Het Vragen Topic?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dan heb ik ook nog een vraag...

de meeste van ons slikken wel vits en minerals, neem bijvoorbeeld ijzer, we weten dat ijzer onder andere voorkomt in vlees en groente, maar van welke bron word ijzer van de tabs gebruikt, is dat ''kunstmatig'' of halen ze het ook uit die producten?
    Make it happen, shock everyone!

Comment

om ook maar even een vraag te stellen: Ik train op maandag en woensdag. Op beide dagen doe ik full body. Maar kunnen de meeste spieren dit eigenlijk wel goed aan? Meestal voelt het wel goed aan, zo niet dan doe ik die oefening rustig of gewoon niet. Maar dit gevoel wil denk ik ook niet alles zeggen, zeker nu ik meerdere keren heb gelezen dat sommigen zaken als hun buik of biceps eig maar 1 keer per week echt goed aanpakken. Zou ik me dan beter kunnen richten op 1 dag helemaal en de andere dag vooral compoundwerk en dergelijk? Hoop hiermee ook een fatsoenlijk schema op te kunnen stellen voor na de vakantie.

Comment

Originally posted by Knabbelnoot View Post
        om ook maar even een vraag te stellen: Ik train op maandag en woensdag. Op beide dagen doe ik full body. Maar kunnen de meeste spieren dit eigenlijk wel goed aan? Meestal voelt het wel goed aan, zo niet dan doe ik die oefening rustig of gewoon niet. Maar dit gevoel wil denk ik ook niet alles zeggen, zeker nu ik meerdere keren heb gelezen dat sommigen zaken als hun buik of biceps eig maar 1 keer per week echt goed aanpakken. Zou ik me dan beter kunnen richten op 1 dag helemaal en de andere dag vooral compoundwerk en dergelijk? Hoop hiermee ook een fatsoenlijk schema op te kunnen stellen voor na de vakantie.

Denk voor meer info dat je de rest van je gegevens ook moet vermelden. Hoe lang je al traint enzo. Ik vind 2 keer in de week full body weinig. Maar meer kan ik er niet echt op zeggen. Wacht maar ff op marnop die kent er echt wel veel van en die helpt iedereen.
        Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X