He hallo, ik val gelijk met de deur in huis: Ik ben op zoek naar een personal trainer in de randstad (liefst haarlem) en ik heb deze kerel gevonden: personal trainer haarlem Kent iemand hem? Of zijn reputatie? Weet iemand waar je op moet letten als je een PT zoekt? Of heeft er iemand anders nog tips? Hoor het graag! Groetjes!
personal trainer haarlem
Collapse
X
-
Ik ken hem niet. Dus kan niet oordelen over hem.
Als hij idd meer heeft gedaan dan alleen CIOS dan heb je kans dat hij wel wat weet en kan. Anders weet hij niets.
Ik weet verder ook niet wat je doelen zijn en waarvoor je een PT nodig hebt. Als e.e.a. te privé is mag je ook een pm sturen.
succes,
Martin1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
-
Originally posted by marnop View PostJij weet en doet meer. Maar ben je er al aan toe om PT te zijn ijs?
- geruime tijd eigen ervaring (ik doe het pas 4jaar)
- op de werkvloer staan/gestaan bij een fitness centrum (k heb alleen stage)
- intake formulier hebben dus punten waarop je iemand snel helemaal kan screenen om een trainings/voedings schema persoons gebonden kan maken. (hier heb ik nog moeite mee voor mij zelf dus laat staan voor andere).
- uitvoering van oefeningen kan nog beter, al ken ik wel de basis waar je op moet letten.
- brokje fysiotherapie als er wat mis gaat of iemand pijntjes heeft, hoeft niet perse een opleiding maar een klein cursusjaar/maand vind ik wel noodzakelijk je moet zulke dingen herkennen.
- Specifieke trainingen voor sporters (voetbal, tennis, hockey enz)
- EHBO diploma, je weet nooit wat er kan gebeuren en het is jou verantwoordelijkheid dan, dus reanimeren moet je zeker kunnen, botbreuk herkennen en nog een paar van zulke basis dingen. (Ik weet het komt weinig voor maar als het voorkomt moet je weten hoe je moet handelen)
eigenschappen die ik nog meer belangrijk vind maar wel vind dat ik ze beheers.
- aanmoedigen, motiveren, evalueren & het spotten.
- huidplooi meting kan ik redelijk, dit moet ik nog gewoonweg meer oefenen.
- basis van voeding/training schema's ken ik wel.
- voedingsbehoefte berekenen.
- BMI berekenen en andere richtlijnen om te kijken of iemand overgewicht heeft of niet.
- bloed druk meten
- cardio schema maken aan de hand van een cardio test / HF / VO2 max
natuurlijk is niet alles even belangrijk maar ik stel hoge ijzen voordat ik hier echt mee ga beginnen, denk dat ik over 2 jaar hier wel klaar voor ben, ik oefen nu veel met vrienden van me om hun een beetje te '' begeleiden '' en daar houd ik de resultaten ook van bij om te zien hoe hun reageren op trainings prikkels.
dus nee ik ben er nog niet 100% aan toe.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Okee ijs,
een knap stukje zelfreflectie van je.
Je bent iig erg goed bezig.
tip,
ga eens kijken naar een goede sportmassage cursus (in de buurt), daarin zit dus een stuk fysio en blessure verzorging en herkenning, EHBO (en sport EHBO) en reanimatie zit er in.
Kosten vallen mee en de cursus duurt niet al te lang, maar is bij de juiste instantie gevolgd wel zeer waardevol.
Probeer voor extra ervaring zoveel mogelijk mensen te adviseren en helpen. Desnoods vraag je aan mensen of je ze een tijdje mag helpen en adviseren. Kijk goed naar ze en kijk naar de progressie en gains vs hun schema's en tactieken of trainingsystemen. Let op de intensiteit, volume's, reps en sets en het tempo waarin ze trainen en vergelijk dat met hun doelen, worden doelen behaald ja of nee en waarom wel of niet moet er iets worden toegevoegd of juist iets minder worden gedaan. Dan kan je de voeding bekijken is daar iets mis aan ja of nee enz enz.
En blijf lezen, veel lezen(en luisteren) en dan zin en onzin filteren of rangschikken naar relevantie en effectiviteit of waarheidsgehalte.
enz enz.
Voor sportspecifiek moet je als je dat niet weet eerst wat kennis van andere sporten hebben, welke spiergroepen worden het meest gebruikt en waarvoor, welke bewegingen worden veel gemaakt en welke in mindere mate of minder intensief. Explosief of rustig aeroob of anaeroob. En soms, welke beweging wil de sporter verbeteren in welke sport. Hoe bouw je dat op met andere bewegingen er omheen.
ik spreek je later man.
succes.Last edited by marnop; 11-11-2010, 00:23.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Personel trainer zou ik later ook wel zien zitten.
Maar daar ben ik nu zeker nog niet aan toe, ik leid men broer en 2 vrienden van me wel al op, maar ik ken slechts basis van kracht/voeding (wellicht meer dan de gemiddelde instructeur, maar zeker niet genoeg voor PT te zijn).
Voorts mis ik ook heel wat competenties uit de lijst van ijsblok die inderdaad noodzakelijk zijn vind ik.
Maar we zijn nog jong en er is nog veel tijd om bij te leren.On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Ligt eraan wat je doelen zijn.
Voor BB lijkt dit me niks iig.
Pt zijn erg prijzig.
Ik heb ook een adviesbureau voor voeding advies en ben orthomoleculair sportherapeut maak training en voedingschema s op maat, maar de inzet en motivatie moet toch van jezelf komen.
Ik kom dan langs voor de nodige info en we evalueren dan elke 6 weken.Face your demons...........
Comment
-
Originally posted by marnop View PostEHBO (en sport EHBO) en reanimatie zit er in.
Is toch lekker als je zoiets gratis kan krijgen
Comment
-
Originally posted by marnop View PostVoor sportspecifiek moet je als je dat niet weet eerst wat kennis van andere sporten hebben, welke spiergroepen worden het meest gebruikt en waarvoor, welke bewegingen worden veel gemaakt en welke in mindere mate of minder intensief. Explosief of rustig aeroob of anaeroob. En soms, welke beweging wil de sporter verbeteren in welke sport. Hoe bouw je dat op met andere bewegingen er omheen.
Comment
-
Zit nu echt niemand te denken aan de term SPAM.
Eerste post en dan direct een link? ?
Bodynet is trouwens niet de enige site waar deze post geplaatst isAs you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...13 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-