Wat is slechter alcohol of xtc?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

yup met grijze haren als bewijs, maar die heb ik er allemaal weer afgehaald met de tondeuze

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      you're out of touch met hoeveel er tegenwoordig gedronken word. Het is vele malen meer wat mensen van mijn generatie dronken, laat staan de jouwe. geef mij maar die 6 weken pillen kuur dan...al heb ik nog liever gewoon injecties ipv orals.

dit deel ik met je haha je kan beter AS gebruiken ga je der tenminste goed van uitzien

xtc en drank word je nou ook niet echt beter van...

Comment

Originally posted by skitzo6 View Post
        dit deel ik met je haha je kan beter AS gebruiken ga je der tenminste goed van uitzien

xtc en drank word je nou ook niet echt beter van...
        Ik begon spontaan te trippen van deze post :P Al die gare emoticons ^^
        19j - 1.96m - 105kg
        Train harder, grow faster

Comment

haha dan moek vaker zulkde dingen posten gratis tripp

Comment

Originally posted by skitzo6 View Post
            haha dan moek vaker zulkde dingen posten gratis tripp
            Jah, die aap maakte et helemaal wous..
            19j - 1.96m - 105kg
            Train harder, grow faster

Comment

Originally posted by Ashley View Post
              1 ding weet ik wel, xtc is lekkerder
              Oh yeah baby! Zomer wordt weer lekkerrrrrrr.

Originally posted by Kevf View Post
              Wat een topic weer, iedereen valt over deze jongen heen. XTC is helemaal niet slecht als mensen denken en er zijn zelfs onderzoeken die uitwijzen dat je beter XTC kan gebruiken

FOK.nl / Nieuws / Alcohol en tabak schadelijker dan wiet en xtc / FOK!frontpage

Het ligt natuurlijk allemaal in welke mate je het doet. Mijn persoonlijke ervaring met beide middelen is dat een avondje alleen xtc minder schadelijk is dan een avond flink doorzakken.

Dingen om rekening mee te houden

- laat je pillen testen
              - drink genoeg water tijdens de avond
              - overdrijf de hoeveelheden niet. Eigenlijk moet 2x je lichaamsgewicht (in kg) aan mg mdma de max zijn
              - ga niet uren zitten afteren.
              - Zorg de dag ervoor en erna voor genoeg eten en uiteraard genoeg eiwitten!
              - Andere middelen zoals Coke en Speed maken de schade natuurlijk wel een stuk aanzienlijker
              - niet vaker dan 1x in 2 maanden. Dit geeft je lijf de tijd om je serotoninevoorraden weer aan te vullen

@ veel mensen hier in het topic: laat iedereen toch lekker in zijn waarde. Vroegah was ik ook nieuwsgierig naar het antwoord op deze vraag.

Daarnaast zijn sommige van jullie ook niet te beroerd om ongezonde rotzooi te gebruiken om groter te worden. Dat kan wel onder het motto 'als je het maar verstandig doet' . Dat geldt voor een avondje de bloemetjes buiten zetten natuurlijk net zo goed
              Punt is dat we het hebben over stappen. En zeker de jongere generatie stapt niet 1x/ 2mnd. En als je elke week gaat stappen kun je beter elke week een paar biertjes consumeren dan elke week een paar pilletjes. Dat is een beetje het punt.
              Overigens, zeker als je hartpatiënten in je familie hebt, kun je beter uitkijken met middelen die je bloeddruk en hartslag opjagen (zoals xtc).

Sporadisch gebruik is wat mij betreft relatief veilig te noemen, maar als je het gaat hebben over elke week een paar biertjes of over elke week een pilletje of twee/drie, vrees ik dat het laatste een pak slechter is.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                you're out of touch met hoeveel er tegenwoordig gedronken word. Het is vele malen meer wat mensen van mijn generatie dronken, laat staan de jouwe. geef mij maar die 6 weken pillen kuur dan...al heb ik nog liever gewoon injecties ipv orals.
                wablief ?:P bevrijdingsfestival was de bom

Comment

Pillen zijn veel slechter voor je spieren als alcohol.
                  Af en toe zou het wel niet veel in de weg staan.
                  Pillen drogen je uit ,gooien je stof afwisseling een heel stuk omhoog , verlagen testosteron,en bederven eetlust.
                  Ga maar eens op de weegschaal staan de dag na gebruikt.
                  Je zal wel 1-3 kg minder wegen zal wel hoofdzakelijk vocht zijn maar toch.

Zijn maar weinig drugs die niet slecht voor de spieren zijn.Ghb is er zo een.
                  Ben blij dat ik vroeger begonnen ben met trainen vroeger ook wat af gebruikt.
                  Gelukkig was ik er snel achter gekomen dat trainen en drugs niet samen ging.
                  Alleen nu af en toe nog eens een ghb'tje.

Comment

Denk dat xtc iets erger is dan alcohol..

Een biertje kan best lekker zijn.. op zijn momenten..

xtc,,, wat denk jezelf?.... TROEP!!... chemische rotzooi is het waarvan je 2 dagen kaakschaatst.....meer niet..

Grtzz..

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                      Ik zou niet weten wat schadelijker is....iemand die zich elk weekend voor 6 weken lam zuipt, of iemand die een pillenkuur van 6 weken neemt.

Als ik het logisch zou beredeneren is die pillenkuur zwaarder voor je lever dan 6 weekenden zuipen.
                      Toch moet ik me op de ''een of andere manier'' hierbij aansluiten..

Grtzz..

Comment

ik denk dat iedereen voorzichzelf wel een hele goeie afweging kan maken of diegene het de "moeite" waard vind om drugs te gebruiken of niet. hetzelfde met AS. en drank gebruik.

ik zelf gebruik wel is mdma chrstallen maar dat is voornamelijk in het festival seizoen wat weer voor de deur staat!!!!!!!!
                        je valt indd wat kg's af na een avondje gebruik maar dat is voornamelijk vocht!
                        je heb die kg's er in dezelfde week al weer bij.

je wilt weten welke van de 2 slechter is voor je spieren als je het 1 of 2 x per jaar zou doen.

denk dat het dan weinig uitmaakt en zou gewoon kiezen voor datgene wat jij het leukst vind om te nuttigen!
                        DL 5x100, SQ 10x80, BP 1x100 181 cm 74 kg

Comment

Ik denk dat het vrij weinig uitmaakt wat nou echt slechter voor je is, vooral als je het maar 2x in 1 jaar van plan bent. Dan maakt het imo niet veel uit of je dan 2x drink of 2x een pilletje neemt.

Zolang je maar een verstandige gebruiker bent van beide dingen en weet waar je mee bezig ben zou het 2x in 1 jaar niet echt heel veel kwaad kunnen.
                          Ga uit mijn vaarwater want ik ga rechtdoorzee.

Comment

Om op de vraag van de topicstarter terug te komen: beiden vallen onder de catogorie harddrugs, alleen is alcohol veel makkelijker te krijgen.
                            Harddrugs zijn slecht voor je lichaam. Punt.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Hangt er natuurlijk van af in welke maten je alcohol gebruikt, comazuipen zal veel schadelijker zijn dan een XTC-pilletje.

Comment

Het blijft allebei slecht dus doe wat je zelf het lekkerste vind.
                                Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X