Originally posted by gain is pain
View Post
Zal dit voor een deel helpen?
Collapse
X
-
rugzak met boeken, strak om je middel binden. en je kan verzwaarde push ups doen. pull ups/chin ups zijn voorlopig nog zwaar genoeg. met een snelbinder of fietsenband om een paaltje heen gaan. uiteinden stevig vastgrijpen en wat rows/trekbewegingen doen.
biceps pak je zwaar genoeg als je maar genoeg chin ups/rug doet. triceps pak je genoeg als je borst zwaar genoeg aanpakt. Voor schouders kun je side raises en front raises doen met je 3 kilo dumbells. Of met een schooltas met spullen erin. hoe meer spullen hoe zwaarder.
Benen kun je trainen met bijvoorbeeld een overhead squat. houd bijvoorbeeld je fiets (of een zware zak zand/kiezel) of... met gestrekte armen boven je hoofd, en ga squatten.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Ik zou me nu niet zo druk maken dat je bij een sportschool zou moeten, je kan voorlopig nog wel even thuis vooruit. Als de rek er echt uit is kan je genoeg andere dingen bedenken voor thuis, of alsnog overstappen op de sportschool. Zou lekker dit schema aanhouden, de structuur is goed.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Heb nooit begrepen dat ouders hun kinderen kunnen verbieden om te sporten...Fitness is natuurlijk een andere sport dan andere maar het is niet dat je opeens gespierd bent, of dat je stopt met groeien. Ik denk zelfs dat het alleen maar voordelen heeft als je rustig begint. Maar ja daar heb je wrschijnlijk niets aan, aangezien je toch niet mag gaan van je ouders. Iig succes.Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
-
Ik wil je niet ontmoedigen maar die gast op die foto is ouder dan 14. Ik deed zelf vroeger aan jeugdfitness, zonder voedingschema... Komt niet in de buurt. Dit is een model die waarschijnlijk erg op voeding let en wel in een gym traind. En ik denk dattie 18-20 jaar is. Ik vind je schema prima voor nu, zo begon ik 8 maanden geleden ook weer. Je zal merken dat je met 1-2 maanden uit je gewicht bent en je halters nodig hebt. Hou ons op de hoogte ben benieuwd wat je gaat doen. Succes!Ssssmoking
Comment
-
Ik ga het zeker hier bij houden, bedankt allemaal! Maar ik mag volens mij wel naar fitness, alleen het probleem is dat ik al aan voetbal doe. Mijn ouders willen dat ik sport, alleen een tweede sport vinden ze wat overdreven. Bijv. mijn broer was een tijdje geschorst, en hij mocht dan wel op fitness. Gewoon zodat hij een sport beoefende. Maar nou doet hij weer gewoon aan voetbal.
Ik zelf gaat dit trainingsschema nog 3 maanden aanhouden, daarna moeilijkere variaties porberen (pushups met rugzak, explsoive pushups, clappushups, chinups ipv pullups etc.)
Comment
-
Zeker bij voetbal blijven, teamsport leert je uiteindelijk zoveel meer in het leven dan een sport die je in je eentje doet, aan voetbal heb je de rest van je leven wat aan, en gaat veel verder dan het hebben van een goed lichaamLast edited by Optimus_Prime; 04-08-2010, 10:29.~love what you do, do what you love~
Comment
-
Originally posted by Optimus_Prime View PostZeker bij voetbal blijven, teamsport leert je uiteindelijk zoveel meer in het leven dan een sport die je in je eentje doet, aan voetbal heb je de rest van je leven wat aan, en gaat veel verder dan het hebben van een goed lichaam
Maarja ben zelfstandig ondernemer en werk niet in loondienst/ teamverband.Ssssmoking
Comment
-
Originally posted by Optimus_Prime View PostZeker bij voetbal blijven, teamsport leert je uiteindelijk zoveel meer in het leven dan een sport die je in je eentje doet, aan voetbal heb je de rest van je leven wat aan, en gaat veel verder dan het hebben van een goed lichaam
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...22 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-