Op je vijftigste nog fitnessen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Patricia86 View Post
    Roy; het was toch ook jouw pa die zei dat je van eiwitten neppe spieren kreeg?
    Dat klopt.. als je eiwitten eet krijg je opeens synthol in je spieren.

Hoeveel eiwitten eet rodriqo wel niet dan?

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
      Roy; het was toch ook jouw pa die zei dat je van eiwitten neppe spieren kreeg?
      Nee, hoe kom je daarbij?
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

Wordt volgend jaar vijftig en zoals je kunt zien kun je er dan nog prima uitzien en ook nog prima groeien

Comment

Je moet wel goed opwarmen en nu train ik elke spiergroep maar 1 keer in de week terwijl ik vroeger elke spiergroep 2 x in de week heb getraind

Comment

Het heeft zeker zin, met name krachttraining is goed voor je pa

Comment

Topic staat verkeerd.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Modjes, topic staat verkeerd!!!! Halloooooooooooo!!!!!!!!!!!!
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik had 't ook nog over de 'voedingssupplementen'. Vandaar! Zijn er nog andere dingen waar hij rekening mee moet houden? Zoals de snellere eiwitten, inplaats van de langzame, die ik ook veel gebruik.

Maar in iedergeval, hij wilt dus niet (heel) breed worden maar meer 't buikje etc knap houden. Ik hoor al dat het gewoon kan.

Comment

Laat hem wel de zomersticky lezen.
                    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                      Ik vond het helemaal niet zo leuk... De mijne denkt dat hij alles beter weet (en heeft dan amper resultaat)...
                      komt me bekend voor, mijn vader gaat altijd op een apparaat zitten en dat dan 100 x doen en ik heb hem denk ik al 10 tot 20 keer gezegd dat je ongeveer in de rep range van 0 tot 15 moet gaan zitten maar dan luistert ie niet

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                        Nee, hoe kom je daarbij?
                        Iemand poste dat, dacht dat jij het was

Comment

Word zelf 48 en train nog 4 dagen per week kracht i.c.m. cardio + 1 dag alleen cardio.......Ik hoop dat ik dit over 10 jaar nog doe/kan doen. Ik voel me na elke training super goed. Het houd je jong, en als je nu 53, 63 of zoals bij ons op de sportschool 74 jaar bent, je traint naar je behoeftes en je kunnen. Leeftijd mag geen grens zijn voor iemand die dit wil en kan..........Ik zou je vader zelfs motiveren om dit te gaan doen!!

Comment

Bij ons in the Gym loopt een kerel van 72/73....en met gewichten dat ie gooit...
                            Maar goed een medische check kan verstandig zijn voor je vader, dus ff bij de arts langs. Is sowieso aan te raden vanaf 40 (wat weinig mensen doen), maar bij 53 kan ik me er wel wat bij voorstellen
                            1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

bij ons loopt en oud vrouwtje 4 dagen per week met gewichtjes te spelen haha.
                              komt in haar gewone kleren aanwaaien 1 uur oefeningen doen en dan weer weg. ziet er wel grappig uit
                              Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Originally posted by Rob-1984 View Post
                                bij ons loopt en oud vrouwtje 4 dagen per week met gewichtjes te spelen haha.
                                komt in haar gewone kleren aanwaaien 1 uur oefeningen doen en dan weer weg. ziet er wel grappig uit

Kut. Busted.
                                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X