Op je vijftigste nog fitnessen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Patricia86 View Post
    Iemand poste dat, dacht dat jij het was
    (Late reactie, excuses )

Nee hoor, absoluut niet .
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Pinada View Post
      Kut. Busted.
      HAHA
      1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Bij mij op de sportschool is elke woensdag ochtend een vrouwtje van 89 jaar aan het sporten met gewichten. Wel merendeel apparaten die ze gebruikt, maar dat maakt niet uit.
        Ze is goed fanatiek en een heel optimistische leuke vrouw, daar heb ik best wel respect voor.

Comment

Mijn pa is begonnen op zijn 50e en is nu 6 keer per week in the gym te vinden.
          Hij is nu 63 en erg vooruit gegaan alleen hij moet wel zijn buik in de gaten houden maar dat heeft het meeste te maken met zijn voeding en hij lust ook wel een biertje.
          Op later leeftijd gaan trainen is alleen maar goed om atrofie zo lang mogelijk tegen te gaan.

Comment

Originally posted by Kraakerd View Post
            Hey mijn vader is 53 en doet 2x in de week aan hardlopen, maar nu wilt hij thuis nog wat fitness oefeningen doen om een mooier lichaam te krijgen.
            Hij wilde ook voedingssuplementen daarvoor gebruiken.

nu vroeg ik mij af of het fitnessen nog wel zin heeft voor mijn vader omdat hij al 53 is. Kunnen jullie pls raad geven.

Mijn pa is 68,,,

Hij doet nog steeds hapkido,,en fitness,,,en wandelt elke avond 1 uur..
            (met 1 long)

Dus ik denk dat je pa het wel aankan..En zin heeft het zeker..

Grtzz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X