probleempje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• probleempje

Ik heb een homo achter me aan in de sportschool geloof ik. Ik kwam hem laatst tegen op het strand en toen lachtde die heel vies naar me. Vanavond zag ik hem aankomen lopen op een 100procent gay manier en ging die bij de dumbells staan. Hij komt daar normaal nooit wat hij is superecto en klooit aan op apparaten. ging die goddomme bankdrukken en vragen aan mij of ik wou spotten. anyway. dat vond ik al raar. toen viel me op dat die steeds naar me te kijken in de spiegel en te lachen. Ik wou weten of die me zou volgend dus ik teste het uit en ging express cardioen achterin. komt die vet gvd naast me zitten!!!! grr ik baal hier vies van want ik voel me flink achtervolgd. die vent kent ook gewoon mijn traininschema, hij is er altijd wanneer ik er ben.

wat zal ik doen om hem af te weren ofzo. ik vind dit namelijk echt NIET leuk.
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Originally posted by wzoet View Post
    Ik heb een homo achter me aan in de sportschool geloof ik. Ik kwam hem laatst tegen op het strand en toen lachtde die heel vies naar me. Vanavond zag ik hem aankomen lopen op een 100procent gay manier en ging die bij de dumbells staan. Hij komt daar normaal nooit wat hij is superecto en klooit aan op apparaten. ging die goddomme bankdrukken en vragen aan mij of ik wou spotten. anyway. dat vond ik al raar. toen viel me op dat die steeds naar me te kijken in de spiegel en te lachen. Ik wou weten of die me zou volgend dus ik teste het uit en ging express cardioen achterin. komt die vet gvd naast me zitten!!!! grr ik baal hier vies van want ik voel me flink achtervolgd. die vent kent ook gewoon mijn traininschema, hij is er altijd wanneer ik er ben.

wat zal ik doen om hem af te weren ofzo. ik vind dit namelijk echt NIET leuk.

BAM!

Laat hem de grond van dichtbij zien! hahahaha
    Nee gwn seriues praten en zeggen stop hiermee ik ben voor kutten! Als je het niet begrijpt kan ik je het op een andere manier uitleggen

Comment

Neer hoeken die gozer , dumbell op zunne kop planten! :P

haha gwoon checken, vraag waar hij mee bezig is en of hij ermee wilt ophouden zo niet zie optie 1
      Mind is everything.

Comment

Jeetje wat een drama zeg.

Zeg hem dat je het idee hebt dat hij wel verdacht vaak bij je in de buurt is en vraag hem of dat klopt. Zegt-ie onterecht nee, zal hij zich toch betrapt voelen en er waarschijnlijk mee kappen.

Zegt hij ja, vraag je waarom. En als-ie dan zegt dat hij je in je kont wil neuken of iets in die trend zeg je dat je geen interesse hebt. Klaar.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Zolang je maar niet gaat squatten of bent over rowen als ie in de buurt is valt het nog mee!

Maarre, als die je trainingsschema kent dan zou ik me toch ook zorgen maken.

Aflappen die handel!

Effie serieus, ik denk dat ermee een gesprekje hebben de enige optie is.

Comment

1 men neemt een tshirt, wit en oud.
            2 pakt een verfbus en spuit de volgende tekst op je shirt: Gayness is a dissease, I will cure all the suffering people even if i have to become violent/offensive/cruel
            3 op de achterkant nog een tekstje: Ik haat homo's, ben niet bang om ze neer te rammen of iets in die trant.

zou het wel lachen vinden en dan een filmpje maken hoe die reageerd op youtube.

Comment

tadaa zie hier uw antwoord.

of deze

Deze maakt het helemaal af:

Of je kan zo'n broek aantrekken:

Last edited by Shredmaster; 29-06-2010, 20:44.
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

laat de zeep niet vallen in de douche!
                The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Haha wat een schitterende reacties. ik ben er de volgende keer echt wel klaar mee. wou het alleen ff kwijt.

zon t shirtje is wel koning trouwens

Comment

Barbell in z'n aars rammen, vind hij het lekker weet je genoeg

Ff serieus, gewoon ff aanspreken waarom hij je achterna huppelt en duidelijk maken dat je toch echt op vrouwen valt mocht je gelijk hebben.
                    “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Simpel .

Optie 1) Je neukt het eerste beste wijf dat je tegenkomt in je gym waar iedereen bij staat.

Optie 2) Wanneer hij bij je staat en er een redelijk wijf in de buurt is zeg je; 'holy fuck, kijk die lekkere tieten, daar zou ik wel eens mee willen naaien'. Als het goed is komt de boodschap wel over dat je geen nicht bent?
                      Dumbells build a bigger chest
                      Barbells build a bigger ego

Comment

no offence maar je bent toch man genoeg om ff te zeggen dat hij moet oprotten,, of weet jij zoals de rest van nederland ook niet hoe je met aardige mensen moet omgaan?
                        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Hahahah, sorry man. Snap heel goed dat dat enorm vervelend is, maar ik moest er toch echt wel ff om lachen. Maar goed, ik zou hem gewoon aanspreken. Wees wel gewoon redelijk, leg hem op een normale manier uit hoe het zit. Mocht hij het dan alsnog niet snappen kun je het altijd nog op een andere manier proberen uit te leggen.
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

vond het trouwens gewoon wel ff leuk om hier kwijt te raken ff keer iets anders. heb vandaag rustdag zal aan paar maten vragen of die er ook weer is. mocht die donderdag weer zijn maak ik het hem flink duidelijk.

Comment

Met maten gaan trainen kan het verkeerde signaal afgeven he.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X