broer gegroeid in drie weken!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• broer gegroeid in drie weken!!

hey ik weet niet hoe mijn broer het doet maar zijn biceps heeft hij afgelope 3 weken getraind (hij begon weer met zijn schema) en zijn biceps zijn enorm gegroeid ik snap niet hoe hij het voor elkaar krijgt hebben jullie een idee hoe hij dat doet? zodat ik hem weer kan inhale?
    BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Originally posted by Training Niels View Post
    hey ik weet niet hoe mijn broer het doet maar zijn biceps heeft hij afgelope 3 weken getraind (hij begon weer met zijn schema) en zijn biceps zijn enorm gegroeid ik snap niet hoe hij het voor elkaar krijgt hebben jullie een idee hoe hij dat doet? zodat ik hem weer kan inhale?
    Ja man elke dag curlen, dan haal je hem in.
    Beetje synthol derbij dan gaat het nog sneller.
    Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
      Ja man elke dag curlen, dan haal je hem in.
      Beetje synthol derbij dan gaat het nog sneller.
      Om daar nog aan toe te voegen: anabolen SLIKKEN. Door anabolen wordt je lul kleiner en dan gaat de lengte van je lul naar je biceps.

Controleer het maar een keer als die slaapt.

Comment

van synthol krijg je toch ontstekingen om dat er een ontsmettingsmiddel in zit?

Comment

en anabole slikt ie niet dat weet ik wel zeker

Comment

van synthol krijg je toch ontstekingen om dat er een ontsmettingsmiddel in zit?
            Het was sarcastisch bedoeld. Check op youtube: gregg valentino. Dan leer je er meer over.

EDIT: Je vraag is een beetje raar. Hij zal vast goed eten, hard trainen ofzo. Dat moet jij ook gaan doen. Meer kan er hier niet gezegd worden. Gwn knallen!

Comment

Originally posted by gameface View Post
              Om daar nog aan toe te voegen: anabolen SLIKKEN. Door anabolen wordt je lul kleiner en dan gaat de lengte van je lul naar je biceps.

Controleer het maar een keer als die slaapt.
              je lult weer poep

@ ts vraag het hem gewoon tis je broer ffs

Comment

Goede genen.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

jongens geef die jongen eens wat goeie tips, inplaats zomaar wat rond te roepen over a.s. en synthol

gaat natuurlijk nergens over, zoals vaker gebeurd hier en in de a.s. sectie

straks koopt hij het wel door jullie op merkingen, denk er nou gewoon een beetje om

TS mischien zit hij aan een goeie gainer je zegt het zelf al hij zit weer aan een schema

voedingschema of is het een training schema, maby wat Gen zegt en zit het in de gene

vraag het hem wat possel zegt het is en blijft je broer, succes
                  Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Niels, kerel... Je schrijft al, mn broer is weer met zn schema begonnen !!... Lees ik gelijk al, hij heeft het eerder gedaan dus... Hij gaat hard, ja hij komt weer terug van waar hij is geweest... Gaat vele malen sneller dan de eerste keer ernaartoe gaan... Hem inhalen? Onmogelijk!... Hij hoeft niets te gebruiken, zn lichaam is groter geweest.. Heeft ook wel n beetje, met je spiergeheugen te maken... Alle mannen hier die ooit n paar maanden of n jaar gestopt zijn geweest, zullen dat kunnen beamen.. Je gaat als n raket, naar 90% van wat je al was.... Daarna word het ook moeilijker.............

Comment

ja maar zijn biceps zijn nu groter dan hiervoor en hij stopt af en toe 4 weken met zijn schema en dan gaat ie weer 3 weken verder en dan stopt ie weer 4 weken.
                      ik vraag het hem wel gewoon een keer al weet ik bijna zeker dat hij de rede ook niet weet

Comment

ja maar zijn biceps zijn nu groter dan hiervoor en hij stopt af en toe 4 weken met zijn schema en dan gaat ie weer 3 weken verder en dan stopt ie weer 4 weken.
                        ik vraag het hem wel gewoon een keer al weet ik bijna zeker dat hij de rede ook niet weet
                        misschien zie je zijn pomp dan zijn zun biceps idd heel wat groter opeens.
                        Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X