Aauuuww

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik moest hierbij gelijk denken aan één van me eerste posts dat ik met squatten viel en de stang op me been kreeg... (was een lulkoek verhaal)

Als dit echt is, sterkte met je herstel!
    Groeten

Comment

Originally posted by Gregel View Post
      Wel genoeg opgewarmd aangezien ik telkens voor mijn training een half uurtje loop op de loopband.
      Dat zegt vrij weinig. Sowieso als je benen gaat trainen en je begint bijv. met squatten altijd ook nog wat opwarmsets doen.

Maar wel mooi fucked man. Hoop dat het goed hersteld.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Succes met je herstel. 6 weken niet overbelasten? Dan zal het wel meevallen lijkt me zo.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Wetende hoeveel pijn het doet, en dat het allemaal wel even zal gaan duren.. Vind ik het zwaar klote voor je, en wens je veel geluk.. Ook voor het/jouw herstel wens ik je sterkte, en dat het goed en snel mag genezen man.. Erg zat..

Comment

sterkte!

Comment

Sterkte man! Heb tijdje terug zelf mijn hamstring gescheurd gehad (geen warming-up voor het zaalvoetballen) en ben daar echt 2 maanden zoet mee geweest eer ik het weer een beetje kon belasten. Nu ongeveer een jaar verder voetbal ik nog steeds met een brace en voel ik bij heel veel oefeningen m'n hamstring opspelen (mn squat/deadlift/leg press).

Eén advies: ga niet te snel weer beginnen, want je bent direct weer terug bij af!
              30 jr / 185 cm / 80,6 kg / BF: 15,3% @ onderhoud

Comment

Originally posted by CorbertCoCo View Post
                Sterkte man! Heb tijdje terug zelf mijn hamstring gescheurd gehad (geen warming-up voor het zaalvoetballen) en ben daar echt 2 maanden zoet mee geweest eer ik het weer een beetje kon belasten. Nu ongeveer een jaar verder voetbal ik nog steeds met een brace en voel ik bij heel veel oefeningen m'n hamstring opspelen (mn squat/deadlift/leg press).

Eén advies: ga niet te snel weer beginnen, want je bent direct weer terug bij af!
                Inderdaad, voetbal zit er voor mij ook niet in 8 weken. Da's echt balen voor me aangezien ik het me niet kan permitteren en blessure op te lopen bij Germinal Beerschot ...
                Imma Never Back Down !

Comment

Originally posted by Gregel View Post
                  Inderdaad, voetbal zit er voor mij ook niet in 8 weken. Da's echt balen voor me aangezien ik het me niet kan permitteren en blessure op te lopen bij Germinal Beerschot ...
                  Germinal Beerschot

"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

maar iedergeval wel knap dat ze nu al weten dat je iets gescheurd hebt.. normaal heb je daar wel uitgebreid onderzoek voor nodig lijkt me..

Succes met je herstel

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
                      maar iedergeval wel knap dat ze nu al weten dat je iets gescheurd hebt.. normaal heb je daar wel uitgebreid onderzoek voor nodig lijkt me..

Succes met je herstel
                      Neen hoor, gewoon ziekenhuis in met ambulance,
                      dokter heeft direct echografie genomen, en wist direct hoe laat het was.
                      Imma Never Back Down !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X