Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Atta ( GeneralIx ) in ziekenhuis Rotterdam. Steunbetuigingstopic.
@Atta, Ik hoop dat het met je fiets goed gaat. Verwen de fiets maar goed dit weekend heeft ze wel verdient. Lekker poetsen, strelen,liefkozen,kusjes geven,liefde bedrijven,zadel eraf,insmeren,erop gaan zitten,koplamp neuken,enz. Ik hoop dat je fiets snel hersteld. Het gaat me toch wel aan het hart. Ik heb zelf ook een fiets gehad maar die is er helaas niet meer.
Ik weet dat het psychisch zwaar voor je zal worden aankomende dagen.
Dus spendeer wat quality time met je fiets. Jullie hebben samen toch een hoop meegemaakt afgelopen dagen.
Hey Os, heb je geen vervolg-recept voor wat extra medicijnen?
Je was zo rustig de laatste tijd.
Je kunt natuurlijk lullen als brugman maar denk je zelf ook niet dat je een klein beetje te ver ging met je '1 april-grap'?
Ikzelf wist ook allang dat het niet waar was maar sommige anderen wisten dit niet en tis toch ook wel een beetje in extremen wat je te melden had.
Wees blij dat Atta de fun ervan inzag anders had je nu al een enorme waarschuwing aan je kont gehad.
Dus respekteer anderen met hun mening die van zulke 'grappen' niet gedient zijn.
Hey Os, heb je geen vervolg-recept voor wat extra medicijnen?
Je was zo rustig de laatste tijd.
Je kunt natuurlijk lullen als brugman maar denk je zelf ook niet dat je een klein beetje te ver ging met je '1 april-grap'?
Ikzelf wist ook allang dat het niet waar was maar sommige anderen wisten dit niet en tis toch ook wel een beetje in extremen wat je te melden had.
Wees blij dat Atta de fun ervan inzag anders had je nu al een enorme waarschuwing aan je kont gehad.
Dus respekteer anderen met hun mening die van zulke 'grappen' niet gedient zijn.
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment