Held.
Atta ( GeneralIx ) in ziekenhuis Rotterdam. Steunbetuigingstopic.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ghehehehe. Geinig
.
Bruce had ook zo'n geintje geflikt met DSO, back in the day.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostHahaha geweldig.
Zo eens kijken in hoeverre ik stagaires zo ver kan krijgen, dat ze alle anussen van de katten gaan inspecteren. Zijn er maar 30, dus moet te doen zijnIk ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Originally posted by Osterich View PostStelletje zure internetters.
DAt jij dat vind is jouw zaak. Maar ik vind het triest om over zulke onderwerpen grappen te maken. Mijn soort humor is het niet, en er zijn er wel meer hier die dit echt geen leuke grap vinden.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostHoezo zuur? Moet alles dan een grote grap zijn? Ik vind van niet.
DAt jij dat vind is jouw zaak. Maar ik vind het triest om over zulke onderwerpen grappen te maken. Mijn soort humor is het niet, en er zijn er wel meer hier die dit echt geen leuke grap vinden.
Ga lekker spelen.
Droeftoetert.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Originally posted by Wasofski View PostToen ik topic titel zag en dan topic starter Osterich d8 ik direct, dit is een 1 april grap
Hahaha.
@ de rest
Haha.
Leuke is dat er vast nog BN'ers zijn de dit nog niet gelezen hebben maar wel het aantal posts & hits zien.
Het wordt nog leuk.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
Kanaal: Trainingslogjes
51 minutes ago -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door SofiaBoamCBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 3x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 6x
- 62.5kg 30x
Hatfield...-
4 dagen geleden -
-
door adaadesignerhouse1Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...4 dagen geleden
-
door GabrielDenaisGlucotonic Blood Sugar Control: A Comprehensive Review for Managing Healthy Blood Sugar Levels
⇉ Order From Official Website GlucoTonic™...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused ssafety bar squat:
- 100.5kg 4x
Sumo safety bar goodmorning:
- 33kg 2x20
Wide grip...-
1 week geleden -