mijn filmpje slecht uitgevoerde bench

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by janieck spithoff View Post
    Je fisiek heeft geen ene FUCK te maken met wat je bencht, ik ken mannen die supergroot zijn en minder drukken dan een mager manneke
    Het maakt het wel geloofwaardiger voor mij.
    Wat jij erover denkt moet je zelf weten.

@TS: Tel het gewicht eerst eens fatsoenlijk na voor je gaat roepen dat je een bijna ongeloofwaardige PR hebt gezet. Ik weet niet waarom je gaat liegen. Mischien om leuke reacties te krijgen van alle mensen hier hoe super geweldig je wel niet bent? Sommige mensen krijgen daar een stijve van en geloven hun eigen leugens.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Als dat 103kg is netjes hoor helemaal op je 15de .
      Toen drukte ik misschien net de stang:P
      Mind is everything.

Comment

Originally posted by sch00m View Post
        @TS: Tel het gewicht eerst eens fatsoenlijk na voor je gaat roepen dat je een bijna ongeloofwaardige PR hebt gezet. Ik weet niet waarom je gaat liegen. Mischien om leuke reacties te krijgen van alle mensen hier hoe super geweldig je wel niet bent? Sommige mensen krijgen daar een stijve van en geloven hun eigen leugens.

Maar goed, wat ik net ook zei, begrijp me niet verkeerd ofzo, ik doe het je niet na kerel

Comment

Originally posted by janieck spithoff View Post
          Je fisiek heeft geen ene FUCK te maken met wat je bencht, ik ken mannen die supergroot zijn en minder drukken dan een mager manneke

zucht..........je kan toch wel een beetje inschatten op basis van een fysiek lengte gewicht wat iemand ongeveer kon liften(ik iniedergeval wel) maar je hebt natuurlijk uitzonderingen

Comment

dat andere filmpje ging stuk soepeler

Comment

Originally posted by o-eilering View Post
              zucht..........je kan toch wel een beetje inschatten op basis van een fysiek lengte gewicht wat iemand ongeveer kon liften(ik iniedergeval wel) maar je hebt natuurlijk uitzonderingen
              Meen je nu maar niks.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Dat kan je absoluut niet!
                Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
                  Dat kan je absoluut niet!

niet, oke jullie zijn de volwassenen ik het kind.........

Heb je ook voorbelden van mensen die dus een normaal fysiek hebben en extreem sterk zijn?(behalve die indiche gast die een olifant half optilde)

Je zou denken dat je dan een soort dieren spieren zou moeten hebben

Comment

Ja, jij bent lekker sterk!

Comment

Goed hoor, toen ik 15 was zat ik andere dingen te doen.

Comment

niet, oke jullie zijn de volwassenen ik het kind.........
                        Ga nou niet de slachtofferrol spelen.
                        Ik denk niet dat iemand hier slechte bedoelingen heeft, ik in ieder geval niet.

Comment

Originally posted by Semmetje View Post
                          armen meer naar lichaam is tog meer triceps??
                          Je belast je schouders minder inderdaad. Maar waarom zou je niet je ellebogen tucken? Plat benchen is sowieso een kracht oefening, voor massa hoef je het niet te doen
                          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

1. Leer bankdrukken
                            2. doe het voorlopig met lichter gewicht tot je techniek beheerst
                            3. stem je armen op elkaar af. de sterkste moet je net zo zwak mee gaan drukken als je zwakste arm anders ga je scheef en krijg je ongelukken...

sukkel...

Comment

Heb je ook voorbelden van mensen die dus een normaal fysiek hebben en extreem sterk zijn?
                              Ja ikke ikke ikke!

@iedereen: Volgens mij is het wel duidelijk dat de meesten hier de stats ongeloofwaardig vinden, TS heeft ook al aangegeven dat die niet kloppen, dus is die discussie voorbij.

@Falstyr: Je advies was zo zo mooi en goed, tot dat laatste woord. Laat het gewoon bij je advies, mijn inziens stuk krachtiger om alleen dat advies te geven dan om iemand ook nog even voor sukkel uit te gaan maken, ongeacht of je dat daadwerkelijk vindt. Als-ie vervolgens eigenwijs is en zegt dat hij het allemaal wel beter weet is het een ander verhaal .
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

volgens mij ben jij gewoon iemand die de stoertje wil uithangen van 'heey kijk mij ik ben 15 en ben sterk'.. ook al die bicep omtrek topic, sorry maar je houdt echt jezelf voor de gek

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X