Soorten Borstspieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Waterpoloboy View Post
    Sorry dat ik het zeg, maar het lijkt mij toch best handig je te verdiepen in de spieren die wij beschikken wil je bepaalde oefeningen misschien beter uitvoeren/begrijpen. Als je bijvoorbeeld niet weet wat je trapezius is hoe moet je dan weten welke oefeningen je hiervoor moet uitvoeren om deze te laten groeien er van uitgaande dat je voedingsschema in orde is.
    Laat ik nou net weten dat het je boven rug is en het onder andere met shrugs traint (God ik schaam me als het fout is)? Zoals ik al zei, ik ben er om te leren, en boven rug vind ik net zo goed als trapezius klinken

Comment

Originally posted by NoGettinOver View Post
      Laat ik nou net weten dat het je boven rug is en het onder andere met shrugs traint (God ik schaam me als het fout is)? Zoals ik al zei, ik ben er om te leren, en boven rug vind ik net zo goed als trapezius klinken
      Het ging mij er niet om of je het wel of niet zou weten, maar eerder om het feit dat het nogal als desinteresse overkom, maar even goede vrienden. Succes met boven rug trainen dan
      "Straight outta gym"

Comment

Dankjewel. Alsnog hoef jij je niet tegenover als een zak te gedragen. Geen idee hoe oud jij bent maar ik weet waarschijnlijk veel meer over andere zaken, het is maar net waar je je in interesseert. Aangezien het mijn geen zak kan schelen wat een trapezius is (als dat ding maar groeit ), en ik mij meer in andere zaken verdiep, ben ik hier gekomen om zoals jij al zei mijn eigen kennis te vergroten.
        Last van je mannelijke hormonen die opspelen?
        Je valt FM aan terwijl je hier net om de hoek komt kijken dus daar wijs ik je even op en nu reageer je je af op mij.
        Aangezien je schrijfstijl lijkt het me erg handig om dit eens na te lezen voordat je op Reactie versturen drukt.

welke zaken heb jij je dan meer verdiept? zoals ik al aangaf vind ik discussiëren leuk en leerzaam dus misschien kan ik nog eens wat van je leren.

In het Nederlands is het kutter namelijk: monnikskap-spier deze bestaat uit 3 delen ook wel ruitvormige spier genoemd.
        Zelf ben ik meer fan van de Latijnse benamingen maar niet iedereen weet daar de namen van dus houd ik het meestal bij het Nederlands.
        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
          Last van je mannelijke hormonen die opspelen?
          Je valt FM aan terwijl je hier net om de hoek komt kijken dus daar wijs ik je even op en nu reageer je je af op mij.
          Aangezien je schrijfstijl lijkt het me erg handig om dit eens na te lezen voordat je op Reactie versturen drukt.

welke zaken heb jij je dan meer verdiept? zoals ik al aangaf vind ik discussiëren leuk en leerzaam dus misschien kan ik nog eens wat van je leren.

In het Nederlands is het kutter namelijk: monnikskap-spier deze bestaat uit 3 delen ook wel ruitvormige spier genoemd.
          Zelf ben ik meer fan van de Latijnse benamingen maar niet iedereen weet daar de namen van dus houd ik het meestal bij het Nederlands.
          Ik val hem helemaal niet aan, ik spreek uit ervaring tegen hem, alleen ging het bij mij helaas een stapje verder.
          Ik vind het helemaal leuk voor jou als je blij bent met jouw kennis over het lichaam, smaken verschillen. Persoonlijk heb ik nooit wat met biologie gehad en dat heb ik nog steeds niet.
          Dat mijn Nederlands waardeloos is op het internet weet ik zelf ook wel, het gaat mij meer om kwantiteit dan kwaliteit. Als ik het zo overlees, is het nog best te begrijpen, maar niet grammaticaal in orde.
          No hard feelings, I have good ententions.

Comment

Biologie was ook niks voor mij hoor, maar als we over het eigen lichaam beginnen brand ik los.
            Ik heb al heel wat uren in boeken gezeten en op internet erover gelezen, en dat werd soms zijn vruchten af.
            Je moet de juiste kennis hebben over je lichaam om het te begrijpen, dat maakt deze sport zo moeilijk.
            Calisthenics / Street workout

Comment

Beter gaat dit topic dicht want dit word echt triest, ik heb medelijden met de persoon die deze is gestart met een opzich niet eens hele gekke vraag.

Maar gewoon goed trainen hele lichaam + goed eten!

succes gozer

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                Een ban voor jezelf aanvragen is natuurlijk het belachelijkste wat er is. Dat hier ook nog posten maakt het nog erger. Je wil gewoon dat iedereen je tegenhoud om jezelf zielig te vinden.

Als je zo graag weg wilt klik dan op het kruisje, verwijder je cookies en vergeet dat bodynet bestaat.

Tip-van-ome-kevin: meld je aan op dutchbodybuilding, daar vallen je posts niet zo op.

Dit is wel een herhalinkje waard.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Mensen zullen we ophouden met aanvallen of ouwehoeren over aanvallen door wie of tegen wie dan ook?
                  mbt FM, er is wat tegen hem gezegd, hij bood zijn excuses aan en daarna kreeg hij nog een advies, dan moet het klaar zijn.
                  Blijf dan het topic niet verder vervuilen. Het werkt ook niet als je doormekkert, je bent dan weer terug bij af iv een grote stap voorwaarts. FM leert daar ook niets van.

FM, gewoon blijven jongen, stuur een nieuwe PM naa General en bied je excuses nogmaals aan(aan General) en blijf gewoon.

@iedereen:
                  Geef verder TS antwoorden of ga de discussie ontopic aan. Laat elkaar verder in waarde en ga verder respectvol met elkaar om. En blijf verder ontopic.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                    Mensen zullen we ophouden met aanvallen of ouwehoeren over aanvallen door wie of tegen wie dan ook?
                    mbt FM, er is wat tegen hem gezegd, hij bood zijn excuses aan en daarna kreeg hij nog een advies, dan moet het klaar zijn.
                    Blijf dan het topic niet verder vervuilen. Het werkt ook niet als je doormekkert, je bent dan weer terug bij af iv een grote stap voorwaarts. FM leert daar ook niets van.

FM, gewoon blijven jongen, stuur een nieuwe PM naa General en bied je excuses nogmaals aan(aan General) en blijf gewoon.

@iedereen:
                    Geef verder TS antwoorden of ga de discussie ontopic aan. Laat elkaar verder in waarde en ga verder respectvol met elkaar om. En blijf verder ontopic.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                      kerel als ik uit de tent gelokt word door iemand met zijn achterlijke opmerkingen van gooi je hoofd weg en weet ik wat allemaal is het toch enigzins normaal dat ik daar agressief door word en ga schelden.
                      K had ook door kunnen gaan met schelden en niet mijn excuses aanbieden, maar dat werkt ook niet he.
                      Excuses bied je aan als je iets doet waar je niet mee eens bent.
                      Jij geeft aan dat je het ok vindt iemand uit te schelden en agressief te benaderen als hij je beledigd.
                      Je excuses betekenen dus helemaal niks.
                      Doe het dan zoals mij. Benader iemand agressief en ben het daar mee eens. Hoef je ook niet de hele tijd zwakzinnige lege excuses aan te bieden de hele tijd.

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                      voor mezelf.
                      Dit is aandachtshoer gedrag. Net zoals mensen die vragen uit te schrijven voor een forum. Als je hier niet meer wilt zijn log dan uit en kom niet meer terug.

Originally posted by Kevster View Post
                      Tip-van-ome-kevin: meld je aan op dutchbodybuilding, daar vallen je posts niet zo op.
                      Yup. Idioten onder elkaar

Dat mijn Nederlands waardeloos is op het internet weet ik zelf ook wel, het gaat mij meer om kwantiteit dan kwaliteit.
                      Dus je praat/schrijft liever veel dan dat je correct praat/schrijft? Zal wat worden dan :S

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        Excuses bied je aan als je iets doet waar je niet mee eens bent.
                        Jij geeft aan dat je het ok vindt iemand uit te schelden en agressief te benaderen als hij je beledigd.
                        Je excuses betekenen dus helemaal niks.
                        Doe het dan zoals mij. Benader iemand agressief en ben het daar mee eens. Hoef je ook niet de hele tijd zwakzinnige lege excuses aan te bieden de hele tijd.

na 3 keer lezen begreep ik deze alinea pas.
                        zal de tips gebruiken

Dit is aandachtshoer gedrag. Net zoals mensen die vragen uit te schrijven voor een forum. Als je hier niet meer wilt zijn log dan uit en kom niet meer terug.
                        klinkt makkelijk, is het niet.
                        ik ken mezelf na 3 dagen kom ik gwn weer online.

Yup. Idioten onder elkaar

Dus je praat/schrijft liever veel dan dat je correct praat/schrijft? Zal wat worden dan :S
                        generalIx is nog niet online geweest en heeft de PM nog niet gelezen.
                        k wil gwn een hele tijd niet online komen dus is een ban voor Mij de beste oplossing.
                        Bedankt voor alle tips.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post

Typen is nog niet zo lastig, dus dat werkt allemaal wel. Ik ga niet al mijn zinnen opnieuw nalezen om te kijken of het wel klopt etc. Meestal is het nog wel te begrijpen.

Comment

Edit.
                            Last edited by gain is pain; 09-10-2010, 17:08.
                            Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X