Originally posted by gameface
View Post
Bier schadelijk op trainingsdag?
Collapse
X
-
-
Originally posted by Falstyr View PostAlcohol, of te wel Ethenol doet je lichaam geen fuck mee en is niks meer dan vergif. De suikers kan het lichaam niks mee en slaat het op in je lever. Reden dat ik alleen donker onbewerkt bier en roden wijn als "goede" alcohol bronnen zie is vanwege de flavonen die er in zitten.
Comment
-
Begint de eindeloze alcohol discussie weer.
@Ts: Zoek voor jezelf uit hoe je lichaam alchohol metaboliseerd en als jij er niet mee zit dan drink je lekker je biertje.
Ik vind persoonlijk dat iedereen maar wat overdrijft. Op zijn tijd een biertje heeft mijn voorgang nog nooit dwars gezeten.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostBegint de eindeloze alcohol discussie weer.
@Ts: Zoek voor jezelf uit hoe je lichaam alchohol metaboliseerd en als jij er niet mee zit dan drink je lekker je biertje.
Ik vind persoonlijk dat iedereen maar wat overdrijft. Op zijn tijd een biertje heeft mijn voorgang nog nooit dwars gezeten.
ik drink zelf niks behalve als ik op vakantie ben, dan gaan er gemiddeld per dag toch wel een stuk of 10 van die goudgele rakkers naar binnen. Ik doe dit 3 weken, en zelfs dan verlies je amper spiermassa. Is echt niet zo dat je dan 5 kg spiermassa verliest.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Na een avond goed doorzakken sta ik er 10x harder bij de volgende dag. Lekker veel vocht afdrijven.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
-
weet je wel hoeveel werk het is om 3kg spiermassa te ontwikkelen? Mag misschien snel gaan in je eerste trainingsjaar, maar op den duur wordt het hard werken en dan wil je het niet verkwisten omdat er zonodig wat bier gedronken moet worden.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postweet je wel hoeveel werk het is om 3kg spiermassa te ontwikkelen? Mag misschien snel gaan in je eerste trainingsjaar, maar op den duur wordt het hard werken en dan wil je het niet verkwisten omdat er zonodig wat bier gedronken moet worden.
Het is ook dom van mij hoor... ik had op zn minst kunnen gaan trainen en een beetje aan mijn EW inname kunnen denken ofzoiets.. dan was het nihil of zelfs winst..
Comment
-
Inmiddels is voor mij het studentenleven begonnen en zuip ik me ook de pleuris.
Fuck jullie met dat ik geen alcohol mag drinken, ik doe het lekker toch. Dan maar minder gains. Van het leven mag je best genieten en je zult vast wel iets massa meepakken.Still shrinking.
Comment
-
Meeloperij kan je het wel noemen ja, maar zorg jij maar eens dat wanneer je bij een studentenvereniging zit nee te zeggen tegen alcohol. Gaat gewoon niet doordat je het keer op keer in je klauwen gedrukt krijgt. Nou kan je zeggen ga dan niet bij een vereniging, maar het is wel gewoon super gezellig.Still shrinking.
Comment
-
Originally posted by Unexist View PostMeeloperij kan je het wel noemen ja, maar zorg jij maar eens dat wanneer je bij een studentenvereniging zit nee te zeggen tegen alcohol. Gaat gewoon niet doordat je het keer op keer in je klauwen gedrukt krijgt. Nou kan je zeggen ga dan niet bij een vereniging, maar het is wel gewoon super gezellig.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment