Voor de spiegel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Beaudien View Post
    Sinds mijn schemaatje is uitgebreid moet ik dus ook met losse gewichten voor de spiegel trainen.
    En oh ja, ik heb best een grote mond, maar ik zeg eerlijk dat ik me best opgelaten voel. Omdat ik a) de enige vrouw ben b) ook nog "op leeftijd" c) ik het gevoel heb dat ik de aldaar trainende heren in de weg sta.

Natuurlijk ga ik onverdroten door en trek een hoofd waarbij je mijn opgelaten gevoel helemaal niet ziet, maar toch.
    Ik vroeg me dus af.......vinden de heren het inderdaad een beetje storend als daar een vrouw staat (met natuurlijke in mijn geval minimale gewichten ) en aan de dames hier, hebben jullie daar ook last van of zit het gewoon in mijn hoofd?

Ben benieuwd!!
    Geen last van .
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

wanneer krijgen we nou pics van je dochter? gaat ze met je mee trainen?
      Groeten

Comment

Gelukkig geen last van, train heerlijk thuis.
        Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Maak je niet zo druk Beaudien. Vrouwen hebben net zo veel recht om te trainen, ook voor de spiegel, als mannen. 'T is niet dat de 'grote jongens' meer recht hebben op dingen dan ecto's, beachboys, vrouwen, bejaarden of wat dan ook. Jij betaalt net zo goed voor je abo, dus als je het mij vraagt grote onzin. Daarnaast inderdaad, veel serieuzere mannen zullen het wel juist kunnen waarderen als er bij hun een vrouw serieus traint. Zien ze gewoon veel minder vaak. Verder is mij ook wel opgevallen, als je respect wil van dat soort 'gasten' gaat het er niet om hoeveel gewicht je pakt. Dat zal ze meestal aan hun reet roesten. Het gaat ze meer om je houding. Je ziet echt wel aan iemand in de gym of dat die serieus traint, gemotiveerd is en echt dingen wil bereiken, of dat die recreatief komt 'fitnessen' of zelfs aankloten etc.
          Last edited by Mister XXL; 01-10-2010, 18:21.

Comment

haha, ja, zo'n reactie kon ik verwachten.
            Maar je zou naar mij vast niet gluren, ik ben een moeder, he.
            Daarom voel ik me misschien juist opgelaten, vroeger zou ik vast stiekem zijn gaan flirten ofzo of gaan gluren inderdaad en nu dus niet meer. Hartstikke jonge gasten daar.

Je bent moeder..Ja en ?
            Ik ben vader,... en leeftijd,...haha je bent voor mij de juiste doelgroep,....Dus je mag voor me staan en bent over delts row doen ofzo hoor. Vind het allemaal goed.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
              Je bent moeder..Ja en ?
              Ik ben vader,... en leeftijd,...haha je bent voor mij de juiste doelgroep,....Dus je mag voor me staan en bent over delts row doen ofzo hoor. Vind het allemaal goed.
              Maakt niet uit hoe oud ik ben.. 18- is altijd mijn leeftijd.

Comment

Originally posted by STED View Post
                I

@ gameface, dus jongens/mannen die trainen mogen wel in de weglopen of? vanwaar dat onderscheid?
                Ja precies.......
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Je bent moeder..Ja en ?

Haha, ja, maar met die opmerking van "moeder" greep ik een beetje terug naar een ander topic.
                  Verder zal na jouw post geen training van mij meer hetzelfde zijn.

Originally posted by Mister XXL View Post
                  Dat zal ze meestal aan hun reet roesten. Het gaat ze meer om je houding. Je ziet echt wel aan iemand in de gym of dat die serieus traint, gemotiveerd is en echt dingen wil bereiken, of dat die recreatief komt 'fitnessen' of zelfs aankloten etc.

Ja, ik denk dat je daar gelijk in hebt. Er is ook niemand die lelijk doet ofzo, hoor,
                  Het is waarschijnlijk gewoon een beetje mijn ongemak ofzo.
                  Wel is me al een paar keer opgevallen dat een aantal gasten op hun manier best behulpzaam zijn en verder doe ik gewoon mijn ding en bemoei me eigenlijk met niemand. Maar omdat ik nooit vrouwen zie daar, vroeg ik het me gewoon af en vandaar dit topic.
                  ben blij dat er sowieso een paar "serieuze" reacties zijn, al kan ik om de meesten onzinposts ook wel lachen.
                  Ik vraag me weleens af in de sportschool......."zou een van hen nou een BodyNetter zijn.....?"
                  Last edited by Beaudien; 01-10-2010, 19:35.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik vraag me weleens af in de sportschool......."zou een van hen nou een BodyNetter zijn.....?"
                    Dat heb ik ook heel vaak, of als ik iemand zie die best een behoorlijk fysiek heeft dan denk ik ook van zit hij misschien op BN ofzo?

Comment

Verder zal na jouw post geen training van mij meer hetzelfde zijn.
                      Hoezoo niet? Ik ben niet in de buurt hoor...........haha.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Dat is juist harstikke stoer vrouwen die weten wat ze aan het trainen zijn , en dan vooral als ze met halters bezig zijn.
                        Je verdient juist respect en geen afgang als je dat denkt

Comment

Hoezoo niet? Ik ben niet in de buurt hoor...........haha.

Nee, maar waarschijnlijk schiet ik dus een aantal keer in de lach bij het idee...en kijk, dan word ik weer niet gezien als serieus trainende vrouw. Jouw schuld!

Comment

zou het zelf eigenlijk wel leuk vinden als de vrouwen zich meer in het krachthonk zouden bevinden. is tog wel leuker

maargoed ik sta 9/10 keer alleen in de sportschool te koekeloeren, wat jammer is. dus ik zou het niet erg vinden, moet ook wat te kijken hebben
                            160kg squat
                            225kg deadlift
                            130kg benchpress

Comment

Originally posted by Mister XXL View Post
                              Het gaat ze meer om je houding. Je ziet echt wel aan iemand in de gym of dat die serieus traint, gemotiveerd is en echt dingen wil bereiken, of dat die recreatief komt 'fitnessen' of zelfs aankloten etc.
                              MXXL zegt denk ik het enige juiste antwoord. Nu ben ik dan fysiek nog lang niet zo groot (en vind het nog steeds redelijk imponerend als er zo'n grote kerel langs mij zit te liften) maar het maakt mij echt niet uit wie er staat te liften, groot/klein, vrouw/man. Als die persoon een goede houding heeft dan verdient die persoon respect.
                              Ik heb zelf ook erg veel respect voor mensen met grote overwicht die naar de gym gaan wanneer deze dan ook alles geven en dat je dat kan zien.
                              Ik bedoel.. hoeveel mensen zie je wel niet met een boekje op een hometrainer zitten, een beetje verveeld die oefening te doen? Dan denk ik echt bij mezelf van 'jah wat doe je hier, ga alsjeblieft weer naar huis...'
                              Zo'n gevoel heb ik ook licht bij jongens in de "losse gewichten" ruimte waaraan je kunt zien dat die niet alles geven. Heb er niks op tegen maar dan knaagt toch weer de vraag in me achterhoofd "Heb je er wel plezier in?.."

Comment

Originally posted by gameface View Post
                                Maakt niet uit hoe oud ik ben.. 18- is altijd mijn leeftijd.
                                Hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de lul
                                Still shrinking.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X