Soorten Borstspieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Soorten Borstspieren

Hey allemaal,

Ik wil binnenkort gaan trainen voor kracht, maar vroeg me hetvolgende af: Als je naar de volgende 2 foto`s kijkt zie je boven een voetballer en onder een bodybuilder, maar omdat voetballers op kracht trainen is daar de borst dan ook op kracht getraind of zou dat op massa getraind zijn? danku

(kwam ik op forum tegen)

k zou gwn bankdrukke.........
    je hebt totaal geen verstand van schema's en trainingen, pak gwn het fullbodyschema uit de sticky's en ga trainen...

Comment

Ach de voetballer is ne magere sprinkhaan en Jay is één van de grootste beesten ter wereld,dus gewoon een wereld van verschil.Zie je Jay al op een voetbalveld rondlopen?Mss als doelman,heel het doel vol
      Fuck ordinary,be legendary

Comment

Euhm, ik vroeg me alleen af hoe je zulke borstspieren krijgt als de voetballer. Ik bedoel dat van die bodybuilder is duidelijk op massa getraind, maar dat van die voetballer? or kracht?

Comment

Originally posted by FitnessKing View Post
          Euhm, ik vroeg me alleen af hoe je zulke borstspieren krijgt als de voetballer. Ik bedoel dat van die bodybuilder is duidelijk op massa getraind, maar dat van die voetballer? or kracht?
          Wat is jouw doel?

Comment

Ik vind dit soort het mooist
            Mind is everything.

Comment

Originally posted by FitnessKing View Post
              als je nou gwn een schema opstelt en gaat bankdrukken krijg je vanzelf tieten.
              Hou dan godverkut op met die achterlijke vragen.

Comment

even een oftopic question,
                die spieren die die jonge heeft op ze plaatje vn fitnessking,

met die rondjes erom
                hoe heten die precies
                en hoe kan je die krijgen

Comment

Originally posted by Sjorssss View Post
                  even een oftopic question,
                  die spieren die die jonge heeft op ze plaatje vn fitnessking,

met die rondjes erom
                  hoe heten die precies
                  en hoe kan je die krijgen

http://forum.bodynet.nl/algemeen/37774-obliques.html

En ik weet niet hoe jij spieren krijgt... Als het goed is heb je ze al. Of ze zichtbaar zijn is een tweede.

Maar de Sint is binnenkort weer in het land, misschien kan hij wat voor je betekenen.
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                    als je nou gwn een schema opstelt en gaat bankdrukken krijg je vanzelf tieten.
                    Hou dan godverkut op met die achterlijke vragen.
                    ik vind jou echt de clown van bodynet, loopt altijd als een debiel te praten en voeg niks nuttigs toe. Praat alsof je altijd alles weet, terwijl je waarschijnlijk gewoon een 60kilo-wegende jochie bent die af en toe in de gym te vinden is met zn moat'n en geen enkel verstand van bodybuilding heeft. Dus probeer alsjeblieft niet elke keer zo wijs en hardcore over te komen als je dat niet bent. Gooi je hoofd is weg
                    I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                      ik vind jou echt de clown van bodynet, loopt altijd als een debiel te praten en voeg niks nuttigs toe. Praat alsof je altijd alles weet, terwijl je waarschijnlijk gewoon een 60kilo-wegende jochie bent die af en toe in de gym te vinden is met zn moat'n en geen enkel verstand van bodybuilding heeft. Dus probeer alsjeblieft niet elke keer zo wijs en hardcore over te komen als je dat niet bent. Gooi je hoofd is weg
                      80kg wegend jochie.

en TS: stelt alleen maar vragen die je zou kunnen weten als je de sticky's leest, zoals wel meerdere hier.
                      De TS moet gwn een fatsoenlijk schema gebruiken dan krijgt hij vanzelf wat hij wilt.
                      En als jij het beter weet geef dan zelf antwoord kneusje

Comment

Een borstspier is een borstspier, hoe deze er uit gaat zien is genetisch bepaald. Heeft niks te maken met kracht of massa training.

Alhoewel powerlifters in het algemeen alleen plat bankdrukken en meer de onderkant van de borst benadrukken, naar dat is dan ook het enige verschil.
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                          btw, heb ff door je topics gespit.
                          zo wijs en hardcore ben jij ook niet kerel, dus flikker op met je opmerkingen over 60kg wegend jochie en ''je hoofd weggooien''

Comment

@Brainiac, als er constand van die vragen gesteld worden die je meestal met behulp van de sticky's kan beantwoorden word je toch ook geïrriteerd als je dat leest.
                            Als TS een schema had, hoefde hij zijn vraag niet te stellen.

Comment

ik heb ze wel,
                              maar niet groot en die zijn best wel mooi
                              als kers op de slagroom haha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X