last van schouder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• last van schouder

hey ik had al een keer een post gedaan over mijn schouder.iedereen zei dat ik moest rusten met mijn schouder dat heb ik nu een wijk gedaan maar het doet nog steeds pijn ik zal vast nog wel wat langer moeten rusten maar kan ik niks doen om het proces te versnellen ?
    BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

een week is ook kort... ga anders eens langs je huisarts meschien dat die wat weet

Comment

Al bij een fysio geweest? Misschien zit er een ontsteking in kan ook.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Na een week nix doen vervolgens nog last hebben is geen goed teken.
        zou tog even een bezoekje aan de huisarts brengen.
        Mind is everything.

Comment

zoieso eff naar de huisarts, waarschijnlijk (als het niet al te erstig is) gaat die adviseren om met lichten gewichten te trainen tot de pijn weg is. heeft bij mij wel eens geholpen, niets doen is niet altijd de oplossing
          19 jaar, 1.78 m, 88 KG, 14% BF

''I'm back''

Comment

ja maar als ik langs de huisarts ga dan weet ik al wat die zegt:ja rustig aan doen en over twee weken terug komen

Comment

Originally posted by boxingpsyco View Post
              zoieso eff naar de huisarts, waarschijnlijk (als het niet al te erstig is) gaat die adviseren om met lichten gewichten te trainen tot de pijn weg is. heeft bij mij wel eens geholpen, niets doen is niet altijd de oplossing
              gewoon schouder oefeningen? anders ga ik dat wel een keer proberen

Comment

Originally posted by Training Niels View Post
                ja maar als ik langs de huisarts ga dan weet ik al wat die zegt:ja rustig aan doen en over twee weken terug komen

Moet je geen genoegen mee nemen.
                Jij bepaalt wat er met je lichaam gebeurt....
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Weet niet precies wat er met je schouder is, maar waarom zou je geen genoegen moeten nemen met rust als de huisarts dat zegt? Tuurlijk baas over je eigen lichaam, maar hij heeft er (enigzins) voor geleerd.
                  Heb zelf ontsteking gehad in men schouder en dan heeft een weekje rust en dan weer trainen geen zin. Dat was pijnstillers nemen (waren onstekingsremmend) en lange tijd weinig doen. Was best kut, maar als het nodig is dan moet je daar begrip voor hebben.

Comment

Originally posted by Knabbelnoot View Post
                    Weet niet precies wat er met je schouder is, maar waarom zou je geen genoegen moeten nemen met rust als de huisarts dat zegt? Tuurlijk baas over je eigen lichaam, maar hij heeft er (enigzins) voor geleerd.
                    Heb zelf ontsteking gehad in men schouder en dan heeft een weekje rust en dan weer trainen geen zin. Dat was pijnstillers nemen (waren onstekingsremmend) en lange tijd weinig doen. Was best kut, maar als het nodig is dan moet je daar begrip voor hebben.
                    Tuurlijk moet je het advies van je huisarts niet in de wind slaan.....maar als je voor je gevoel niks met zijn raad aankan(wat ik dus heb gehad) probeer je het op een andere manier te verhelpen. Manuele therapie, Osteopathie etc
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X