Originally posted by Fitness-maniak
View Post
Soorten Borstspieren
Collapse
X
-
-
Originally posted by NoGettinOver View PostSorry, ik dacht dat ik morgen pas weer Nederlandse les had. En dat ''boos op de worden'' ''boos op te worden'' moet zijn lijkt mij voor de hand liggend. En so what als ik hier nieuw ben, ik kan er misschien wel meer dan jij vanaf weten.
Kon het eventjes niet laten.
Ja je kan er meer van afweten maar aangezien ik een aantal post van je gelezen heb schat ik die kans niet groot in.
Overigens heeft dit niks te maken of jij meer of minder recht heb dan ik van spreken.
Ik ben op het forum om discussies te voeren en informatie te winnen en mijn eigen kennis te vergroten.
FM nergens voor nodig man, ze lullen te veel en trainen te weinigCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by Tommyy View PostAls je wilt kan ik nog wel een aantal voorbeelden opnoemen van onzin die je gepost hebt, zoals een plaatje van biceps posten die niet van jou zijn.
En dat je autistisch bent wil inderdaad nog niet zeggen dat je niet aangesproken kan worden op je gedrag, ik neem aan dat je in real life ook niet zomaar alles kan maken.
Je ziet nu in ieder geval dat er meerdere mensen zijn die zich aan jou storen, dus stop gewoon met de internet held uit te hangen en blijf gewoon serieus posten, pas zat je nota bene nog de moraalridder van bodynet uit te hangen dus gedraag je daar dan ook eens naar.
laat die biceps is zien:P
FM beetje kneuzig als je jezelf laat bannen man
Comment
-
@ Fitnessking als je op kracht traint en genoeg eet zal je mede in spiermassa aankomen lijkt mij, dus ik zou zeggen ga lekker met barbells en/of dumbbells aan de slag en ga dergelijke oefeningen doen als
bench press, incline bench press, decline bench press
dumbbell flyes of pec dec op een machine
Deze oefeningen lijken me wel geschikt om je borst te trainen, verder gewoon lekker de rest van je lichaam mee trainen en vergeet je "achterkant schouders" niet. Het is namelijk erg handig om die te trainen als je fanatiek bankdrukt, om geen scheve verhoudingen bij je schouders te krijgen.
Ik ben zelf ook nog maar een beginner, dus je mag kritisch zijn
@ FM zijn relletje *leest, zucht en lacht en loopt naar beneden om zijn pinda's en kwark te halen voor het slapen*"Straight outta gym"
Comment
-
Een ban voor jezelf aanvragen is natuurlijk het belachelijkste wat er is. Dat hier ook nog posten maakt het nog erger. Je wil gewoon dat iedereen je tegenhoud om jezelf zielig te vinden.
Als je zo graag weg wilt klik dan op het kruisje, verwijder je cookies en vergeet dat bodynet bestaat.
Tip-van-ome-kevin: meld je aan op dutchbodybuilding, daar vallen je posts niet zo op.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Postdoe nou niet zo tof, jij bent ook maar 4 maanden langer op het forum dan FM, jij hebt ook stomme dingen gepost.
FM = nog jong en zegt af en toe stomme dingen maar om meteen te zeggen dat zijn algemenen reputatie liegbeest is onzin.
Mijn eerste posts waren ook idioot en daar heb ik van geleerd, wie fouten maakt kan leren, wie geen fouten maakt kan niet leren.
Dus voor ieder zo zijn eigen leermoment en bij de één duurt dat langer dan bij de ander.
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View PostHet moet zijn er vanaf weten.
Kon het eventjes niet laten.
Ja je kan er meer van afweten maar aangezien ik een aantal post van je gelezen heb schat ik die kans niet groot in.
Overigens heeft dit niks te maken of jij meer of minder recht heb dan ik van spreken.
Ik ben op het forum om discussies te voeren en informatie te winnen en mijn eigen kennis te vergroten.
FM nergens voor nodig man, ze lullen te veel en trainen te weinig
Comment
-
Originally posted by NoGettinOver View PostAangezien het mijn geen zak kan schelen wat een trapezius is (als dat ding maar groeit )"Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...18 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-