probleempje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Volgens mij maak je het vooral jezelf lastig. Niet op die kerel letten en gewoon je ding doen.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by wzoet View Post
      ik voel me gewoon geintimideerd door die kerel. hij is zo skinny als wat. sta ik bij de dumbells. is hij erook. normaal issie daar nooit) ben ik aan de andere kant van de sportschool aan het chinnen is hij op het dichtsbijzijnde apparaat. ik zie merk het gewoon helemaal aan de lichaamstaal van die vent.
      Je kunt toch op een fatsoenlijke manier uitleggen dat je niet alsmaar door hem gevolgd wilt worden? Daar heb je gewoon het recht op. Of durf je dat niet? Kijk, als hij ook bij de db's moet zijn kun je hem moeilijk weg sturen. Het is immers niet jouw sportschool. Maar als hij daar alleen maar is om jou te stalken moet je daar best iets van kunnen zeggen. Mits je dat op een normale manier doet natuurlijk.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Lopen er een beetje mooie vrouwen rond bij je gym? Als ie dan naast je staat moet je gewoon zeggen hoe lekker dat vrouwke is. Laat maar weten dat jij van poesjes houdt. Zou toch een goede hint moeten zijn voor em

Comment

Kan toch ook gewoon toeval zijn?
          Als hij alleen maar naar je kijkt, lekker laten kijken toch? verder geen last van?
          En je zegt zelf dat ie een kleine ecto is... geen bedreiging toch?

Als je het erg vind, kan je vragen of hij je niet zo lang wilt aankijken. of weet ik wat.
          Denk op een bepaalde manier (afkeurend) terug kijken al genoeg is?

Comment

Lastige shit kerel!

On a serious note ... Ik zou die gast inderdaad effe erop aanspreken of op de een of andere manier laten weten dat je straight bent. Over lekkere wijven lopen praten of laat een foto van een (ex)vriendinnetje zien!

Enne geen Squats voor jou voorlopig!

Comment

Volgende training:
              Goh, zullen we die bent over ehhhh hoe heet ie doen.
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Vanavond in the gym:
                haai wzoet lets do the donkey raise.

sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Volgt hij je ook in de douche?
                  "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                    zou wel stoer zijn hé

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                      Dat staat als een PAAL boven water!

Comment

we hebben geen douchsjes.

Gisteren was die erweer. ik zat shoulder press te doen en hij kwam naast me biceps trainen. zegt die 'haaaaaiii' ik hem negeren en andere kant op gekeken. Waarschijnlijk had hij gemerkt dat ik met bekenden aan het trainen was dus ging die daar mee aan staan praten. Hij zat naast me zwager: hij ' haaaii' Zwager ' jo' Hij: 'rustig hier hier? Zwager: 'nou vind wel meevallen' was machtig druk gym was anderhalf uur open ivm met vakantie rooster). Hij: 'Ja, maar ik bedoel ook hier' Zwager is maar weggelopen, dacht ook van wat overkomt mij hier.

vervolgens loop ik triceps te trainen. komt die 30/45 sec naast me staan ander kant op kijken. ben ik klaar. zei die weer 'haaii' en liep die verder

OMFG

volgende keer ga ik er iets van zeggen. ben er nu klaar mee. heb mijn bent over row maar overgeslagen deze training.
                        sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Je kon toch hey terug zeggen? XD
                          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                          Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

negeren die homozooi.

Comment

Jezus, maak gewoon een praatje met die gast en schep over je vriendin/vrouw.

Ben je gelijk klaar.

Doe niet zo homofoob en antisociaal man, je kan toch wel handelen met zo'n dude.
                              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

zo ik hem negeer begrijpt die het echt wel hoor. hoef ik tenminste geen praatje te maken, geef ik die vent alleen maar zijn zin.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X