Goede voornemens voor 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Normaal kunnen trainen?
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

100 kilogrammetjes wegen zodra het klokje 00:00 tikt op oudjaars avond 2010.
      En maximaal genieten van het leven want in 2012 vergaat de wereld zag ik laatst in een of andere film.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

mooi doel mark.

Heb zelf nog niet echt een doel. ik dnek rond de 85 kilo uitkomenmet lager vet%

Comment

Mijn doelen voor 31 dec 2010:
          - 90 kilo wegen
          - deadliften 1 rep meer dan 200 kilo
          - squatten 190 kilo 1 rep
          - bankdrukken 140 1 rep

Ik ga er hard voor trainen, grootste deel ga ik bulken behalve denk ik 2 maanden voor de zomer.

Comment

Ik heb niet echt goede/nieuwe voornemens.
            Goede voornemens heb ik 4 mnd geleden al gerealiseerd.
            Ik wilde de sportschool in en heb dat dus ook niet uitgesteld totdat ik er een nieuwe voornemen van kon maken.

In een ander topic las ik dat de sportscholen na oud en nieuw wel weer zullen uitpuilen met mensen met nieuwe voornemens. Ik ken dit tafereel. Ik moet er altijd om lachen vooral als je ze na een maand niet meer ziet.

Dus misschien toch een voornemen: proberen die mensen niet uit te lachen want per slot van rekening proberen ze het in ieder geval wel, en diegene die het wel volhouden: respect!

Comment

Originally posted by Revius View Post
              je zit nu op 130 bp en 200DL? of heb ik het fout?
              1 x 132,5 bench max en max 1 x 205 deadlift.
              Het is de squat die echt zielig is. Daar heb ik laatst net 1 x 130 mee gehaald.

De mooiste PR van dit jaar was een Cleans & Presses van 105 kg.
              Presses zijn bij mij altijd al sterk geweesd.

@ Knulletje

Thnx man!
              Last edited by de sterkste ophaler; 18-12-2009, 07:57.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post

@ Knulletje

Thnx man!
                Hoe komt het, dat jouw borst sterker is dan je benen? Jij traint toch ook net als Fal, voor PowerLifter of StrongMan? Zie aan je DL dat het niet de rug is...

Comment

Hij heeft relatief gezien zwakke benen, net zoals dat ik moeite met de borst heb. Zo heeeft iedereen wel een sterker of zwakker onderdeel. Daarnaast heeft hij lange tijd geen interesse gehad om al te zwaar te squaten omdat Mark geen grote boven benen wilde :P De laatste tijd probeerd hij wel gewicht op de squat toe te voegen. Maar is hard werk.

Heb Mark nog nooit Clean en Press zien doen dus ben benieuwd naar zijn techniek. Zelf is het zwaarst ooit 90kg geweest. En deed 80kg op een meet met Generalix en een hamster Dacht toen dat het 60kg was en vroeg me af waarom het zo zwaar aanvoelde toen hehe.
                  Last edited by Falstyr; 18-12-2009, 11:06.

Comment

blessurevrij op 1 en op 2 verloren kilo's terugpakken.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post

Mooie stats, mooie doelen. Die squat gaat vast wel goed komen, als je maar blijft trainen.
                      Groeten

Comment

Mijn doelen zijn op het gebied van massa, ik weeg nu 75 kg met een bf van 10-12% (nooit gemeten maar schat ik zo in)

Doel 1 juli: 80 kg
                        Doel 31 dec: 83 kg

Met een niet al te hoog bf, maar daar hoef ik voorlopig niet op te letten... Keihard bulken en keihard trainen dus
                        leeftijd: 22 lengte: 1.89 gewicht: 75kg, BULKEN!!

Comment

Qua kracht :

nu --> straks

Bench: 1x115 --> 1x150
                          Squat: 1x160 --> 1x210
                          DeadL: 1x175 --> 1x225

Massa:

nu --> straks

107 kg / 19.8% --> 107 kg / 12%
                          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                          There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                            Hoe komt het, dat jouw borst sterker is dan je benen? Jij traint toch ook net als Fal, voor PowerLifter of StrongMan? Zie aan je DL dat het niet de rug is...
                            Het klopt wat Fallus zegt. De interesse in benen is lang niet hoog genoeg geweesd. Maar ook de angst voor te zware gewichten was aanwezig ivm mijn hoge bloeddruk. Inmiddels ben ik over mijn angst heen gestapt en in een half jaar van een 60 kg squat (los) naar 130 kg squat (los) gegaan.
                            In de smith durf ik wel meer maar die vermeld ik nooit.
                            Ik train niet specifiek voor wedstrijden omdat ik momenteel niet van plan ben ooit wedstrijden te doen. Ik doe het voornamelijk voor mijn lol.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post

Heb Mark nog nooit Clean en Press zien doen dus ben benieuwd naar zijn techniek. Zelf is het zwaarst ooit 90kg geweest. En deed 80kg op een meet met Generalix en een hamster Dacht toen dat het 60kg was en vroeg me af waarom het zo zwaar aanvoelde toen hehe.
                              Eigenlijk was het bij wijze van grap zo gegaan. Een kameraad van me trainde mee en deadlifte maximaal 105 kg. Dus ik had geen zin om heel de tijd schijven te wisselen en deed dus 10 reps mee met 105 kg. En ineens dacht ik: "laat ik es gek doen. Ik maak er een clean van". Dus toen dat ineens lukte wilde ik hem ook proberen uit te stoten. En verrrek...dat lukte ook...met veel moeite...maar het lukte! Dat gezicht van die maat van mij..hahaha!
                              Toch leuk voor iemands neus een PR neer zetten

Comment

1.116.852 kcal aan clean bulk naar binnen werken komend jaar, alleen ik ga niet voor alleenmaar massa maar ook conditie en lenigheid vind ik belangrijk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X