yup met grijze haren als bewijs, maar die heb ik er allemaal weer afgehaald met de tondeuze
Wat is slechter alcohol of xtc?
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View Postyou're out of touch met hoeveel er tegenwoordig gedronken word. Het is vele malen meer wat mensen van mijn generatie dronken, laat staan de jouwe. geef mij maar die 6 weken pillen kuur dan...al heb ik nog liever gewoon injecties ipv orals.
dit deel ik met je haha je kan beter AS gebruiken ga je der tenminste goed van uitzien
xtc en drank word je nou ook niet echt beter van...
Comment
-
Originally posted by skitzo6 View Postdit deel ik met je haha je kan beter AS gebruiken ga je der tenminste goed van uitzien
xtc en drank word je nou ook niet echt beter van...19j - 1.96m - 105kg
Train harder, grow faster
Comment
-
Originally posted by Ashley View Post1 ding weet ik wel, xtc is lekkerder
Originally posted by Kevf View PostWat een topic weer, iedereen valt over deze jongen heen. XTC is helemaal niet slecht als mensen denken en er zijn zelfs onderzoeken die uitwijzen dat je beter XTC kan gebruiken
FOK.nl / Nieuws / Alcohol en tabak schadelijker dan wiet en xtc / FOK!frontpage
Het ligt natuurlijk allemaal in welke mate je het doet. Mijn persoonlijke ervaring met beide middelen is dat een avondje alleen xtc minder schadelijk is dan een avond flink doorzakken.
Dingen om rekening mee te houden
- laat je pillen testen
- drink genoeg water tijdens de avond
- overdrijf de hoeveelheden niet. Eigenlijk moet 2x je lichaamsgewicht (in kg) aan mg mdma de max zijn
- ga niet uren zitten afteren.
- Zorg de dag ervoor en erna voor genoeg eten en uiteraard genoeg eiwitten!
- Andere middelen zoals Coke en Speed maken de schade natuurlijk wel een stuk aanzienlijker
- niet vaker dan 1x in 2 maanden. Dit geeft je lijf de tijd om je serotoninevoorraden weer aan te vullen
@ veel mensen hier in het topic: laat iedereen toch lekker in zijn waarde. Vroegah was ik ook nieuwsgierig naar het antwoord op deze vraag.
Daarnaast zijn sommige van jullie ook niet te beroerd om ongezonde rotzooi te gebruiken om groter te worden. Dat kan wel onder het motto 'als je het maar verstandig doet' . Dat geldt voor een avondje de bloemetjes buiten zetten natuurlijk net zo goed
Overigens, zeker als je hartpatiënten in je familie hebt, kun je beter uitkijken met middelen die je bloeddruk en hartslag opjagen (zoals xtc).
Sporadisch gebruik is wat mij betreft relatief veilig te noemen, maar als je het gaat hebben over elke week een paar biertjes of over elke week een pilletje of twee/drie, vrees ik dat het laatste een pak slechter is."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postyou're out of touch met hoeveel er tegenwoordig gedronken word. Het is vele malen meer wat mensen van mijn generatie dronken, laat staan de jouwe. geef mij maar die 6 weken pillen kuur dan...al heb ik nog liever gewoon injecties ipv orals.
Comment
-
Pillen zijn veel slechter voor je spieren als alcohol.
Af en toe zou het wel niet veel in de weg staan.
Pillen drogen je uit ,gooien je stof afwisseling een heel stuk omhoog , verlagen testosteron,en bederven eetlust.
Ga maar eens op de weegschaal staan de dag na gebruikt.
Je zal wel 1-3 kg minder wegen zal wel hoofdzakelijk vocht zijn maar toch.
Zijn maar weinig drugs die niet slecht voor de spieren zijn.Ghb is er zo een.
Ben blij dat ik vroeger begonnen ben met trainen vroeger ook wat af gebruikt.
Gelukkig was ik er snel achter gekomen dat trainen en drugs niet samen ging.
Alleen nu af en toe nog eens een ghb'tje.
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostIk zou niet weten wat schadelijker is....iemand die zich elk weekend voor 6 weken lam zuipt, of iemand die een pillenkuur van 6 weken neemt.
Als ik het logisch zou beredeneren is die pillenkuur zwaarder voor je lever dan 6 weekenden zuipen.
Grtzz..
Comment
-
ik denk dat iedereen voorzichzelf wel een hele goeie afweging kan maken of diegene het de "moeite" waard vind om drugs te gebruiken of niet. hetzelfde met AS. en drank gebruik.
ik zelf gebruik wel is mdma chrstallen maar dat is voornamelijk in het festival seizoen wat weer voor de deur staat!!!!!!!!
je valt indd wat kg's af na een avondje gebruik maar dat is voornamelijk vocht!
je heb die kg's er in dezelfde week al weer bij.
je wilt weten welke van de 2 slechter is voor je spieren als je het 1 of 2 x per jaar zou doen.
denk dat het dan weinig uitmaakt en zou gewoon kiezen voor datgene wat jij het leukst vind om te nuttigen!DL 5x100, SQ 10x80, BP 1x100 181 cm 74 kg
Comment
-
Ik denk dat het vrij weinig uitmaakt wat nou echt slechter voor je is, vooral als je het maar 2x in 1 jaar van plan bent. Dan maakt het imo niet veel uit of je dan 2x drink of 2x een pilletje neemt.
Zolang je maar een verstandige gebruiker bent van beide dingen en weet waar je mee bezig ben zou het 2x in 1 jaar niet echt heel veel kwaad kunnen.Ga uit mijn vaarwater want ik ga rechtdoorzee.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: