post je streef fysiek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Optimus_Prime View Post
    Ik ben ehm, wat vind jij nieuw? maand, week, jaar? hahahaha

En ik weet van de 3/4x in de week training, genoeg slaap genoeg eten ... Ik doelde juist specifieker?

Ook weet ik dat hij veel rent, iets wat ik ook weer wil oppakken.

Sterk lichaam heb je Marv, respect voor de discipline die je daarvoor opbrengt, nu wat minder opgefokt reageren op dingen en het komt helemaal goed hahaha grapje grapje!
    Het verbaast me gewoon dat mensen denken dat er speciale trainingen zijn om bepaalde lichaamstypes te krijgen.
    Kijk waar je vandaan komt en denk daar spieren bij.
    Je lichaam in een bepaald model trainen??? ga je dan echt je armen minder trainen en je borst meer ofzo??

Volgens mij bestaat er alleen "inspiratie-fysieken."

Ook gek dat bij 90% van de "streeffysieken" die hier gepost worden opmerkingen staan; "zo, maar dan met meer lats" of "maar dan met lager bodyfat." Zoek dan ff naar een goed plaatje??!!

Ik vind mezelf ook opgefokt reageren, maar vaak terecht
    (en ben sinds een week helemaal van de alcohol en jonko af)

Good luck!
    Ssssmoking

Comment

• Originally posted by Marv View Post
      Ik vind mezelf ook opgefokt reageren, maar vaak terecht
      (en ben sinds een week helemaal van de alcohol en jonko af)

Good luck!
      Wat doet het er toe dat je een week van alcohol en drugs afbent..?
      "Straight outta gym"

Comment

• Alcohol en drugs kunnen mensen opgefokt maken, al is de week nadat je gestopt ben nog extremer dan de tijden dat je het nog wel gebruikte, dus het kan lijken alsof het niet de juiste keus was om te stoppen haha Leuke circel is dat

Haha en je hebt gelijk Marv. Ik denk sowieso niet dat het haalbaar is om zijn fysiek te krijgen, want hij is iets van 1.86 en ik 1.83, hij heeft een slanke bouw van zichzelf (kijk naar fresh prince), ik heb juist een bredere bouw

Ik ben bla.. Oke, dat grapje had ik al gemaakt hahaha nee maar, .. Ja, ik denk niet dat het haalbaar is, al denk ik wel dat hij meer cardio doet (hardlopen staat ie om bekend) dan krachttraining, wat denk jij?
        ~love what you do, do what you love~

Comment

• Het is maar net hoe je het bekijkt. Ik heb nooit drugs gebruikt, maar af en toe wel wat gedronken. Meer dan goed voor me was, maar he dat doet iedereen wel eens. Ik heb nu al 4 maanden geen druppel alcohol op en merk totaal geen verschil in gedrag. Het zal dus wel persoonsafhankelijk zijn..
          "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Optimus_Prime View Post
            Alcohol en drugs kunnen mensen opgefokt maken, al is de week nadat je gestopt ben nog extremer dan de tijden dat je het nog wel gebruikte, dus het kan lijken alsof het niet de juiste keus was om te stoppen haha Leuke circel is dat

Haha en je hebt gelijk Marv. Ik denk sowieso niet dat het haalbaar is om zijn fysiek te krijgen, want hij is iets van 1.86 en ik 1.83, hij heeft een slanke bouw van zichzelf (kijk naar fresh prince), ik heb juist een bredere bouw

Ik ben bla.. Oke, dat grapje had ik al gemaakt hahaha nee maar, .. Ja, ik denk niet dat het haalbaar is, al denk ik wel dat hij meer cardio doet (hardlopen staat ie om bekend) dan krachttraining, wat denk jij?
            Hij heeft shitloads of personal trainers om hem een bouw te geven voor een film.
            Dat tie in I am Legend lekker loopt te cardio'en dat betekent niet dat tie dat
            doet om dat fysiek te krijgen. Maar dat wist je denk ik al lol.
            You can be part of my meal tonight.

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
              Wat doet het er toe dat je een week van alcohol en drugs afbent..?
              Relaxed dat je hier zelf niet mee te maken hebt gehad, 8 jaar 10tje per dag roken ging zijn tol eisen.
              Zal er voortaan een smiley achter zetten, dan snapt de digitale groepering (lees: msn-jeugd) ook dat ik het vriendelijk bedoel

Originally posted by Optimus_Prime View Post
              Alcohol en drugs kunnen mensen opgefokt maken, al is de week nadat je gestopt ben nog extremer dan de tijden dat je het nog wel gebruikte, dus het kan lijken alsof het niet de juiste keus was om te stoppen haha Leuke circel is dat

Ik weet het niet joh, ik zou me lekker bezig houden met mijn eigen lichaam ipv die van anderen. DNA blueprint is zo fucking uniek, maakt competitie en natuurlijke selectie mogelijk.

Zou je van lichaam willen ruilen met de man?
              Ssssmoking

Comment

• Haha Hmm, goeie vraag.. Ik denk het niet, al vind ik hoe hij zijn fysiek krijgt dmv personal trainers en hard werken wel knap. In Ali zag hij er weer anders uit dan in I ROBOT, in Seven pounds weer anders dan in I am legend.. Erg knap, en goed voorbeeld dat je in principe alle kanten op kan met je lichaam

Ik weet gewoon nog niet precies welke kant ik op wil hahahah

Ik geloof trouwens wel dat hij hardloopt, als je interviews van hem ziet, ja, hij heeft er wel een passie voor.. Daarom rent ie waarschijnlijk ook in ELKE film hahaha Ik heb hem nog nooit NIET zien rennen in een film hhhah

Comment

• Originally posted by Joshua90 View Post
                  Hij heeft shitloads of personal trainers om hem een bouw te geven voor een film.
                  Dat tie in I am Legend lekker loopt te cardio'en dat betekent niet dat tie dat
                  doet om dat fysiek te krijgen. Maar dat wist je denk ik al lol.
                  Toch ondanks dat feit, blijft het gewoon een mens, met de limieten van een mens? denk dat er zat gasten hier zijn die ook het onderste uit de kan halen zonder pt's.

Hoewel ik me blijf verbazen over de prestaties van Christian Bale..
                  van machinist tot batman in 8 maanden. FTW

Mebay it's in the name.
                  Ssssmoking

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                    let niet op die gay kleding etc.. heb ff van google geplukt.
                    na mijn cut doel ik op dit, alhoewel ik mijn lats toch echt groter vind.

op lange termijn ditte:

die bovenste is in 2-2,5 jaar te halen, voor de onderste wel wat langer

Comment

• Christian bale is ook zo'n voorbeeld, inderdaad.. Ik vind het gewoon knap hoe filmsterren een bepaald fysiek voor een film kunnen bereiken

Wat denk je van Wolverine? Erg sterk

Dat helemaal afgetrainde krijg ik nooit voor elkaar. Gebrek aan discipline, 8x eten op een dag? Dat krijg ik echt mn strot niet in denk ik.. En dan ook alle 8 super droog en gezond? Zo ben ik niet opgevoed haha Wel jammer, persoonlijk vind ik afgetrainde lichamen hoe een lichaam zou moeten zijn

Jij bent ook behoorlijk afgetrained, maar ik bedoel het zelf minder gespierd. Zoals Christian bale in batman

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                        die bovenste is in 2-2,5 jaar te halen, voor de onderste wel wat langer

als ik droog train en dan bedoel ik ook echt droog en niet veel spiermassa verlies kom ik toch echt in de buurt.
                        Make it happen, shock everyone!

Comment

als ik droog train en dan bedoel ik ook echt droog en niet veel spiermassa verlies kom ik toch echt in de buurt.
                          bij de bovenste?

Comment

bij de bovenste?

yup, alleen zullen mijn lats wat groter uitvallen dan die van hem en mijn armen wat kleiner zijn dan die van hem....

armen lopen wat achter.....

Comment

armen lopen wat achter.....
                              arme knul

Comment

arme knul

tsjaa dat sucked.....

Comment