Hoog BF zorg voor een soort van Gyno?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by The Phoenix View Post
    Dat klink goed. Maar ik train nu een half jaar en zie dat mijn rug goed vordert. Mijn bort is aan het groeien maar die tepels blijven puffy. Maar hoe zou je weten dat het geen gyno is?

en wat kan ik dan doen aan puffy nippels?

Ben nooit dik geweest. Ben 1,71 mtr en heb nooit meer gewogen dat 72 kilo.
    Borst vet gaat meestal als laatst weg (verschild ook per persoon)
    Het is wel een vorm van oestogeen vet meestal rond de borst en billen als ik het goed heb?. Dit gaat het moeilijkste veg meestal. Erg bekend bij vrouwenmaar mannen kunnen het ook net zo goed hebben.

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
      Borst vet gaat meestal als laatst weg (verschild ook per persoon)
      Het is wel een vorm van oestogeen vet meestal rond de borst en billen als ik het goed heb?. Dit gaat het moeilijkste veg meestal. Erg bekend bij vrouwenmaar mannen kunnen het ook net zo goed hebben.
      Ik weet dat de meeste zeggen dat dit niet zomaar weggaat maar als het alleen vet is lijkt mij dat het toch wel iets moet slinken door verbranding?

Comment

Jeps word ook vast wel minder maar als de rest sneller weg gaat lijkt het meer worden maar da tis bedrog, dat komt omdat het langamer weg gaat dan de rest er om heen, dit zie je vooral bij hele dikke mensen gebeuren. Die krijgen dan gewoon hang tieten en hebben al bijna geen buikvet meer. Ik heb het zelf wel tig keer gezien iig. Het is niet mooi maar goed je zal dan diep moeten blijven gaan met cutten.

Comment

Denk dat ik ook zal afwachten tot BF < 10, als ik daarno nog geen strakke borst heb zak ik even binnenspringen bij de dokter
          > vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
          BP: 1x120 kg, SQ: 6x160 kg, DL: 1x190 kg, Still bulking

Comment

Originally posted by Kingsley View Post
            Denk dat ik ook zal afwachten tot BF < 10, als ik daarno nog geen strakke borst heb zak ik even binnenspringen bij de dokter
            Nou dan wachten we samen even af!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X