Originally posted by Patricia86
View Post
Ik heb nooit gezegd dat ongecontroleerd alcohol gebruik geen kwaad kan, maar serieus man, als ik spreek van een onderzoek dat een vermelding maakt dat het nuttigen van alcohol helemaal niet zo supererg is als sommige hier beweren Moet dat onderzoek wel gesponsord zijn door heneiken of consoorten? voor iemand die zoveel 'subjectief' en 'objectief' in zijn post zet zou ik er toch zelf ook eerst eens over nadenken hoor...
Gebruik hier op het forum eens de zoekfunctie, er was onlangs weer een topic over.
En serieus jongens altijd dat gezeik van die personen hier dat percies in hun koppeke gekregen hebben dat mensen die bier of een andere alcoholische drank drinken:
OF zielige sukkels zijn dat zich alleen maar kunnen amuseren als ze zich gans zat zuipen
OF zielige sukkels zijn dat alleen maar iets drinken omdat ze ergens bij willen horen.
Voor die mensen, leg uw barbell is eventjes terug op zijn holder, stop met staren naar uw bodybuild poster en ga is naar buiten praten met gewone mensen hé.
Als ge dan echt toch op het moment gekomen zijt da ge elk puntje van het perfecte voedingschema volkomen strict naleeft en ge zit op café en ge zou wel graag is genieten van een pintjemaar uit puur karakter bestelt ge toch maar een watertje dan heb ik respect voor u, maar laten we eerlijk zijn dat zal nog niet eens voor 2% van dit forum het geval zijn. Ge moogt daar nog zo prinicipieel elitair elke vorm van alcoholisch drank weigeren, als ge niet eerst ook gans de rest van uw voedingschema perfect volgt zijt ge ook niks meer dan ne simpele hypocriet.
Beetje cru maar het moest toch ook eens gezegd worden hoor.
Comment