Bier schadelijk op trainingsdag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Patricia86 View Post
    En het herstel? Aangezien dat het grootste punt is lijkt me zo.

Een onderzoek wat gefinancierd wordt door Heineken zal totaal andere kanten van het onderzoek naar buiten brengen, dan een objectief onderzoek.

Maargoed, er zijn ook gewoon meer betalers die baat hebben bij een bepaalde uitslag, dan bij een objectieve uitslag.

Als het al iets toevoegd, is het in ieder geval niet de alcohol die daar voor zorgt.
    Dat is net als zeggen dat aardbeien gezond zijn, en dan maar een lading ijs met siroop en een paar aardbeien eten.
    Wat voor een fucked up manier is dat nu om naar mijn post te kijken?

Ik heb nooit gezegd dat ongecontroleerd alcohol gebruik geen kwaad kan, maar serieus man, als ik spreek van een onderzoek dat een vermelding maakt dat het nuttigen van alcohol helemaal niet zo supererg is als sommige hier beweren Moet dat onderzoek wel gesponsord zijn door heneiken of consoorten? voor iemand die zoveel 'subjectief' en 'objectief' in zijn post zet zou ik er toch zelf ook eerst eens over nadenken hoor...

Gebruik hier op het forum eens de zoekfunctie, er was onlangs weer een topic over.

En serieus jongens altijd dat gezeik van die personen hier dat percies in hun koppeke gekregen hebben dat mensen die bier of een andere alcoholische drank drinken:
    OF zielige sukkels zijn dat zich alleen maar kunnen amuseren als ze zich gans zat zuipen
    OF zielige sukkels zijn dat alleen maar iets drinken omdat ze ergens bij willen horen.
    Voor die mensen, leg uw barbell is eventjes terug op zijn holder, stop met staren naar uw bodybuild poster en ga is naar buiten praten met gewone mensen hé.

Als ge dan echt toch op het moment gekomen zijt da ge elk puntje van het perfecte voedingschema volkomen strict naleeft en ge zit op café en ge zou wel graag is genieten van een pintjemaar uit puur karakter bestelt ge toch maar een watertje dan heb ik respect voor u, maar laten we eerlijk zijn dat zal nog niet eens voor 2% van dit forum het geval zijn. Ge moogt daar nog zo prinicipieel elitair elke vorm van alcoholisch drank weigeren, als ge niet eerst ook gans de rest van uw voedingschema perfect volgt zijt ge ook niks meer dan ne simpele hypocriet.

Beetje cru maar het moest toch ook eens gezegd worden hoor.

Comment

IK ben er niet mee eens dat een paar(is 2) biertjes schadelijk is of je herstel in de weg staan als je smiddags hebt getraint.
      Dronker worden, ja dat is schadelijk en dat gaat je herstel tegen.
      Maar een biertje of 2 zou niks doen.
      Face your demons...........

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
        IK ben er niet mee eens dat een paar(is 2) biertjes schadelijk is of je herstel in de weg staan als je smiddags hebt getraint.
        Dronker worden, ja dat is schadelijk en dat gaat je herstel tegen.
        Maar een biertje of 2 zou niks doen.
        Het doet altijd iets.
        Hoe minder alcohol, hoe minder schade ofc.

Ik snap gewoon niet dat mensen alcohol/drugs etc nodig hebben om zich te kunnen amuseren. Of ben ik zo ouderwets??
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
          Het doet altijd iets.

Ik snap gewoon niet dat mensen alcohol/drugs etc nodig hebben om zich te kunnen amuseren. Of ben ik zo ouderwets??
          Jij bent ouderwets.

Comment

Zo kunnen ze zich gewoon net wat meer vermaken
            Don't do it L.L. !!!

Comment

Originally posted by crescere View Post
              Wat voor een fucked up manier is dat nu om naar mijn post te kijken?

Ik heb nooit gezegd dat ongecontroleerd alcohol gebruik geen kwaad kan, maar serieus man, als ik spreek van een onderzoek dat een vermelding maakt dat het nuttigen van alcohol helemaal niet zo supererg is als sommige hier beweren Moet dat onderzoek wel gesponsord zijn door heneiken of consoorten? voor iemand die zoveel 'subjectief' en 'objectief' in zijn post zet zou ik er toch zelf ook eerst eens over nadenken hoor...

Gebruik hier op het forum eens de zoekfunctie, er was onlangs weer een topic over.

En serieus jongens altijd dat gezeik van die personen hier dat percies in hun koppeke gekregen hebben dat mensen die bier of een andere alcoholische drank drinken:
              OF zielige sukkels zijn dat zich alleen maar kunnen amuseren als ze zich gans zat zuipen
              OF zielige sukkels zijn dat alleen maar iets drinken omdat ze ergens bij willen horen.
              Voor die mensen, leg uw barbell is eventjes terug op zijn holder, stop met staren naar uw bodybuild poster en ga is naar buiten praten met gewone mensen hé.

Als ge dan echt toch op het moment gekomen zijt da ge elk puntje van het perfecte voedingschema volkomen strict naleeft en ge zit op café en ge zou wel graag is genieten van een pintjemaar uit puur karakter bestelt ge toch maar een watertje dan heb ik respect voor u, maar laten we eerlijk zijn dat zal nog niet eens voor 2% van dit forum het geval zijn. Ge moogt daar nog zo prinicipieel elitair elke vorm van alcoholisch drank weigeren, als ge niet eerst ook gans de rest van uw voedingschema perfect volgt zijt ge ook niks meer dan ne simpele hypocriet.

Beetje cru maar het moest toch ook eens gezegd worden hoor.
              Mijn god, een beetje op je teentjes getrapt?
              Een discussie over of het wel/niet goed voor je is, lijkt me compleet los te staan van of je het wel/niet nuttigt.

Het is niet eens de moeite waard om inhoudelijk te reageren op dat gebrabbel waarbij emotie overheerst.

Comment

Originally posted by gameface View Post
                Jij bent ouderwets.
                glad I am.
                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Bier zal vast niet goed zijn voor je gains maar wel ben ik het ermee eens dat iedereen er anders op reageert wie kent niet iemand die een beer is en ook gewoon elke week loopt te drinken?

Comment

Originally posted by Martardt View Post
                    Bier zal vast niet goed zijn voor je gains maar wel ben ik het ermee eens dat iedereen er anders op reageert wie kent niet iemand die een beer is en ook gewoon elke week loopt te drinken?
                    Dat zegt niets. Zonder alcohol was hij misschien een reus ipv een beer.

Comment

Originally posted by gleke View Post
                      Het doet altijd iets.

Het is dan misschien niet nodig, maar het maakt zo'n beetje alles wel stukken leuker.
                      Still shrinking.

Comment

Kan mij niet amuseren op een fuif of iets dergelijk zonder me lam te zuipen. Zielig maar het is zo.
                        Dus niet gaan of GHB gebruiken (maar daar geraak ik niet eens aan en zit met vrienden die er niet voor openstaan :P)
                        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X