Originally posted by Waterpoloboy
View Post
Soorten Borstspieren
Collapse
X
-
Originally posted by NoGettinOver View PostLaat ik nou net weten dat het je boven rug is en het onder andere met shrugs traint (God ik schaam me als het fout is)? Zoals ik al zei, ik ben er om te leren, en boven rug vind ik net zo goed als trapezius klinken"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by NoGettinOver View PostDankjewel. Alsnog hoef jij je niet tegenover als een zak te gedragen. Geen idee hoe oud jij bent maar ik weet waarschijnlijk veel meer over andere zaken, het is maar net waar je je in interesseert. Aangezien het mijn geen zak kan schelen wat een trapezius is (als dat ding maar groeit ), en ik mij meer in andere zaken verdiep, ben ik hier gekomen om zoals jij al zei mijn eigen kennis te vergroten.
Je valt FM aan terwijl je hier net om de hoek komt kijken dus daar wijs ik je even op en nu reageer je je af op mij.
Aangezien je schrijfstijl lijkt het me erg handig om dit eens na te lezen voordat je op Reactie versturen drukt.
welke zaken heb jij je dan meer verdiept? zoals ik al aangaf vind ik discussiëren leuk en leerzaam dus misschien kan ik nog eens wat van je leren.
Laat ik nou net weten dat het je boven rug is en het onder andere met shrugs traint (God ik schaam me als het fout is)? Zoals ik al zei, ik ben er om te leren, en boven rug vind ik net zo goed als trapezius klinken
Zelf ben ik meer fan van de Latijnse benamingen maar niet iedereen weet daar de namen van dus houd ik het meestal bij het Nederlands.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View PostLast van je mannelijke hormonen die opspelen?
Je valt FM aan terwijl je hier net om de hoek komt kijken dus daar wijs ik je even op en nu reageer je je af op mij.
Aangezien je schrijfstijl lijkt het me erg handig om dit eens na te lezen voordat je op Reactie versturen drukt.
welke zaken heb jij je dan meer verdiept? zoals ik al aangaf vind ik discussiëren leuk en leerzaam dus misschien kan ik nog eens wat van je leren.
In het Nederlands is het kutter namelijk: monnikskap-spier deze bestaat uit 3 delen ook wel ruitvormige spier genoemd.
Zelf ben ik meer fan van de Latijnse benamingen maar niet iedereen weet daar de namen van dus houd ik het meestal bij het Nederlands.
Ik vind het helemaal leuk voor jou als je blij bent met jouw kennis over het lichaam, smaken verschillen. Persoonlijk heb ik nooit wat met biologie gehad en dat heb ik nog steeds niet.
Dat mijn Nederlands waardeloos is op het internet weet ik zelf ook wel, het gaat mij meer om kwantiteit dan kwaliteit. Als ik het zo overlees, is het nog best te begrijpen, maar niet grammaticaal in orde.
No hard feelings, I have good ententions.
Comment
-
Biologie was ook niks voor mij hoor, maar als we over het eigen lichaam beginnen brand ik los.
Ik heb al heel wat uren in boeken gezeten en op internet erover gelezen, en dat werd soms zijn vruchten af.
Je moet de juiste kennis hebben over je lichaam om het te begrijpen, dat maakt deze sport zo moeilijk.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostEen ban voor jezelf aanvragen is natuurlijk het belachelijkste wat er is. Dat hier ook nog posten maakt het nog erger. Je wil gewoon dat iedereen je tegenhoud om jezelf zielig te vinden.
Als je zo graag weg wilt klik dan op het kruisje, verwijder je cookies en vergeet dat bodynet bestaat.
Tip-van-ome-kevin: meld je aan op dutchbodybuilding, daar vallen je posts niet zo op.
Dit is wel een herhalinkje waard."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Mensen zullen we ophouden met aanvallen of ouwehoeren over aanvallen door wie of tegen wie dan ook?
mbt FM, er is wat tegen hem gezegd, hij bood zijn excuses aan en daarna kreeg hij nog een advies, dan moet het klaar zijn.
Blijf dan het topic niet verder vervuilen. Het werkt ook niet als je doormekkert, je bent dan weer terug bij af iv een grote stap voorwaarts. FM leert daar ook niets van.
FM, gewoon blijven jongen, stuur een nieuwe PM naa General en bied je excuses nogmaals aan(aan General) en blijf gewoon.
@iedereen:
Geef verder TS antwoorden of ga de discussie ontopic aan. Laat elkaar verder in waarde en ga verder respectvol met elkaar om. En blijf verder ontopic.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostMensen zullen we ophouden met aanvallen of ouwehoeren over aanvallen door wie of tegen wie dan ook?
mbt FM, er is wat tegen hem gezegd, hij bood zijn excuses aan en daarna kreeg hij nog een advies, dan moet het klaar zijn.
Blijf dan het topic niet verder vervuilen. Het werkt ook niet als je doormekkert, je bent dan weer terug bij af iv een grote stap voorwaarts. FM leert daar ook niets van.
FM, gewoon blijven jongen, stuur een nieuwe PM naa General en bied je excuses nogmaals aan(aan General) en blijf gewoon.
@iedereen:
Geef verder TS antwoorden of ga de discussie ontopic aan. Laat elkaar verder in waarde en ga verder respectvol met elkaar om. En blijf verder ontopic.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postkerel als ik uit de tent gelokt word door iemand met zijn achterlijke opmerkingen van gooi je hoofd weg en weet ik wat allemaal is het toch enigzins normaal dat ik daar agressief door word en ga schelden.
K had ook door kunnen gaan met schelden en niet mijn excuses aanbieden, maar dat werkt ook niet he.
Jij geeft aan dat je het ok vindt iemand uit te schelden en agressief te benaderen als hij je beledigd.
Je excuses betekenen dus helemaal niks.
Doe het dan zoals mij. Benader iemand agressief en ben het daar mee eens. Hoef je ook niet de hele tijd zwakzinnige lege excuses aan te bieden de hele tijd.
Originally posted by Fitness-maniak View Postvoor mezelf.
Originally posted by Kevster View PostTip-van-ome-kevin: meld je aan op dutchbodybuilding, daar vallen je posts niet zo op.
Originally posted by NoGettinOver View PostDat mijn Nederlands waardeloos is op het internet weet ik zelf ook wel, het gaat mij meer om kwantiteit dan kwaliteit.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostExcuses bied je aan als je iets doet waar je niet mee eens bent.
Jij geeft aan dat je het ok vindt iemand uit te schelden en agressief te benaderen als hij je beledigd.
Je excuses betekenen dus helemaal niks.
Doe het dan zoals mij. Benader iemand agressief en ben het daar mee eens. Hoef je ook niet de hele tijd zwakzinnige lege excuses aan te bieden de hele tijd.
na 3 keer lezen begreep ik deze alinea pas.
zal de tips gebruiken
Dit is aandachtshoer gedrag. Net zoals mensen die vragen uit te schrijven voor een forum. Als je hier niet meer wilt zijn log dan uit en kom niet meer terug.
klinkt makkelijk, is het niet.
ik ken mezelf na 3 dagen kom ik gwn weer online.
Yup. Idioten onder elkaar
Dus je praat/schrijft liever veel dan dat je correct praat/schrijft? Zal wat worden dan :S
k wil gwn een hele tijd niet online komen dus is een ban voor Mij de beste oplossing.
Bedankt voor alle tips.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Post
Dus je praat/schrijft liever veel dan dat je correct praat/schrijft? Zal wat worden dan :S
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...14 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-