2 weken ongezond leven...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2 weken ongezond leven...

Ik ga binnenkort 2 weken naar lloret de mar, dat wordt 2 weken ongezond leven.

- Niet trainen (ja misschien wat opdrukken/sittups/pullups)
    - Ongezond eten (soms ook gezond eten hoor)
    - Flink wat alcohol drinken. (normaal drink ik nooit, en 1 keer per jaar mag wel vind ik zelf)

Nu vraag ik me alleen af hoe kan ik zorgen dat ik zo min mogelijk spiermassa verlies?

Waar ik zelf aan dacht:
    - Veel kwark eten/protein shake mee nemen?
    - Vitamine cab + 2 omega caps elke dag
    - Opdrukken, situpps, pull up gewoon doen elke ochtend

Zal dat helpen of is het gewoon kansloos en kan ik dan maar beter 100% vakantie vieren?

Ben wel van plan bijna elke avond flink wat alcohol te drinken...

Gewicht: +/- 70 KG (kom niet snel aan, dus dik zal ik denk ik niet worden)
    Lengte: 180 CM
    Vet % nu: 6%

t gooi... welke sportschool??

Comment

Veel duimen en lage wensen hebben?

Aan dat opdrukken en situps ga je niet echt wat hebben, dat is net cardio. Dan beter zoveel mogelijk rust pakken en zoveel mogelijk eiwitten binnen krijgen.

Comment

100% feestvieren!!!
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by ordentelijk View Post
          t gooi... welke sportschool??
          hyena gym en jij?

Originally posted by Patricia86 View Post
          Veel duimen en lage wensen hebben?

Aan dat opdrukken en situps ga je niet echt wat hebben, dat is net cardio. Dan beter zoveel mogelijk rust pakken en zoveel mogelijk eiwitten binnen krijgen.
          Normaal ben ik heel streng met me voeding etc, alleen 1 keer per jaar moet je ook is losgaan. Maar ik dan wil ik de gevolgen wel zo veel mogelijk beperken.

Jij zegt dus veel eiwit binnen krijgen en feest vieren?

Comment

pas wel op met alcohol, drink je vakantie niet kapot. Verder idd goed en vooral voldoende eten
            I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Wat bedoel je met drink je vakantie niet kapot?

Comment

je gaf aan dat je normaal nooit drinkt, dus ga nu niet als een gek te keer met alcohol wat er voor kan zorgen dat je een paar dagen knockie bent. Gebruik de alcohol, en laat de alcohol jou niet gebruiken.. verder gewoon los gaan, en die situpps en zo zijn wel leuk net voor dat je naar t strand gaat of zo, hehe
                I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

voor mij geldt precies tzelfde alleen voor 1 week. Ik ga gewoon ook wel drinken daar, alleen niet elke avond dezelfde hoeveelheden en niet knocky, gewoon dat je rlx zat/ flink aangeschoten bent. Nou daar is al niet veel voor nodig. Voor de rest, neem ik idd ook mn whey mee, zodat ik aan de nodige eiwitten kan komen. En ja ongezond eten. Je bent maar 1x op vakantie, ik ga daar ook wel genieten van t nodige ongezonde, bijv m&ms, daar heb ik wel weer s zin in, maar ik ga niet voor 100% rommel, als ik kan koken zelf, kook ik zelf, en gewoon kwark idd, maar ik weet niet of ze dat in spanje zoveel hebben, en voor mijn geval italie. En ik kan je wel 1 ding zeggen. Opdrukken en situps doe je de eerste dag, maar je wordt brakker en moeier, dus dat is snel afgelopen:P haha. Maar gewoon genieten, ik zorg gewoon dat ik goed droog erheen ga, dan heb ik wat marge
                  Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Pushups zijn waardeloos in dit geval, kun je beter niks doen.. Geniet ervan.
                    Dumbells build a bigger chest
                    Barbells build a bigger ego

Comment

100& vakantie vieren!
                      1.83
                      93 KG
                      19 JAAR

Comment

Als jij je beter voelt met wat pushups en sit-ups, houdt niemand je tegen. Functionaliteit is echter onwijs beperkt, dus ik zou ze niet doen. Geniet gewoon van de zon, de zee, het strand, en vooral van de geile wijven.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                          Pushups zijn waardeloos in dit geval, kun je beter niks doen.. Geniet ervan.
                          Waarom is dat waardeloos?
                          Je kan ook pushup en dan 3 seconden halverwege vasthouden en dan next...
                          Of?

Comment

Jonge, ga er gewoon heen en maak plezier, daar betaal je voor. Niet zo aanstellen.

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
                              voor mij geldt precies tzelfde alleen voor 1 week. Ik ga gewoon ook wel drinken daar, alleen niet elke avond dezelfde hoeveelheden en niet knocky, gewoon dat je rlx zat/ flink aangeschoten bent. Nou daar is al niet veel voor nodig. Voor de rest, neem ik idd ook mn whey mee, zodat ik aan de nodige eiwitten kan komen. En ja ongezond eten. Je bent maar 1x op vakantie, ik ga daar ook wel genieten van t nodige ongezonde, bijv m&ms, daar heb ik wel weer s zin in, maar ik ga niet voor 100% rommel, als ik kan koken zelf, kook ik zelf, en gewoon kwark idd, maar ik weet niet of ze dat in spanje zoveel hebben, en voor mijn geval italie. En ik kan je wel 1 ding zeggen. Opdrukken en situps doe je de eerste dag, maar je wordt brakker en moeier, dus dat is snel afgelopen:P haha. Maar gewoon genieten, ik zorg gewoon dat ik goed droog erheen ga, dan heb ik wat marge
                              Ik probeer er ook zo droog mogelijk heen te gaan. Alleen ik vraag me af of ze niet gaan zeiken in het vliegtuig over die whey, lees net een topic over creatine en het vliegtuig...

En als ik creatine gebruik op mijn vakantie, zal ik daar wat aan hebben, of door de combinatie alcohol totaal niet?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X