Het Vragen Topic?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het Vragen Topic?

Weet niet of er al zo'n topic bestaat, maar misschien kan het handig zijn als je gewoon een simpele vraag hebt, dat je die hier kan stellen dan moet je niet elke keer een nieuwe discussie starten. Zo krijg je na een tijdje een heleboel vragen met antwoorden, wat altijd handig kan zijn voor andere mensen. Want zo las ik gisteren een vraag over puisten/biergist of iemand die last had van zijn knie.
    Als we dan een maand ver zijn, dan zal ik al de vragen die gesteld zijn in een aparte post doen met de antwoorden en dan kan iedereen ze gemakkelijk raadplegen.
    Ik zal alvast beginnen met een vraag, ik zie wel zien wat het wordt met dit topic.

Vraag 1: Kan je een heel jaar door op 7-8 vetpercentage zitten en nog spiermassa bij krijgen of moet je altijd meer gaan eten om in spiermassa te verhogen maar dan ook in vet%?
    Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Antwoord 1:
    Het kan, dan eet je misschien 100 kcal boven behoefte kom je minimaal aan maar blijf je droog.
    Is echt er niet efficiƫnt.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Dat is toch totaal niet overzichtelijk?

Een lichaam met een hoger vetpercentage bouwt makkelijker spiermassa. Een menselijk lichaam is niet gemaakt om lean te zijn. Een menselijk lichaam is gemaakt om vet te zijn. Daarom is vet worden ook zo veel makkelijker dan lean worden. Als je lean wil worden gaat het lichaam allemaal rare processen starten om dat tegen te gaan. Dus een lichaam dat verzadigd is door een redelijk normaal vetpercentage bouwd veel makkelijker spiermassa op dan een lichaam dat zeg maar op 6% staat.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

[quote=Kevster;721603]Dat is toch totaal niet overzichtelijk?

Laat het overzichtelijk zijn maar aan mij over

Als we genoeg interessante vragen hebben, dan zet ik ze gewoon in een bestandje of een apart topic en dan hebben andere mensen en nieuwe leden hier wel wat aan denk ik.
        Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by blue_eye View Post

Laat het overzichtelijk zijn maar aan mij over
          Dat gaat nog lastig worden, als je niet met quote tags om kan gaan.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Dat gaat nog lastig worden, als je niet met quote tags om kan gaan.
            Alweer zo'n comment dat niet nodig was...

Comment

Ik ga gewoon de vragen in een word bestand zetten en als er genoeg zijn dan post ik gewoon heel het bestand.

Comment

Ach, een grapje moet kunnen toch.

Ik heb ook mijn vraagtekens bij de haalbaarheid, aangezien er al meerdere topics in de trend van 'algemene vragen' zijn geopend die niet echt aan zijn geslagen.

Maar, in het kader van on topic:

Hoe komt het dat ik altijd het gevoel heb te moeten plassen bij de hyperextension? En het komt niet doordat er druk op mijn blaas staat van dat stoelgeval of zo, want ik hoef niet daadwerkelijk te plassen (blaas zit niet vol).
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ach, een grapje moet kunnen toch.

Ik heb ook mijn vraagtekens bij de haalbaarheid, aangezien er al meerdere topics in de trend van 'algemene vragen' zijn geopend die niet echt aan zijn geslagen.

Maar, in het kader van on topic:

Hoe komt het dat ik altijd het gevoel heb te moeten plassen bij de hyperextension? En het komt niet doordat er druk op mijn blaas staat van dat stoelgeval of zo, want ik hoef niet daadwerkelijk te plassen (blaas zit niet vol).

Goeie vraag waar ik het antwoord niet direct op weet, waarschijnlijk iemand anders wel.

Wat het topic betreft weet ik genoeg vragen waar ik het antwoord nog op zoek om dit topic nog een paar maanden levend te houden, als de rest van het forum ook nog meewerkt dan komt het dik in orde.

Comment

Je spieren drukken dan toch op je blaas?
                    . of je bent gewoon krampachtig je oefening aan het doen

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                      Je spieren drukken dan toch op je blaas?
                      . of je bent gewoon krampachtig je oefening aan het doen

Ik zei dus al dat het niets met drukken op de blaas te maken heeft, ik heb het gevoel namelijk ook als ik net ben wezen plassen en er dus niks in mijn blaas zit.

Heb het ook weleens met leg extensions.

Comment

Ik zei dus al dat het niets met drukken op de blaas te maken heeft, ik heb het gevoel namelijk ook als ik net ben wezen plassen en er dus niks in mijn blaas zit.

Heb het ook weleens met leg extensions.
                        Ik heb dat gevoel ook wel eens maar bij mij komt het doordat ik op een gegeven moment zoveel water heb gedronken dat het lijkt alsof ik heel nodig moet plassen maar als ik boven de pot sta komt er niets.

dit is echt super vervelend. Meestal eet ik dan een snee brood of zo en dan gaat het een half uur wel weer weg

Misschien bedoel je dit?

Comment

Ik denk dat het iets te maken heeft met het aanspannen van je core. Je middenrif komt omlaag en je buikspieren drukken in de tegengestelde richting van je onderrugspieren wat in combinatie met een buiging misschien zorgt voor een soort druk op je blaas? Iets in die richting misschien?
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                            Ik heb dat gevoel ook wel eens maar bij mij komt het doordat ik op een gegeven moment zoveel water heb gedronken dat het lijkt alsof ik heel nodig moet plassen maar als ik boven de pot sta komt er niets.

dit is echt super vervelend. Meestal eet ik dan een snee brood of zo en dan gaat het een half uur wel weer weg

Misschien bedoel je dit?
                            Nope, zo bijzonder veel water drink ik niet.

Originally posted by Kevster View Post
                            Ik denk dat het iets te maken heeft met het aanspannen van je core. Je middenrif komt omlaag en je buikspieren drukken in de tegengestelde richting van je onderrugspieren wat in combinatie met een buiging misschien zorgt voor een soort druk op je blaas? Iets in die richting misschien?

En hoe verklaar je dan dat ik het ook wel eens bij de leg extension heb?

Comment

bij leg extensions spannen de buikspieren zich meestal wat aan. Zou dit niet voor een druk op die blaas kunnen zorgen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X