post je streef fysiek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Roy P View Post
    *Kuch* dus ecto's zijn pussies?
    wel als je op die leeftijd na een hoop gefitness zo uitziet.

als je begint zijn de meeste ecto's , dus geen pussy's. maar naar een jaar of twee moet je er tog wel wat uit gehaald hebben hé

Comment

Een ecto met een mooi fysiek is alles behalve pussy. Die heeft er verdomd veel voor moeten doen, waar een endo of meso daar een stuk minder moeite mee heeft.
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
        Een ecto met een mooi fysiek is alles behalve pussy. Die heeft er verdomd veel voor moeten doen, waar een endo of meso daar een stuk minder moeite mee heeft.
        ik zeg alleen dat die taylor na al die jaartjes ''trainen'' er nogal mager uitziet.
        en als je na een jaar of 2/3 nog zo magertjes bent, ben je nogal pussy in de gym.
        tenzij er lichamelijke problemen voordoen.

Comment

@ tommy
          de fysiek van mariusz pudzianowski is idd wel nice maargoed dan mag je nog wel flink wat steroids spuiten. sterkste man van polen, en denk ook iemand die je niet tegenover je wilt hebben tijdens een partijtje mma

sinds genjuro de fysiek van nick auger heefft gepost ben ik daar aardig verslaafd aan geraakt.

of fysiek van vin diesel maar met wat beter dichtbare abs

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
            zonder AS? dream on

"D

denk dat je dan aardig vergist in punani zijn fysiek

Comment

vin diesel heeft wel een mooi fysiek, maar het mag wat groter

Bigger = Better

Comment

Als ik het op het moment ff moeilijk heb met cutten en zo graag een junk maaltijd wil kijk ik altijd even naar deze foto en ga dan weer braaf mijn koolvis en rijst eten.

Geen idee in hoeverre dit te halen is,maar ik heb mezelf 5 jaar gegeven om hierbij in de buurt te komen.

je bent nooit te oud om te dromen en nooit te oud om je fysiek te veranderen in een positiever beeld voor jezelf!
                Attached Files
                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Met de fysiek van Vin Diesel zou ik al dik tevreden zijn maar aangezien ik niet van plan ben om ooit nog te stoppen met "bouwen" ben ik benieuwd waar m'n plafond gaat liggen.
                  "Suffer now and live the rest of your life a champion"

Comment

hopelijk is dit nog beetje haalbaar voor me :P heb zelf ook veel haar op het borst dus dacht dit is perfect voor mij :P

Comment

dat is makkelijk te halen, als je je inzet tenminste

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                        Als ik het op het moment ff moeilijk heb met cutten en zo graag een junk maaltijd wil kijk ik altijd even naar deze foto en ga dan weer braaf mijn koolvis en rijst eten.

Geen idee in hoeverre dit te halen is,maar ik heb mezelf 5 jaar gegeven om hierbij in de buurt te komen.

je bent nooit te oud om te dromen en nooit te oud om je fysiek te veranderen in een positiever beeld voor jezelf!
                        das net zo'n pic van de hyves sixpackhunks waar alllemaal van die heumeus op zitten.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                          ik zeg alleen dat die taylor na al die jaartjes ''trainen'' er nogal mager uitziet.
                          en als je na een jaar of 2/3 nog zo magertjes bent, ben je nogal pussy in de gym.
                          tenzij er lichamelijke problemen voordoen.
                          Hij had 7 maanden de tijd om er zo uit te zien, daarom kijk ik naar hem op.
                          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                          Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

een droomfysiek halen is moeilijk, maar een droomfysiek behouden waarvoor je zwaar moet kuren is onmogelijk.
                            the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                              Hij had 7 maanden de tijd om er zo uit te zien, daarom kijk ik naar hem op.
                              nee ok, dan geef ik je gelijk

Comment

zoiets als dit, weet enkel zijn stats niet..
                                Attached Files

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X