"zwangere" bodybuilders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by marnop View Post
    Het is niet alleen de HGH, ook AAS werken er aan mee.
    Het is voor een groot deel de darmen, maar ook de inhoud daarvan.
    De buikspieren zijn ook meestal overontwikkeld. De spier wordt niet meer binnen gehouden door de pezen.

Mijn buik is ook al jaren bol, en dat was van ooit lang geleden met slechts 1 klein kuurtje stromba in combi met veel en zwaar buiktrainen met veel en goed eten.
    Groeide als kool destijds. Was dan ook een stuk groter dan nu.
    Ik moet iig dus ook niet mijn buik trainen als ik straks goed op een C of B wedstrijd wil staan.
    Bedankt voor je uitleg! Klopt het dat wedstrijdbodybuilders(zoals jij) met een vetpercentage van 2% het podium bestijgen?
    Dus nu train je je buik niet meer enkel door compounds wat buikspieren te kweken?

Comment

2%? Dan zijn ze uitgedroogd en dood. De meesten zitten rond 4% als ze op het podium staan. Maar ze moeten op het juist dat voor elkaar spelen. Anders krijgen ze wederom met uitdroging te maken. Meer dan 2-3 dagen op dit vet% doen ze niet. En direct na een wedstrijd vreten ze zich weer klem voor een aantal dagen.

Comment

ik meende gelezen te hebbne dat Cutler met 1.7 op het podium heeft gestaan. Maar dat is dus onmogelijk?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          2%? Dan zijn ze uitgedroogd en dood. De meesten zitten rond 4% als ze op het podium staan. Maar ze moeten op het juist dat voor elkaar spelen. Anders krijgen ze wederom met uitdroging te maken. Meer dan 2-3 dagen op dit vet% doen ze niet. En direct na een wedstrijd vreten ze zich weer klem voor een aantal dagen.
          Ronnie Coleman nam toch een rust van 3 maanden zelfs?(dus niet trainen en etc.) Jay Cutler daarentegen gaat het ganse jaar door.

Comment

Originally posted by STED View Post
            ik meende gelezen te hebbne dat Cutler met 1.7 op het podium heeft gestaan. Maar dat is dus onmogelijk?
            Misschien volgens huidplooimeting een paar hele magere plooien vast gehad. Met een dexa-scan of waterweging no fucking way.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by STED View Post
              op de tang ja

roelly had ook eerst 2.4 of zo
              Groeten

Comment

Als je een tang meting hebt kun je er nog 4% bij doen om het echte vet% van dat moment te weten.

Comment

Het gaat daar alleen natuurlijk niet om het vet dat je niet kan zien.
                  Groeten

Comment

Jay cutler had volgensmij deze mr o 1.9% vet,, maar hij was wel uitgedroogd de dag voor show

Comment

hier zie je het ook weer zwangere bodybuilder:
                      bij de 6de seconde
                      YouTube - LOOK INCREDIBLE BODY FROM GIULIANO STROE AND HES INCREDIBLE BICEPS !!!
                      Calisthenics / Street workout

Comment

Is dat niet die knaap met dat genetisch myostatine defect?
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                          Is dat niet die knaap met dat genetisch myostatine defect?
                          Ik dacht net hetzelfde... Dus wrm heeft hij dan zo'n dikke buik? Hij zit toch niet te kuren of komt dit door zijn genetisch "voordeel"?

Comment

Toen ik klein was had ik ook zon buikje hoor dat is gewoon normaal bij een kind.
                            You can be part of my meal tonight.

Comment

Originally posted by Joshua90 View Post
                              Toen ik klein was had ik ook zon buikje hoor dat is gewoon normaal bij een kind.
                              Ik ook nu je het zegt

Comment

En dat te bedenken dat dat jochie eerst een soort van six-pack had bijna. Hij is dus gewoon keihard aan het bulken
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X