Zal dit voor een deel helpen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gain is pain View Post
    doe gozer op de foto heeft niet eens schouders...!
    jawel, tussen zijn nek en armen zitten ze! misschien niet zo gespierd als arnold, maar hij heeft ze
    ~love what you do, do what you love~

Comment

rugzak met boeken, strak om je middel binden. en je kan verzwaarde push ups doen. pull ups/chin ups zijn voorlopig nog zwaar genoeg. met een snelbinder of fietsenband om een paaltje heen gaan. uiteinden stevig vastgrijpen en wat rows/trekbewegingen doen.

biceps pak je zwaar genoeg als je maar genoeg chin ups/rug doet. triceps pak je genoeg als je borst zwaar genoeg aanpakt. Voor schouders kun je side raises en front raises doen met je 3 kilo dumbells. Of met een schooltas met spullen erin. hoe meer spullen hoe zwaarder.

Benen kun je trainen met bijvoorbeeld een overhead squat. houd bijvoorbeeld je fiets (of een zware zak zand/kiezel) of... met gestrekte armen boven je hoofd, en ga squatten.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik zou me nu niet zo druk maken dat je bij een sportschool zou moeten, je kan voorlopig nog wel even thuis vooruit. Als de rek er echt uit is kan je genoeg andere dingen bedenken voor thuis, of alsnog overstappen op de sportschool. Zou lekker dit schema aanhouden, de structuur is goed.
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Heb nooit begrepen dat ouders hun kinderen kunnen verbieden om te sporten...Fitness is natuurlijk een andere sport dan andere maar het is niet dat je opeens gespierd bent, of dat je stopt met groeien. Ik denk zelfs dat het alleen maar voordelen heeft als je rustig begint. Maar ja daar heb je wrschijnlijk niets aan, aangezien je toch niet mag gaan van je ouders. Iig succes.
          Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

YouTube - Fitness From the streets Part 2
            You can be part of my meal tonight.

Comment

Ik wil je niet ontmoedigen maar die gast op die foto is ouder dan 14. Ik deed zelf vroeger aan jeugdfitness, zonder voedingschema... Komt niet in de buurt. Dit is een model die waarschijnlijk erg op voeding let en wel in een gym traind. En ik denk dattie 18-20 jaar is. Ik vind je schema prima voor nu, zo begon ik 8 maanden geleden ook weer. Je zal merken dat je met 1-2 maanden uit je gewicht bent en je halters nodig hebt. Hou ons op de hoogte ben benieuwd wat je gaat doen. Succes!
              Ssssmoking

Comment

Ik ga het zeker hier bij houden, bedankt allemaal! Maar ik mag volens mij wel naar fitness, alleen het probleem is dat ik al aan voetbal doe. Mijn ouders willen dat ik sport, alleen een tweede sport vinden ze wat overdreven. Bijv. mijn broer was een tijdje geschorst, en hij mocht dan wel op fitness. Gewoon zodat hij een sport beoefende. Maar nou doet hij weer gewoon aan voetbal.

Ik zelf gaat dit trainingsschema nog 3 maanden aanhouden, daarna moeilijkere variaties porberen (pushups met rugzak, explsoive pushups, clappushups, chinups ipv pullups etc.)

Comment

zou het bij thuis trianing houden kan je ene mooie basis leggen voor als je wat ouder bent.

Comment

Zeker bij voetbal blijven, teamsport leert je uiteindelijk zoveel meer in het leven dan een sport die je in je eentje doet, aan voetbal heb je de rest van je leven wat aan, en gaat veel verder dan het hebben van een goed lichaam
                    Last edited by Optimus_Prime; 04-08-2010, 10:29.
                    ~love what you do, do what you love~

Comment

Originally posted by Optimus_Prime View Post
                      Zeker bij voetbal blijven, teamsport leert je uiteindelijk zoveel meer in het leven dan een sport die je in je eentje doet, aan voetbal heb je de rest van je leven wat aan, en gaat veel verder dan het hebben van een goed lichaam
                      Bb is een lifestyle. Als ik merk hoe de discipline hierin de rest van mijn leven beinvloed, weet ik niet wat beter is.

Maarja ben zelfstandig ondernemer en werk niet in loondienst/ teamverband.
                      Ssssmoking

Comment

Originally posted by Optimus_Prime View Post
                        bodybuilding is dan wel een solo sport maar op veel momenten moet ik toch vertrouwen op mijn spotter. en het doorzettingsvermogen wat je bij bb hebt heb je in mindere maten bij voetbal omdat je daar als team werk en je sleept elkaar eventueel door een beroerde wedstrijd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X