Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Succes met je herstel. 6 weken niet overbelasten? Dan zal het wel meevallen lijkt me zo.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Wetende hoeveel pijn het doet, en dat het allemaal wel even zal gaan duren.. Vind ik het zwaar klote voor je, en wens je veel geluk.. Ook voor het/jouw herstel wens ik je sterkte, en dat het goed en snel mag genezen man.. Erg zat..
Sterkte man! Heb tijdje terug zelf mijn hamstring gescheurd gehad (geen warming-up voor het zaalvoetballen) en ben daar echt 2 maanden zoet mee geweest eer ik het weer een beetje kon belasten. Nu ongeveer een jaar verder voetbal ik nog steeds met een brace en voel ik bij heel veel oefeningen m'n hamstring opspelen (mn squat/deadlift/leg press).
Eén advies: ga niet te snel weer beginnen, want je bent direct weer terug bij af!
Sterkte man! Heb tijdje terug zelf mijn hamstring gescheurd gehad (geen warming-up voor het zaalvoetballen) en ben daar echt 2 maanden zoet mee geweest eer ik het weer een beetje kon belasten. Nu ongeveer een jaar verder voetbal ik nog steeds met een brace en voel ik bij heel veel oefeningen m'n hamstring opspelen (mn squat/deadlift/leg press).
Eén advies: ga niet te snel weer beginnen, want je bent direct weer terug bij af!
Inderdaad, voetbal zit er voor mij ook niet in 8 weken. Da's echt balen voor me aangezien ik het me niet kan permitteren en blessure op te lopen bij Germinal Beerschot ...
Inderdaad, voetbal zit er voor mij ook niet in 8 weken. Da's echt balen voor me aangezien ik het me niet kan permitteren en blessure op te lopen bij Germinal Beerschot ...
Germinal Beerschot
"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment