prachtig dit en wat is FM keihard geownd :"D
Soorten Borstspieren
Collapse
X
-
Originally posted by Tommyy View PostExcuses heb ik vaker gehoord van FM, en de hele tijd excuses aanbieden werkt natuurlijk ook niet he FM. Komt niet echt geloofwaardig over als je voor alles maar excuses aanbiedt.
K had ook door kunnen gaan met schelden en niet mijn excuses aanbieden, maar dat werkt ook niet he.
Comment
-
hehe, ga me hier ook maar even mee moeien dan..
ik snap het probleem eigenlijk niet echt, TS heeft inderdaad nogal nuttenloos topic en ik kan begrijpen dat FM zo reageert. En wat heeft de fysiek van FM met zijn kennis te maken, dat staat helemaal niet in verhouding tot elkaar.
FM heeft zijn excuses aangeboden dus snap niet echt waarom er zo gebashed moet worden.
Heb geen zin om een eindeloze discussie te voeren en ga dan ook niet reageren op eventuele comments op men bericht.On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Als dit het enige topic was had ik je gelijk gegeven Gieke, maar geef toe hoe vaak FM onzin uit kraamt, hoe vaak hij wel niet liegt, hoe irritant het wel niet is dat een 16 jarig jochie de internet held gaat uithangen en hoe niet overtuigend het overkomt als die ook nog eens alleen maar shit post en als hij daar op aangesproken wordt ook nog eens meteen excuses heeft klaarliggen en meteen toegeeft dat hij helemaal fout zit, als je het weet waarom doe je het dan?
En nee FM, het is niet normaal dat je je uit de tent laat lokken, misschien op jouw leeftijd maar volwassenen onder elkaar beginnen niet te schelden.
Verder nogmaals hulde aan de reply van brainiac. En gelukkig ben ik niet de enige die me stoort aan het gedrag van Fm. En Gieke valt me beetje tegen van je dat je wel je mening deponeert maar daar niet verder op ingaat, want je slaat de plank totaal mis in je reply, het gaat ons niet om de stats van FM maar meer om de onzin die hij post, hoe vaak hij liegt etc. Daarnaast vind ik het ook goed dat marnop even heeft laten zien dat FM slechts luttele maanden geleden niet anders was als bijvoorbeeld FitnessKing.
Comment
-
Originally posted by Tommyy View PostEn nee FM, het is niet normaal dat je je uit de tent laat lokken, misschien op jouw leeftijd maar volwassenen onder elkaar beginnen niet te schelden.
ik ben autistisch, en dat is geen goedpratertje over de reacties en denkwijze van mij. maar het heeft er wel degelijk invloed op.
Comment
-
Als je wilt kan ik nog wel een aantal voorbeelden opnoemen van onzin die je gepost hebt, zoals een plaatje van biceps posten die niet van jou zijn.
En dat je autistisch bent wil inderdaad nog niet zeggen dat je niet aangesproken kan worden op je gedrag, ik neem aan dat je in real life ook niet zomaar alles kan maken.
Je ziet nu in ieder geval dat er meerdere mensen zijn die zich aan jou storen, dus stop gewoon met de internet held uit te hangen en blijf gewoon serieus posten, pas zat je nota bene nog de moraalridder van bodynet uit te hangen dus gedraag je daar dan ook eens naar.
Comment
-
ok, dan toch maar reply, omdat je het zo mooi vraagt
* het is gleke trouwens, met een L: gleke
Ik heb FM nog nooit zien liegen en ik ben erg actief op dit forum, meestal lees ik gewoon wat door en maar af en toe wat posten. Als jongere doet iedereen wel eens wat stoms. Verstand komt met de jaren, toch? Keur ik hiermee het gedrag van FM helemaal goed? Neen, maar ik vind dat er toch wel wat overdreven gereageerd wordt. Verder ken ik de topics van FM te weinig om een echt oordeel over hem te vellen.On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postga eerst eens mijn reply's allemaal na voordat jij wat over mijn reacties zegt.
ik ben autistisch, en dat is geen goedpratertje over de reacties en denkwijze van mij. maar het heeft er wel degelijk invloed op.
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postga eerst eens mijn reply's allemaal na voordat jij wat over mijn reacties zegt.
Comment
-
Originally posted by Tommyy View PostSorry, l lijkt nogal op de i Gleke, vind het verder enorm knap van je dat A heel actief bent op dit forum en B FM nog nooit hebt zien liegen. Dacht dat de algemene reputatie van FM op dit forum wel bekend was als liegbeest.
FM = nog jong en zegt af en toe stomme dingen maar om meteen te zeggen dat zijn algemenen reputatie liegbeest is onzin.
Mijn eerste posts waren ook idioot en daar heb ik van geleerd, wie fouten maakt kan leren, wie geen fouten maakt kan niet leren.
Dus voor ieder zo zijn eigen leermoment en bij de één duurt dat langer dan bij de ander.
Originally posted by NoGettinOver View PostHet is niet goed om je authisme te uiten op een website, sla je eigen vuisten naar de klere tegen een boom, iets waar je geen mensen mee kan kwetsen of irriteren of what ever, zelf ben ik daar ook geweest, en aangezien ik dezelfde leeftijd als jou heb, begrijp ik je ook wel. Ik heb onderweg mijn verstand bij elkaar gepakt en een boksbal gekocht om boos op de zijn, ik kan jou hetzelfde aanraden.
Je komt net op het forum en moet niet meteen met de groep mee gaan doen om zieltjes voor je te winnen.
Zins opbouw is ook drama
Ik heb onderweg mijn verstand bij elkaar gepakt en een boksbal gekocht om boos op de zijn, ik kan jou hetzelfde aanraden.Last edited by IJsBlok; 07-10-2010, 18:40.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Postdoe nou niet zo tof, jij bent ook maar 4 maanden langer op het forum dan FM, jij hebt ook stomme dingen gepost.
FM = nog jong en zegt af en toe stomme dingen maar om meteen te zeggen dat zijn algemenen reputatie liegbeest is onzin.
Mijn eerste posts waren ook idioot en daar heb ik van geleerd, wie fouten maakt kan leren, wie geen fouten maakt kan niet leren.
Dus voor ieder zo zijn eigen leermoment en bij de één duurt dat langer dan bij de ander.
Snap geen kloot van jou reactie.
Je komt net op het forum en moet niet meteen met de groep mee gaan doen om zieltjes voor je te winnen.
Zins opbouw is ook drama
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
12 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
2 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...2 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment