Schoolkamp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schoolkamp

Ik ga over een maand met school op kamp. Is verplicht voor mijn examen en moet er dus heen, anders kan ik mn opleiding niet afmaken. Nu is het dus zo dat ik die week niet kan trainen. Misschien dat ik er op de woendag ff tussen uit floep voor een fullbody workout(, maar weet niet of dat mogelijk is. Ook komt er dus bij dat ik waarschijnlijk niet goed kan eten. (zie het al helemaal voor me, mn klasgenoten pizza's en shit eten en ik eten voor mezelf koken) en dat de anderen zich helemaal lam zuipen Die zullen ook wel denken wat een idioot.. Ik gebruik geen shakes ofzo dus kan dat ik niet ff snel naar binnen werken. Eigenlijk zit ik hier dus best mee want ga de laatste tijd lekker vooruit, vooral in kracht. Ik weet dus echt niet wat ik nu moet doen. Aan de ene kant denk ik, ach laat je eens een keer gaan en doe eens een keer gek maar ik weet toch zeker dat ik me dan weer schuldig voel en kracht zal wel enorm afgenomen zijn.

wat zouden jullie doen?

helemaal laten gaan bier zuipen en junken als een malle.
    bier zuipen en goed proberen te eten?? ik kom toch niet onder het bier uit....

voordeel is dat ik weet dat ze in dat supermarkrtje mijn kwark verkopen. misschien sowieso 3 bak kwark wegkanne op een dag??

en hoeveel kracht zal je ongeveer verliezen,
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Niet moeilijk doen. Lekker een weekje los gaan, kan echt geen kwaad. Als je terug bent weer vol op er tegen aan.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik baal dr nu gewoon van om het al te moeten doen. Bier zuipen is mijn ding niet meer, tis nergens goed voor. Hard beesten in de gym is mijn ding.

Comment

Je hebt nog plenty time om je uit te leven in de sportschool....no worries. En genieten van die week, anders maak je het jezelf en anderen onnodig moeilijk.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

en als je je dan schuldig voelt als zij pizza eten, bak je toch een woest omelet met paprika, ui, knoflook en weet ik veel wat nog meer? lekker gezond en het valt niet eens echt op denk ik.

Comment

Schoolkamp, Goede oude tijd man! Best time ever altijd op schoolkamp.. Zou er gewoon van genieten en dat weekje kan geen kwaad!

Comment

week zuipen is goed voor je motivatie om daarna weer hard te knallen.
              Still shrinking.

Comment

Ik heb precies hetzelfde alleen moet ik naar Texel 19 juni om daar de infrastructuur van een netwerk optebouwen voor ronde om texel 2011 lol

Ben ik van zaterdag tot volgende week zondag weg.

Al die collega's waar ik mee moet zuipen als de tierelier maar dat betekent niet
                dat ik mee zuip. Overigens ga je echt geen kracht kwijt raken in dat 1ne kleine
                weekje.
                You can be part of my meal tonight.

Comment

Lekker genieten die week joh, het leven bestaat niet alleen uit BB.
                  Na die week weer lekker knallen, kan geen kwaad hoor.
                  Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Ik zou wel proberen om de nodige eiwitten binnen te krijgen en misschien 2x per dag een L-Leucine shakie.

Maar van de andere kant, ach een weekje is niet veel maar mocht je het gevoel willen hebben dat je er toch iets aan doet zou ik een BCAA suplementje innemen.

Comment

Ok, sowieso doe ik het nu met tegenzin maar misschien is het wel beter.

ik probeer sowieso zo min mogelijk bier te drinken.

en ik gebruik geen supplementen the phoenix.

en op woendag doe ik wel fullbody. ik heb namelijk geluk dat dat kamp dicht bij mijn sportschool zit.

Comment

Originally posted by wzoet View Post

en ik gebruik geen supplementen the phoenix.
                        Ok. Mag ik vragen waarom eingelijk niet?

Comment

omdat ik gewoon eiwitten uit mijn voeding haal. plus dat het goedkoper is.

en ik weet niet of mn paps het wel zon goed idee vind.

Comment

Originally posted by wzoet View Post
                            omdat ik gewoon eiwitten uit mijn voeding haal. plus dat het goedkoper is.

en ik weet niet of mn paps het wel zon goed idee vind.
                            Duidelijk!

Comment

Neem gewoon lekker dat weekje voor jezelf, zie het als een rustweek.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X