erg????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gentjuh View Post
    whahahahaaha nej hoor ik had ind ndook nie toz heel erg zin mar da tvan ouders is onzin xD
    ja hier versta ik dus de ballen van en dan zeggen ze dat ik moeilijk typ
    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
      ja hier versta ik dus de ballen van en dan zeggen ze dat ik moeilijk typ
      Hij schrijft in zijn steno : Dat ie inderdaad geen zin had om te trainen maar dat het niet mogen van zijn ouders onzin is.

Comment

Originally posted by Lukas View Post
        Hij schrijft in zijn steno : Dat ie inderdaad geen zin had om te trainen maar dat het niet mogen van zijn ouders onzin is.
        Tnx voor de vertaling.
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

hehehheeh sorry typ foutjes

Comment

ik heb nu ook examens en volg
            gewoon mijn trainingsschema.
            even ontspannen kan wonderen
            verrichten en mijn stress na
            een training is helemaal weg

Comment

Originally posted by Andy_ View Post
              ik heb nu ook examens en volg
              gewoon mijn trainingsschema.
              even ontspannen kan wonderen
              verrichten en mijn stress na
              een training is helemaal weg
              Ja in een toetsweek is het voor mij JUIST belangrijk om te trainen.
              Als je de gym uitstapt ben je weer helemaal helder, en je slaapt 's avonds nog beter.
              Marja iedereen zijn ding.

Comment

Leer nl.

Comment

Originally posted by Lukas View Post
                  heel erg bedankt lukas voor de vertaling!
                  The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                  Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

2 weken lijkt me nog niet zo heel erg
                    zoveel spiermassa zul je niet verliezen in 2 weken ofwel?
                    Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

Comment

Geen zorgen GenterT. Niks aan de hand. Af en toe weekje pauze is tegek voor je spieren. Zo hebben ze even de tijd om te ontwennen waardoor ze erna dubbel zo hard op hun flikker krijgen.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Twee weken niet trainen kan niet zo'n kwaad, je gaat toch ook wel eens op vakantie of niet? Ik merk het zelf nooit echt als ik door vakantie twee weken niks heb gedaan, vaak gaat het dan twee keer zo hard als ik weer begin.
                        “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Ik heb trouwens ook 2 weken (upper body) niet kunnen trainen vanwege een blessure. Als je goed op onderhoud blijft eten zal er waarschijnlijk niet veel massaverlies zijn, maar ik betwijfel of je dit hebt gedaan .
                          Dumbells build a bigger chest
                          Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                            Ik heb trouwens ook 2 weken (upper body) niet kunnen trainen vanwege een blessure. Als je goed op onderhoud blijft eten zal er waarschijnlijk niet veel massaverlies zijn, maar ik betwijfel of je dit hebt gedaan .
                            Mwah als ik twee weken op vakantie ben eet ik ook niet zo fantastisch hoor, zorg alleen dat ik me eiwitten binnen krijg maar de verhouding koolhydraten/vetten zal dan minder gunstig zijn . Heb nog nooit echt aan kracht/spiermassa hoeven inleveren daardoor.
                            “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Ikzelf merk na een pauze wel dat mijn kracht ongeveer hetzelfde is gebleven, behalve mijn lats, die zakken snel af naar een lager niveau.
                              Niks van aantrekken en terug knallen!!!

Comment

Heb juist voor de examens heerlijk intensief getraint, wel ietjes vroeger dan normaal begonnen met leren. Vind het persoonlijk belangrijker om relaxed aan te komen dan gestressed van al dat leren, geeft mij veel hogere cijfers(+chillen is fijner dan leren). Is echt aan te raden.
                                Still shrinking.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X