Ben nu inmiddels al weer 7 maanden aan het trainen, vreten en slapen.
Begon op mijn dieptepunt in december, 88KG mager @ 193cm
Ik eet echt heel veel en train thuis met een bench, stangen, losse dumbs chinup-bar en een hoop creativiteit.
Laatst een weegschaaltje voor mijn stats en doel.
ik woog een ontevreden 95/97 KG @ 193cm.
de logjes hier en fotos zijn mijn enige referentie naar gymgenoten.
Werd ik niet blij van, zeker gezien mijn lengte.
Maat kwam bij me trainen en woog zich ook, zijn laatste meting was 88KG (in zijn hardcore gym) bij mij woog ie 90KG.
Dus dacht ik daar gaan nog meer kilo's
Gisteren mijn weegschaal geijkt met gewichten, je voelt em al KNETTERHARD UIT HET LOOD VANNAF 40KG!!!
Blijheid en puur natuurlijke dope knalde door mijn vaten toen ik mezelf had gelijkgesteld aan 104KG UITGEBALANCEERD STAAL!! (gewogen schijven van 10 en 20KG)
Daarna fotos gaan googlen van 193 @ 104KG en kan me kwa fysiek ineens aardig vinden in een paar grote K1 namen.
Dus check of je weegschaal klopt.
Maat van me blij verast toen ik hem savonds 4/5KG kado deed
Begon op mijn dieptepunt in december, 88KG mager @ 193cm
Ik eet echt heel veel en train thuis met een bench, stangen, losse dumbs chinup-bar en een hoop creativiteit.
Laatst een weegschaaltje voor mijn stats en doel.
ik woog een ontevreden 95/97 KG @ 193cm.
de logjes hier en fotos zijn mijn enige referentie naar gymgenoten.
Werd ik niet blij van, zeker gezien mijn lengte.
Maat kwam bij me trainen en woog zich ook, zijn laatste meting was 88KG (in zijn hardcore gym) bij mij woog ie 90KG.
Dus dacht ik daar gaan nog meer kilo's
Gisteren mijn weegschaal geijkt met gewichten, je voelt em al KNETTERHARD UIT HET LOOD VANNAF 40KG!!!
Blijheid en puur natuurlijke dope knalde door mijn vaten toen ik mezelf had gelijkgesteld aan 104KG UITGEBALANCEERD STAAL!! (gewogen schijven van 10 en 20KG)
Daarna fotos gaan googlen van 193 @ 104KG en kan me kwa fysiek ineens aardig vinden in een paar grote K1 namen.
Dus check of je weegschaal klopt.
Maat van me blij verast toen ik hem savonds 4/5KG kado deed
Comment