Ik ga over een maand met school op kamp. Is verplicht voor mijn examen en moet er dus heen, anders kan ik mn opleiding niet afmaken. Nu is het dus zo dat ik die week niet kan trainen. Misschien dat ik er op de woendag ff tussen uit floep voor een fullbody workout(, maar weet niet of dat mogelijk is. Ook komt er dus bij dat ik waarschijnlijk niet goed kan eten. (zie het al helemaal voor me, mn klasgenoten pizza's en shit eten en ik eten voor mezelf koken) en dat de anderen zich helemaal lam zuipen Die zullen ook wel denken wat een idioot.. Ik gebruik geen shakes ofzo dus kan dat ik niet ff snel naar binnen werken. Eigenlijk zit ik hier dus best mee want ga de laatste tijd lekker vooruit, vooral in kracht. Ik weet dus echt niet wat ik nu moet doen. Aan de ene kant denk ik, ach laat je eens een keer gaan en doe eens een keer gek maar ik weet toch zeker dat ik me dan weer schuldig voel en kracht zal wel enorm afgenomen zijn.
wat zouden jullie doen?
helemaal laten gaan bier zuipen en junken als een malle.
bier zuipen en goed proberen te eten?? ik kom toch niet onder het bier uit....
voordeel is dat ik weet dat ze in dat supermarkrtje mijn kwark verkopen. misschien sowieso 3 bak kwark wegkanne op een dag??
en hoeveel kracht zal je ongeveer verliezen,
wat zouden jullie doen?
helemaal laten gaan bier zuipen en junken als een malle.
bier zuipen en goed proberen te eten?? ik kom toch niet onder het bier uit....
voordeel is dat ik weet dat ze in dat supermarkrtje mijn kwark verkopen. misschien sowieso 3 bak kwark wegkanne op een dag??
en hoeveel kracht zal je ongeveer verliezen,
Comment