Sportschool

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sportschool

Goedendag,
    hier een vraagje ik zit te denken aan fit for free sportschool heeft iemand hier ervaring mee ben benieuwd

Originally posted by jur34 View Post
    Goedendag,
    hier een vraagje ik zit te denken aan fit for free sportschool heeft iemand hier ervaring mee ben benieuwd
    Yep....ligt er misschien aan waar je gaat train.
    Ik train ook in wateringen bij fit for free en daar kan je prima uit de voeten.
    Begeleiding is ruk dus daar hoef je het niet voor te doen.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Even opletten dat er uberhaubt wel ruimte is... weet dat je in R'dam met moeite een plekje kon creeeren om te DLen b.v. en dat squatmogelijkheid vrij schraal was ingedeeld.

Dumbells gaan vaak niet hoog

Verder kan je alles er wel doen
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Bedankt ga toch maar voor een andere denk ligt hier ook maar 2 min vandaan alleen wat duurder maar ja thanks

Comment

Originally posted by jur34 View Post
          Bedankt ga toch maar voor een andere denk ligt hier ook maar 2 min vandaan alleen wat duurder maar ja thanks
          Zou gewoon eerst bij beide gaan kijken, en dan kiezen waar je naar toe gaat.

Comment

fit for free is best goed, zijn wel een paar veroudere apparaten van Precor, en begeleiding is waardeloos.
            maar ik raad het zeker aan

Comment

Bij gebrek aan beter kan je het doen.
              Groeten

Comment

Ben het eens met wollie. Ga alle sportscholen in de buurt af en kies vervolgens daarna pas welke het best aan jou persoonlijke voorwaarden voldoet.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                  Yep....ligt er misschien aan waar je gaat train.
                  Ik train ook in wateringen bij fit for free en daar kan je prima uit de voeten.
                  Begeleiding is ruk dus daar hoef je het niet voor te doen.
                  huh? Jij trainde toch by kneets?
                  Ik dacht dat ik dat had gelezen of heb ik dat verkeerd gelezen?
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

Ik zit onderandere ook bij Fit For Free den haag en bevalt wel hoor.
                    De sfeer is helemaal kut maar goed als je allen wilt trainen is het goed te doen.

Voor die 10 eur in de maand kan ik ook niet leiden, andere gym is gratis maar goed voor er bij is wel lekker.
                    Who's the Chef

Comment

half mei word in venlo een nieuw filiaal geopend van fit for free. ik ga eens even kijken. Als ze daar veel ruimte hebben kan dat voor mij al een overstap zijn. Als je op de site van fit for free kijkt zie je een gigant van een filiaal.

Ik hoop dat deze nieuwe ook die kant op gaat.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                        huh? Jij trainde toch by kneets?
                        Ik dacht dat ik dat had gelezen of heb ik dat verkeerd gelezen?
                        Klopt.

Ik train 1x in de week met mijn ouwe bij fit4free op zaterdag.
                        De rest van de week bij Kneets gym.

Comment

Klopt.

Ik train 1x in de week met mijn ouwe bij fit4free op zaterdag.
                          De rest van de week bij Kneets gym.
                          Hoezo dat dan? Bedoel, heb je daar een speciale reden voor?
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                            Hoezo dat dan? Bedoel, heb je daar een speciale reden voor?

Mijn pa die is lid van fit4free. En om hem te helpen met zn oefeningen ben ik daat ook lid van geworden. Kost 10 eurro per maand in de daluren.
                            Je kan daar best goed uit de voeten.....
                            Het is alleen jammer dat je er niet fatsoenlijk kan deadliften, squatten en decline benchen. Er staat 1 benchpress. En 1 smithmachine....wat uit de middeleeuwen komt en regelmatig kapot is.

wat helemaal ergelijk is is dat de wc's ook vaak buiten gebruik zijn....eigenlijk is het een grote kutzooi daar

Comment

Het is alleen jammer dat je er niet fatsoenlijk kan deadliften, squatten en decline benchen. Er staat 1 benchpress. En 1 smithmachine....wat uit de middeleeuwen komt en regelmatig kapot is.

wat helemaal ergelijk is is dat de wc's ook vaak buiten gebruik zijn....eigenlijk is het een grote kutzooi daar
                              Dat is wel klote. Zoals gezegd ga ik kijken op de open dag van een nieuw filiaal van fitforfree ik hoop wel dat het beter is als menig reactie hier.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X