Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik denk dat je nu aan 1600kcal zit en dan ga je plots 2500kcal per dag(lukt gwn niet), eerst opbouwen, post is wat je eet?
The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs. Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Want dit kan toch niet lang goed gaan zo.
Je traint alles 2 keer per week en dan geen benen.
Ik wil niet te hard overkomen, maar het enige dat jij op dit moment extra nodig hebt, zijn een paar uurtjes vrije tijd om eens goed op dit forum te gaan lezen en vervolgens op basis van de vergaarde kennis een nieuw schema maken.
Want dit kan toch niet lang goed gaan zo.
Je traint alles 2 keer per week en dan geen benen.
Ik wil niet te hard overkomen, maar het enige dat jij op dit moment extra nodig hebt, zijn een paar uurtjes vrije tijd om eens goed op dit forum te gaan lezen en vervolgens op basis van de vergaarde kennis een nieuw schema maken.
Veel succes alvast.
Dankje voor je reactie!
ik ga topics lezen en kijken wat ik beter aan me schema kan maken!
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment