7 KG aangekomen in 1 nacht!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 7 KG aangekomen in 1 nacht!

Ben nu inmiddels al weer 7 maanden aan het trainen, vreten en slapen.
    Begon op mijn dieptepunt in december, 88KG mager @ 193cm
    Ik eet echt heel veel en train thuis met een bench, stangen, losse dumbs chinup-bar en een hoop creativiteit.
    Laatst een weegschaaltje voor mijn stats en doel.

ik woog een ontevreden 95/97 KG @ 193cm.
    de logjes hier en fotos zijn mijn enige referentie naar gymgenoten.
    Werd ik niet blij van, zeker gezien mijn lengte.
    Maat kwam bij me trainen en woog zich ook, zijn laatste meting was 88KG (in zijn hardcore gym) bij mij woog ie 90KG.

Dus dacht ik daar gaan nog meer kilo's
    Gisteren mijn weegschaal geijkt met gewichten, je voelt em al KNETTERHARD UIT HET LOOD VANNAF 40KG!!!

Blijheid en puur natuurlijke dope knalde door mijn vaten toen ik mezelf had gelijkgesteld aan 104KG UITGEBALANCEERD STAAL!! (gewogen schijven van 10 en 20KG)

Daarna fotos gaan googlen van 193 @ 104KG en kan me kwa fysiek ineens aardig vinden in een paar grote K1 namen.

Dus check of je weegschaal klopt.

Maat van me blij verast toen ik hem savonds 4/5KG kado deed
    Ssssmoking

Lichaamsgewicht is niet meteen de beste maatstaf voor een goed fysiek. Leuk als onderdeel om je vooruitgang bij te houden, maar wat de spiegel zegt en je prestaties in de gym zijn naar mijn mening veel belangrijker.

Maar alleszinds is het wel een opsteker, dus proficiat en doe zo voort!
    @ ketIF

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
      Lichaamsgewicht is niet meteen de beste maatstaf voor een goed fysiek. Leuk als onderdeel om je vooruitgang bij te houden, maar wat de spiegel zegt en je prestaties in de gym zijn naar mijn mening veel belangrijker.

Maar alleszinds is het wel een opsteker, dus proficiat en doe zo voort!
      Toch heeft het ook met doelen te maken en een zeker vorm van bevestiging.
      Ik zag Remy Bonjasky's foto met stats erbij en herken mezelf aardig in die vorm, in de kleur wit btw.

Hiervoor vergeleek ik foto's met oude stats en bleef ontevreden ookal hoorde ik van mijn omgeving dat ik wel groot ben. ik sta nl niet te flexen, so how do they know.

Nu verleg ik mijn doelen naar kracht en bf. ook weer meetbaar met.. gewicht
      Ssssmoking

Comment

Lijkt me leuk om te horen, gefeliciteerd!
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

Mooi verhaal hoor.

Comment

check ook vooral of jullie weegschalen kloppen, ze zijn zo te zien niet altijd accuraat.
            Laat ff weten of jullie aangekomen zijn :P
            Ssssmoking

Comment

Ja inderdaad dankjewel, zal ik morgen of zo eens doen .
              Dumbells build a bigger chest
              Barbells build a bigger ego

Comment

Zou leuker zijn als de spiegel opeens een hard afgetraint iemand zag staan, gewicht zegt me helemaal niks.
                Meeste jongens die ik ken die er echt top uitzien zitten op de +/-83kg en een laag bf

Comment

waarschijnlijk zijn die jongens dan niet zo groot, of zitten ze echt extreem laag in BF. want 190 met 83 kg 8 tot 12 bf is niet echt heel groot.

Comment

Ik dacht al toen ik de titel zag: "ohhh nee he.... *zucht*".
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Eeh kan aan mij liggen, maar ik vind je 'verhaal' een beetje onduidelijk. Ik begrijp het niet helemaal wat je nu precies bedoeld?
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

haha snap dur nix van!
                        Mind is everything.

Comment

ik snap er eerlijk gezegt ook geen reet van.
                          Maar wat ik nog al dom vind is je total gewicht vergelijken met andere op google???

dus als ik net zo veel weeg als ronnie lijk ik dan ook op hem ofzo???
                          Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
                          http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Originally posted by _joker_ View Post
                            ik snap er eerlijk gezegt ook geen reet van.
                            Maar wat ik nog al dom vind is je total gewicht vergelijken met andere op google???

dus als ik net zo veel weeg als ronnie lijk ik dan ook op hem ofzo???
                            Als je lengte-, breedte-, hoogteverhouding, bouw, gewicht en bf overeenkomen zou dat weleens zo kunnen zijn denk ik. I'm no expert. Zijn dat jou ambities? ga ik verder ook niet dom noemen.

Wat ik probeer aan te geven, met waarschijnlijk te veel text, is dat mijn doel in bf en gewicht sneller bereik waren dan gehoopt, en ja ik meet mijzelf op basis van stats (gewicht en bf), in de spiegel zie ik het niet meer.

Aangezien veel mensen hun gewicht vermelden en zich misschien altijd hebben gewogen op crappie weegschalen, check ff of ie klopt.
                            Ssssmoking

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                              Ik dacht al toen ik de titel zag: "ohhh nee he.... *zucht*".
                              haha idd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X