Originally posted by Pinada
View Post
schema voor GAmeface
Collapse
X
-
Gentjuh, ik zou het echt houden bij het full body-schema van GeneralIx.
Je traint immers toch nog altijd thuis he?
2 of 3 keer per week
Squats
Romanian deadlift
Chin ups aangezien je geen pull up-bar hebt (?), hier mss ook een row-oefening van maken. Zou dan eerst barbell rowen en dan dumbell rowen ofzo.
Bent over barbell row
Bench press heb je een bankje? anders hier mss beter push ups van maken, al dan niet verzwaard met een rugzak ofzo
Standing military press met barbell of dumbell, wat je het beste vindt
Shrugs
Side raise
Sitting calf raise of een kuitoefening die het meest praktisch voor jou is, voor een volledige range of motion kan je je voet op een verhoogje zetten
Triceps extensions lying triceps extension met dumbell of skullcrusher met barbell
Dumbell curl
Hanging leg raise of buikspieroefening naar keuze
Originally posted by GeneralIx View PostZoals al eerder vermeld (en zo staat het ook overzichtelijk in onderstaand excel bestand) doe je elke oefening 2*15, op een gewicht waarbij je de uitvoering zonder gesmokkel kunt doen. De rust tussen sets bedraagt 30-90 seconden."We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Comment
-
Originally posted by roelinho View PostGentjuh, ik zou het echt houden bij het full body-schema van GeneralIx.
Je traint immers toch nog altijd thuis he?
2 of 3 keer per week
Squats
Romanian deadlift
Chin ups aangezien je geen pull up-bar hebt (?), hier mss ook een row-oefening van maken. Zou dan eerst barbell rowen en dan dumbell rowen ofzo.
Bent over barbell row
Bench press heb je een bankje? anders hier mss beter push ups van maken, al dan niet verzwaard met een rugzak ofzo
Standing military press met barbell of dumbell, wat je het beste vindt
Shrugs
Side raise
Sitting calf raise of een kuitoefening die het meest praktisch voor jou is, voor een volledige range of motion kan je je voet op een verhoogje zetten
Triceps extensions lying triceps extension met dumbell of skullcrusher met barbell
Dumbell curl
Hanging leg raise of buikspieroefening naar keuze
Probeer geregeld het gewicht te verhogen, maar uitvoering blijft natuurlijk prioriteit nummer 1.
Comment
-
Originally posted by gentjuh View Postja mar squat en deadlift doe ik niet omdat ik geen vaardigheid ervoor heb en mn rug verpest, heb net 2 chijven gehaakd bij perrysport alleen toen begon zo vent te zeuren dat het heeeeeel slecht voor mijn groei(spiergroei) is en dat ik het niet alleen mag doen en mar 2x per week??????????????????
Comment
-
Originally posted by gentjuh View Postmar ik heb nu net als Genx zei alles 2x15 gedaan behalve bankdrukken die heb ik 4x12 gehouden"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by gentjuh View PostAANGEPAST:
TRAINING_SCHEMA.xls
jordy heb paar van die oedeningen die jij zei toegevoegd
maar zijn dit genoeg sets/reps?Owner of the Iron Playground.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...15 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
21 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: