Bier schadelijk op trainingsdag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gameface View Post
    Je kan het beter tijdens ontbijt nemen.. de carbs worden gebruikt als energy !

Of vult de alcohol je spierglycogeen aan?
    Alcohol, of te wel Ethenol doet je lichaam geen fuck mee en is niks meer dan vergif. De suikers kan het lichaam niks mee en slaat het op in je lever. Reden dat ik alleen donker onbewerkt bier en roden wijn als "goede" alcohol bronnen zie is vanwege de flavonen die er in zitten.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Alcohol, of te wel Ethenol doet je lichaam geen fuck mee en is niks meer dan vergif. De suikers kan het lichaam niks mee en slaat het op in je lever. Reden dat ik alleen donker onbewerkt bier en roden wijn als "goede" alcohol bronnen zie is vanwege de flavonen die er in zitten.
      Mijn post was niet serieus bedoelt :P.

Comment

Begint de eindeloze alcohol discussie weer.

@Ts: Zoek voor jezelf uit hoe je lichaam alchohol metaboliseerd en als jij er niet mee zit dan drink je lekker je biertje.

Ik vind persoonlijk dat iedereen maar wat overdrijft. Op zijn tijd een biertje heeft mijn voorgang nog nooit dwars gezeten.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
          Begint de eindeloze alcohol discussie weer.

@Ts: Zoek voor jezelf uit hoe je lichaam alchohol metaboliseerd en als jij er niet mee zit dan drink je lekker je biertje.

Ik vind persoonlijk dat iedereen maar wat overdrijft. Op zijn tijd een biertje heeft mijn voorgang nog nooit dwars gezeten.
          Eens....Het is wat anders als je je vol laat lopen, elke dag of ieder weekend.
          ik drink zelf niks behalve als ik op vakantie ben, dan gaan er gemiddeld per dag toch wel een stuk of 10 van die goudgele rakkers naar binnen. Ik doe dit 3 weken, en zelfs dan verlies je amper spiermassa. Is echt niet zo dat je dan 5 kg spiermassa verliest.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik heb 2.5 maanden lang gezopen/slecht gegeten en niet getraind. Ik ben maar 3kg verloren.. dus als ik erbij zou trainen en goed eten was ik zkkr gegroeid..

valt reuze mee..

Comment

en vetter geworden ? als ik niet train verlies ik 3kg per 2 weken denk ik.

Comment

Na een avond goed doorzakken sta ik er 10x harder bij de volgende dag. Lekker veel vocht afdrijven.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by janjaap2 View Post
                  en vetter geworden ? als ik niet train verlies ik 3kg per 2 weken denk ik.
                  Ik heb niet gemeten, maar ik denk het niet. Als het wel zo is, niet heel erg veel.
                  Ik ben namelijk een ectopussy en ik zal eerder spier verliezen dan ver aanzetten.

Comment

weet je wel hoeveel werk het is om 3kg spiermassa te ontwikkelen? Mag misschien snel gaan in je eerste trainingsjaar, maar op den duur wordt het hard werken en dan wil je het niet verkwisten omdat er zonodig wat bier gedronken moet worden.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      weet je wel hoeveel werk het is om 3kg spiermassa te ontwikkelen? Mag misschien snel gaan in je eerste trainingsjaar, maar op den duur wordt het hard werken en dan wil je het niet verkwisten omdat er zonodig wat bier gedronken moet worden.
                      Hier ben ik het zkkr met je eens, fal. Maar het is toch zo dat je spieren, die je verloren hebt, er sneller aanzitten?

Het is ook dom van mij hoor... ik had op zn minst kunnen gaan trainen en een beetje aan mijn EW inname kunnen denken ofzoiets.. dan was het nihil of zelfs winst..

Comment

Inmiddels is voor mij het studentenleven begonnen en zuip ik me ook de pleuris.

Fuck jullie met dat ik geen alcohol mag drinken, ik doe het lekker toch. Dan maar minder gains. Van het leven mag je best genieten en je zult vast wel iets massa meepakken.
                        Still shrinking.

Comment

Joh wat boeit mij het dat jij toch drinkt, snap alleen niet dat studentenleven en veel zuipen een is, wat een (veelal) meeloperij:P.

Comment

Meeloperij kan je het wel noemen ja, maar zorg jij maar eens dat wanneer je bij een studentenvereniging zit nee te zeggen tegen alcohol. Gaat gewoon niet doordat je het keer op keer in je klauwen gedrukt krijgt. Nou kan je zeggen ga dan niet bij een vereniging, maar het is wel gewoon super gezellig.
                            Still shrinking.

Comment

Originally posted by Unexist View Post
                              Meeloperij kan je het wel noemen ja, maar zorg jij maar eens dat wanneer je bij een studentenvereniging zit nee te zeggen tegen alcohol. Gaat gewoon niet doordat je het keer op keer in je klauwen gedrukt krijgt. Nou kan je zeggen ga dan niet bij een vereniging, maar het is wel gewoon super gezellig.
                              Kut smoes. Dan zou ik elke dag lading koekjes en cake en gebak moeten eten omdat het me in de hand gedrukt wordt door collega's. Kan het ook gewoon weer terug zetten of gewoon in de prullenbak flikkeren. Allemaal triest gedoe dat...niemand kan je iets dwingen als je het zelf niet wilt. Dat jij je wel laat dwingen laat juist zien hoe triest en mentaal zwak je bent.

Comment

Dan ben ik triest en mentaal zwak.

Ik geniet wel van het leven en dat is waar het om draait. BB heeft gewoon geen prioriteit meer en is eerder een hobby
                                Still shrinking.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X