Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
haha! baard heb ik sowieso al, ik scheer me nooit, ik heb alleen nog geen harnas haha
maar serieus, die man heeft een goed en sterk fysiek in die film! Zoiets zou ik wel voor willen werken, en ligt ook vrij dicht bij wat ik kan bereiken
ma film is ..... ken je de film 300? Geen één iemand van die cast had zo'n lijf als in de film.....
en de verhoudingen zijn zo perfect dat het niet eens menselijk is...
The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs. Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
300 is een super film en het verhaal van 300 is een verhaal waar je veel van kan leren als jongen om een man te worden.
Ik zou alleen niet zo gespierd willen worden als Gerard butler in die film, persoonlijk past het lichaam van Russell crowe in the gladiator mij beter, dus als ik dat zou kunnen bereiken zou ik dat geweldig vinden.
Ik heb al gezocht naar trainingsschema's voor Russell crowe voor the gladiator maar kon niks vinden
Veel respect trouwens voor de acteurs van 300, wat een machines als het gaat om sport
300 is een super film en het verhaal van 300 is een verhaal waar je veel van kan leren als jongen om een man te worden.
Ik zou alleen niet zo gespierd willen worden als Gerard butler in die film, persoonlijk past het lichaam van Russell crowe in the gladiator mij beter, dus als ik dat zou kunnen bereiken zou ik dat geweldig vinden.
Ik heb al gezocht naar trainingsschema's voor Russell crowe voor the gladiator maar kon niks vinden
Veel respect trouwens voor de acteurs van 300, wat een machines als het gaat om sport
die gasten hadden allemaal een bierpens en waren verre van afgetraint....
The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs. Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
volgens mij is dat voor gerard butler niet het geval geweest maar zou kunnen dat je gelijk hebt, ik heb alleen de media gelezen, ik was niet bij de opnamens
Die foto is niet genomen in de tijd van de opnamens
kijk gewoon naar de blokjes, ten eerste zo'n 8 pack en zo'n diepe lijnen is menselijk niet eens mogelijk....
Comment