schema voor GAmeface

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pinada View Post
    Edit-knop gentjuh.
    ow sorry zal ik volgende keer doen, mar wat vind jij ervan?

Comment

Gentjuh, ik zou het echt houden bij het full body-schema van GeneralIx.
      Je traint immers toch nog altijd thuis he?
      2 of 3 keer per week

Squats
      Romanian deadlift
      Chin ups aangezien je geen pull up-bar hebt (?), hier mss ook een row-oefening van maken. Zou dan eerst barbell rowen en dan dumbell rowen ofzo.
      Bent over barbell row
      Bench press heb je een bankje? anders hier mss beter push ups van maken, al dan niet verzwaard met een rugzak ofzo
      Standing military press met barbell of dumbell, wat je het beste vindt
      Shrugs
      Side raise
      Sitting calf raise of een kuitoefening die het meest praktisch voor jou is, voor een volledige range of motion kan je je voet op een verhoogje zetten
      Triceps extensions lying triceps extension met dumbell of skullcrusher met barbell
      Dumbell curl
      Hanging leg raise of buikspieroefening naar keuze

Originally posted by GeneralIx View Post
      Zoals al eerder vermeld (en zo staat het ook overzichtelijk in onderstaand excel bestand) doe je elke oefening 2*15, op een gewicht waarbij je de uitvoering zonder gesmokkel kunt doen. De rust tussen sets bedraagt 30-90 seconden.
      Probeer geregeld het gewicht te verhogen, maar uitvoering blijft natuurlijk prioriteit nummer 1.
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
        Gentjuh, ik zou het echt houden bij het full body-schema van GeneralIx.
        Je traint immers toch nog altijd thuis he?
        2 of 3 keer per week

Squats
        Romanian deadlift
        Chin ups aangezien je geen pull up-bar hebt (?), hier mss ook een row-oefening van maken. Zou dan eerst barbell rowen en dan dumbell rowen ofzo.
        Bent over barbell row
        Bench press heb je een bankje? anders hier mss beter push ups van maken, al dan niet verzwaard met een rugzak ofzo
        Standing military press met barbell of dumbell, wat je het beste vindt
        Shrugs
        Side raise
        Sitting calf raise of een kuitoefening die het meest praktisch voor jou is, voor een volledige range of motion kan je je voet op een verhoogje zetten
        Triceps extensions lying triceps extension met dumbell of skullcrusher met barbell
        Dumbell curl
        Hanging leg raise of buikspieroefening naar keuze

Probeer geregeld het gewicht te verhogen, maar uitvoering blijft natuurlijk prioriteit nummer 1.
        ja mar squat en deadlift doe ik niet omdat ik geen vaardigheid ervoor heb en mn rug verpest, heb net 2 chijven gehaakd bij perrysport alleen toen begon zo vent te zeuren dat het heeeeeel slecht voor mijn groei(spiergroei) is en dat ik het niet alleen mag doen en mar 2x per week??????????????????

Comment

Originally posted by gentjuh View Post
          ja mar squat en deadlift doe ik niet omdat ik geen vaardigheid ervoor heb en mn rug verpest, heb net 2 chijven gehaakd bij perrysport alleen toen begon zo vent te zeuren dat het heeeeeel slecht voor mijn groei(spiergroei) is en dat ik het niet alleen mag doen en mar 2x per week??????????????????
          Trainen met gewichten slecht voor de spiergroei, weer wat geleerd. Waarom sta ik dan altijd met gewichten te schouwen als ik in de gym ben. Man ik heb mijn tijd lopen te verspillen, want een perrysport medewerker die heeft er veel verstand van.

Comment

Waarom zet je het dan in je schema?
            You can be part of my meal tonight.

Comment

lol oke gelul dus en mn maq dacht er eigenlijk ook zo over :P
              mar ik heb nu net als Genx zei alles 2x15 gedaan behalve bankdrukken die heb ik 4x12 gehouden

Comment

Kan je eens opsommen wat voor materiaal je nu allemaal hebt.
                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

oke oke, mar hammer curl voor triceps: dat lees ik overal of kan ik em beter weg doen?
                  Dumbells build a bigger chest
                  Barbells build a bigger ego

Comment

Mooie bijdrage, roy. /sarcasm

Comment

Dumbells build a bigger chest
                      Barbells build a bigger ego

Comment

mar ik heb nu net als Genx zei alles 2x15 gedaan behalve bankdrukken die heb ik 4x12 gehouden
                        Soms denk ik echt dat een deur je nog verslaat in een iq-test. Godkolere.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Soms denk ik echt dat een deur je nog verslaat in een iq-test. Godkolere.
                          Hij heeft een vergunning nodig om te poepen
                          Groeten

Comment

AANGEPAST:
                            TRAINING_SCHEMA.xls

jordy heb paar van die oedeningen die jij zei toegevoegd
                            maar zijn dit genoeg sets/reps?
                            Pfff, ik ga jou geen advies meer geven. Heb er geen zin meer in, sorry. Over 1 a 2 jaar zullen we het wel weer zien.
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                              Pfff, ik ga jou geen advies meer geven. Heb er geen zin meer in, sorry. Over 1 a 2 jaar zullen we het wel weer zien.
                              FOCK IT wat nu weer?????????????????/ zeur tog niet man

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                                Kan je eens opsommen wat voor materiaal je nu allemaal hebt.
                                barbell stang
                                dumbell stang
                                2 vaste dumbells
                                en schijven natuurlijk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X