Normaal kunnen trainen?
Goede voornemens voor 2010
Collapse
X
-
100 kilogrammetjes wegen zodra het klokje 00:00 tikt op oudjaars avond 2010.
En maximaal genieten van het leven want in 2012 vergaat de wereld zag ik laatst in een of andere film.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Ik heb niet echt goede/nieuwe voornemens.
Goede voornemens heb ik 4 mnd geleden al gerealiseerd.
Ik wilde de sportschool in en heb dat dus ook niet uitgesteld totdat ik er een nieuwe voornemen van kon maken.
In een ander topic las ik dat de sportscholen na oud en nieuw wel weer zullen uitpuilen met mensen met nieuwe voornemens. Ik ken dit tafereel. Ik moet er altijd om lachen vooral als je ze na een maand niet meer ziet.
Dus misschien toch een voornemen: proberen die mensen niet uit te lachen want per slot van rekening proberen ze het in ieder geval wel, en diegene die het wel volhouden: respect!
Comment
-
Originally posted by Revius View Postje zit nu op 130 bp en 200DL? of heb ik het fout?
Het is de squat die echt zielig is. Daar heb ik laatst net 1 x 130 mee gehaald.
De mooiste PR van dit jaar was een Cleans & Presses van 105 kg.
Presses zijn bij mij altijd al sterk geweesd.
@ Knulletje
Thnx man!Last edited by de sterkste ophaler; 18-12-2009, 07:57.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View Post1 x 132,5 bench max en max 1 x 205 deadlift.
Presses zijn bij mij altijd al sterk geweesd.
@ Knulletje
Thnx man!
Comment
-
Hij heeft relatief gezien zwakke benen, net zoals dat ik moeite met de borst heb. Zo heeeft iedereen wel een sterker of zwakker onderdeel. Daarnaast heeft hij lange tijd geen interesse gehad om al te zwaar te squaten omdat Mark geen grote boven benen wilde :P De laatste tijd probeerd hij wel gewicht op de squat toe te voegen. Maar is hard werk.
Heb Mark nog nooit Clean en Press zien doen dus ben benieuwd naar zijn techniek. Zelf is het zwaarst ooit 90kg geweest. En deed 80kg op een meet met Generalix en een hamster Dacht toen dat het 60kg was en vroeg me af waarom het zo zwaar aanvoelde toen hehe.Last edited by Falstyr; 18-12-2009, 11:06.
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View Post1 x 132,5 bench max en max 1 x 205 deadlift.
Presses zijn bij mij altijd al sterk geweesd.Groeten
Comment
-
Mijn doelen zijn op het gebied van massa, ik weeg nu 75 kg met een bf van 10-12% (nooit gemeten maar schat ik zo in)
Doel 1 juli: 80 kg
Doel 31 dec: 83 kg
Met een niet al te hoog bf, maar daar hoef ik voorlopig niet op te letten... Keihard bulken en keihard trainen dusleeftijd: 22 lengte: 1.89 gewicht: 75kg, BULKEN!!
Comment
-
Qua kracht :
nu --> straks
Bench: 1x115 --> 1x150
Squat: 1x160 --> 1x210
DeadL: 1x175 --> 1x225
Massa:
nu --> straks
107 kg / 19.8% --> 107 kg / 12%.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostHoe komt het, dat jouw borst sterker is dan je benen? Jij traint toch ook net als Fal, voor PowerLifter of StrongMan? Zie aan je DL dat het niet de rug is...
In de smith durf ik wel meer maar die vermeld ik nooit.
Ik train niet specifiek voor wedstrijden omdat ik momenteel niet van plan ben ooit wedstrijden te doen. Ik doe het voornamelijk voor mijn lol.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Post
Heb Mark nog nooit Clean en Press zien doen dus ben benieuwd naar zijn techniek. Zelf is het zwaarst ooit 90kg geweest. En deed 80kg op een meet met Generalix en een hamster Dacht toen dat het 60kg was en vroeg me af waarom het zo zwaar aanvoelde toen hehe.
Toch leuk voor iemands neus een PR neer zettenGeniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door MichelleantonioThe bespoke solutions of custom Android application development are perfectly tailored to your business needs. These services ensure that the application...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...2 dagen geleden
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
3 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
6 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment