Soorten Borstspieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Fitness-maniak View Post
    Ban aangevraagt bij de generaal
    Wat bedoel je nou? Toch niet voor jezelf hé!!

Comment

Ban aangevraagt bij de generaal
      Ik hoop dat je hem niet krijgt.
      Neem gewoon een time off van een maand.

@ topic.....Waar ging het topic ook alweer over?...
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Lukas View Post
        Wat bedoel je nou? Toch niet voor jezelf hé!!
        voor mezelf.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
          Ik hoop dat je hem niet krijgt.
          Neem gewoon een time off van een maand.

@ topic.....Waar ging het topic ook alweer over?...
          Hoe je borstspieren als een prof voetballer kon krijgen

Comment

voor mezelf.
            Is niet nodig kerel, en til niet te zwaar aan wat nu gaande is. Een ban is nergens voor nodig.

Comment

Is niet nodig kerel, en til niet te zwaar aan wat nu gaande is. Een ban is nergens voor nodig.
              k heb het al een uur geleden aangevraagt via pm bij de generaal.
              k weet niet wat hij zal doen.

Comment

Ben ik ook van mening..
                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by NoGettinOver View Post
                  Sorry, ik dacht dat ik morgen pas weer Nederlandse les had. En dat ''boos op de worden'' ''boos op te worden'' moet zijn lijkt mij voor de hand liggend. En so what als ik hier nieuw ben, ik kan er misschien wel meer dan jij vanaf weten.
                  Het moet zijn er vanaf weten.
                  Kon het eventjes niet laten.

Ja je kan er meer van afweten maar aangezien ik een aantal post van je gelezen heb schat ik die kans niet groot in.
                  Overigens heeft dit niks te maken of jij meer of minder recht heb dan ik van spreken.

Ik ben op het forum om discussies te voeren en informatie te winnen en mijn eigen kennis te vergroten.

FM nergens voor nodig man, ze lullen te veel en trainen te weinig
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                    Als je wilt kan ik nog wel een aantal voorbeelden opnoemen van onzin die je gepost hebt, zoals een plaatje van biceps posten die niet van jou zijn.

En dat je autistisch bent wil inderdaad nog niet zeggen dat je niet aangesproken kan worden op je gedrag, ik neem aan dat je in real life ook niet zomaar alles kan maken.

Je ziet nu in ieder geval dat er meerdere mensen zijn die zich aan jou storen, dus stop gewoon met de internet held uit te hangen en blijf gewoon serieus posten, pas zat je nota bene nog de moraalridder van bodynet uit te hangen dus gedraag je daar dan ook eens naar.

laat die biceps is zien:P

FM beetje kneuzig als je jezelf laat bannen man

Comment

@ Fitnessking als je op kracht traint en genoeg eet zal je mede in spiermassa aankomen lijkt mij, dus ik zou zeggen ga lekker met barbells en/of dumbbells aan de slag en ga dergelijke oefeningen doen als

bench press, incline bench press, decline bench press
                      dumbbell flyes of pec dec op een machine

Deze oefeningen lijken me wel geschikt om je borst te trainen, verder gewoon lekker de rest van je lichaam mee trainen en vergeet je "achterkant schouders" niet. Het is namelijk erg handig om die te trainen als je fanatiek bankdrukt, om geen scheve verhoudingen bij je schouders te krijgen.

Ik ben zelf ook nog maar een beginner, dus je mag kritisch zijn

@ FM zijn relletje *leest, zucht en lacht en loopt naar beneden om zijn pinda's en kwark te halen voor het slapen*
                      "Straight outta gym"

Comment

retards

Comment

Een ban voor jezelf aanvragen is natuurlijk het belachelijkste wat er is. Dat hier ook nog posten maakt het nog erger. Je wil gewoon dat iedereen je tegenhoud om jezelf zielig te vinden.

Als je zo graag weg wilt klik dan op het kruisje, verwijder je cookies en vergeet dat bodynet bestaat.

Tip-van-ome-kevin: meld je aan op dutchbodybuilding, daar vallen je posts niet zo op.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                            doe nou niet zo tof, jij bent ook maar 4 maanden langer op het forum dan FM, jij hebt ook stomme dingen gepost.

FM = nog jong en zegt af en toe stomme dingen maar om meteen te zeggen dat zijn algemenen reputatie liegbeest is onzin.

Mijn eerste posts waren ook idioot en daar heb ik van geleerd, wie fouten maakt kan leren, wie geen fouten maakt kan niet leren.
                            Dus voor ieder zo zijn eigen leermoment en bij de één duurt dat langer dan bij de ander.

Klopt ik heb ook domme dingen gepost zoals de meeste, maar gaat het daar over? Nee, het gaat over iets heel anders. En ik zeg toch ook dat het een leermoment is, maar dat wil niet zeggen dat er niks van gezegd mag worden.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                              Het moet zijn er vanaf weten.
                              Kon het eventjes niet laten.

Ja je kan er meer van afweten maar aangezien ik een aantal post van je gelezen heb schat ik die kans niet groot in.
                              Overigens heeft dit niks te maken of jij meer of minder recht heb dan ik van spreken.

Ik ben op het forum om discussies te voeren en informatie te winnen en mijn eigen kennis te vergroten.

FM nergens voor nodig man, ze lullen te veel en trainen te weinig
                              Dankjewel. Alsnog hoef jij je niet tegenover als een zak te gedragen. Geen idee hoe oud jij bent maar ik weet waarschijnlijk veel meer over andere zaken, het is maar net waar je je in interesseert. Aangezien het mijn geen zak kan schelen wat een trapezius is (als dat ding maar groeit ), en ik mij meer in andere zaken verdiep, ben ik hier gekomen om zoals jij al zei mijn eigen kennis te vergroten.

Comment

Originally posted by NoGettinOver View Post
                                Aangezien het mijn geen zak kan schelen wat een trapezius is (als dat ding maar groeit )
                                Sorry dat ik het zeg, maar het lijkt mij toch best handig je te verdiepen in de spieren die wij beschikken wil je bepaalde oefeningen misschien beter uitvoeren/begrijpen. Als je bijvoorbeeld niet weet wat je trapezius is hoe moet je dan weten welke oefeningen je hiervoor moet uitvoeren om deze te laten groeien er van uitgaande dat je voedingsschema in orde is.
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X