jou ook kan feliciteren daarmee...

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            je zit nu op 130 bp en 200DL? of heb ik het fout?
                            Groeten

Comment

oh ok...

ik wil een 800kg of meer raw op de grote 3 als totaal waarde
                              140kg met 15-18% vet
                              Titels winnen in strong man wedstrijden en me tegenstanders verpulveren

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X