Foto's Na 2 jaar trainen..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

heb je n before / after ?

Comment

@okidoki Hij zegt dat ie compleet natuurlijk traint. Niet dat ie compleet traint

En goed punt van de forum regels. Dit oogt toch redelijk als een... ik kom hier alleen even showboten topicje.

Hij zegt trouwens ook niet dat zijn armen 40 cm zijn. Alleen dat armen van 40 cm niet klein zijn :P
      Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post
        @okidoki Hij zegt dat ie compleet natuurlijk traint. Niet dat ie compleet traint

En goed punt van de forum regels. Dit oogt toch redelijk als een... ik kom hier alleen even showboten topicje.

Hij zegt trouwens ook niet dat zijn armen 40 cm zijn. Alleen dat armen van 40 cm niet klein zijn :P
        Verkeerd perspectiefje van mij, ach ja, het doet er voor de rest niet aan af.

En hij zegt wel degelijk dat z'n armpjes 40cm zijn :

Originally posted by SGelderblom View Post
        fotos van me rug en bicep

Gelijk even de omtrek gemeten van de bicep is 40 CM aangespannen
        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
        There is no failure except in no longer trying

Comment

my bad... missed that one

En je punten blijven evengoed staan.
          Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
            1,5 jaar goed bezig?
            Post je trainingschema en je voedingschema, moeilijk te geloven dat jij al 1,5 jaar goed bezig bent, terwijl je een maand geleden een topic opende dat je hulp nodig had bij je baggerschema.......

Je doet het compleet?, dus ook je beentjes trainen? Je doet toevallig aan voetbal?, waarom geen foto van je benen?

Nevernooitniet dat jij de 40cm haalt met die armpjes van jou..., dan mag je de foto's misschien wel close up hebben geschoten zodat de illussie wordt gewekt dat je rug en arm erg impressive overkomen maar de eerste foto's laten een andere werkelijkheid zien en dat is dat je die 2 jaartjes met niets anders bezig ben geweest als je borst en buik ala beachboy....

Btw, Lees de forumregels nog even door, pas als je 20 fatsoenlijke posts heb geopend mag jij je fotootjes plaatsen.....

Ten eerste beleave it or not me armen zijn 39,7 cm om precies te zijn heb proberen een foto voor je te maken maar dat is verdomd moeilijk met een kut blackberry en op timer ..

ten 2de ik TRAIN anderhalf jaar goed .. dit heeft niks te maken met eten??
            me eten is nog steeds crapp ...

ten 3de met compleet natuurlijk bedoel ik dus GEEN AS ..

ten 4de ik train anderhalf jaar Alles BEHALVE Benen want daar kan ik al een jaar niks mee ik heb eerst last gekregen van me stuitje en nu heb ik me verzwikt en is dus me hamstring gescheurt pech heb je .. dus conclusie waarom geen foto benen benen zijn best wel crapp ...

ten 5de waarom loop je me voor iets uit te maken als je me nog nooit gezien heb in het echt ...

ten 6de ik vraag hier om advies en hulp en niet om door een of andere ..debiel afgekat te worden???

en bij het 7de puntje kan je best wel gelijk hebben over de foto's ..na sorry???

voorderest thanks mensen voor de reactie's preciate that

Ik probeer nog goed te eten en veel te trainen maar is best lastig nu met me hamstring..
            Attached Files

Comment

hierbij nog foto van me tricep kwaliteit is zeer slecht maar dit komt doordat ik fotos maak met me telefoon groetjes
              Attached Files

Comment

Voor een 2 meter lange dude heb je een aardig mooie bouw. Nu uitbouwen ouwe.

Lou Ferrigno!
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                  Voor een 2 meter lange dude heb je een aardig mooie bouw. Nu uitbouwen ouwe.

Lou Ferrigno!
                  Wou net zeggen! Die gast is 1.97m dan is dit een zeer knappe prestatie.

Keep it up!

Comment

Originally posted by gameface View Post
                    Wou net zeggen! Die gast is 1.97m dan is dit een zeer knappe prestatie.

Keep it up!
                    Jij kan er over meepraten als mede-grote-vriendelijke-reus-broeder.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by SGelderblom View Post
                      Ten eerste beleave it or not me armen zijn 39,7 cm om precies te zijn heb proberen een foto voor je te maken maar dat is verdomd moeilijk met een kut blackberry en op timer ..

ten 2de ik TRAIN anderhalf jaar goed .. dit heeft niks te maken met eten??
                      me eten is nog steeds crapp ...

ten 3de met compleet natuurlijk bedoel ik dus GEEN AS ..

ten 4de ik train anderhalf jaar Alles BEHALVE Benen want daar kan ik al een jaar niks mee ik heb eerst last gekregen van me stuitje en nu heb ik me verzwikt en is dus me hamstring gescheurt pech heb je .. dus conclusie waarom geen foto benen benen zijn best wel crapp ...

ten 5de waarom loop je me voor iets uit te maken als je me nog nooit gezien heb in het echt ...

ten 6de ik vraag hier om advies en hulp en niet om door een of andere ..debiel afgekat te worden???

en bij het 7de puntje kan je best wel gelijk hebben over de foto's ..na sorry???

voorderest thanks mensen voor de reactie's preciate that

Ik probeer nog goed te eten en veel te trainen maar is best lastig nu met me hamstring..

Wat loop jij nou te ijlen, pipo dat je er bent. Nergens staat dat jij om advies vraagt of schreeuwt om hulp, Je zei dat alle commentaar welkom was, dus ook de mijne maar blijkbaar doelde je op eenzijdige commentaar.

Over je armpjes, want die zijn blijkbaar erg belangrijk voor jou en heb ik je per ongeluk gekrenkt in je "mannelijkheid", goed, foto natuurlijk onduidelijk dus ja....het zal wel dan.

Voor punten 2 en 4, In vergelijking met je borst/arm/buik loopt de rest van je lichaam ver achter, en dan heb ik het over rug/benen/schouders/onderarmen/traps, dus je training is crap, evenals je voeding. Training/voeding/rust is als één, zonder elkaar doe je het gewoon crap.

Als je echt goed en serieus bezig was dan was je echt wel een stuk verder geweest, dus ga niet roepen dat je goed bezig bent met een paar pics alá "beachboy".
                      Ik blijf erbij dat jij er uit ziet als een beachboy, als jij dat als negatief iets ervaart, dan is dat niet mijn probleem maar die van jou, had je maar iets serieuzer moeten trainen en had je mij nu niet hoeven uit te maken voor debiel, vuile randjongere dat je er bent, train gewoon verder zoals je nu doet en ding mee voor de beachboy contest 2011 hier op bodynet, dan heb je er nog wat aan.

Oja, het "zal wel dan van de forumregels", hoe hardleers ben je om toch maar foto's te blijven posten.

zoiets....
                      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                      There is no failure except in no longer trying

Comment

tja, forumregels zijn natuurlijk ook alleen maar effectief als ze gehandhaafd worden.

die biceps foto... naast dat ik er geen waardes op kan zien bewijst natuurlijk niks. Bij mij zit er ook een enorm verschil tussen aangespannen/ ontspannen, voor/na een training, etc

Ik zag de vraag ook niet echt hoor. Meer een kijk... zo ben ik, wat vinden jullie ervan. Je kan dan ook wat kritische feedback verwachten.
                        Maar laten we het verder vooral vriendelijk houden. Bijna kerst en alles :P
                        Fear is the mind killer

Comment

Die forumregel mbt foto's is gewoon een BS regel natuurlijk. Als mensen serieus zijn en eigen foto's plaatsen zie ik er geen probleem in. Begrijp ook niet waarom anderen wel. Als het verkeerd gaat dan hebben we moderators die elk moment kunnen ingrijpen en verwijderen, op bijna elk moment van de dag zijn er moderators aanwezig om dingen te verwijderen,....toch.....?

mbt TS, gezien hoe lang hij traint en niet echt serieus, ziet het er redelijk uit, denk wel boven gemiddeld.

Kritiek mag er best zijn, als de armen al 40cm zijn dan mag de rest wel wat beter. Benen niet trainen is kansloos. Pijn in je stuitje is geen reden en scheurtje in je hams ook niet.
                          Je hebt meer dan alleen een stuitje en hamstrings.
                          Bovendien zal het sneller genezen als je ze wel regelmatig belast. Ookal zou je de hams dan wat ontzien.
                          1e Masters Superbody YBF 2011!
                          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Serieus trainen en slechte voeding leverd je een minimaal resultaat. In je training kun je veel verkeerd doen maar toch vooruit gaan mits de voeding goed is. Voeding is de basis van alles en is de bepalende factor in het wel of niet behalen van resultaten. Dus mijn advies is, begin met goede voeding en je zult zien dat het beter gaat.

Spierscheuringen zijn geen redenen om geen benen te trainen. Ik heb mijn hemstrings bijna afgescheurd 2x een scheur in de leestreek en 1x een scheur in mijn quadriceps. Uit ervaring weet ik dat training van die spieren het herstel enorm bevorderd (door hormonale responsen en goede doorbloeding) en de kans op nieuwe scheuringen word kleiner omdat de spieren beter belast kunnen worden. Dus trainen die benen! Begin licht, beperk je het squaten bijvoorbeeld met hele lage gewichten, desnoods zonder gewicht (kniebuigingen).

@ de rest, misschien is het een goed idee om het mensen op forumregels te wijzen over te laten aan de moderaters.

Comment

Ik heb je foto van je rug nog eens goed bekeken en het lokt inderdaad wel vermoedens uit dat je je rug niet/nauwenlijks traint.. Men klein broertje had nog foto's op pc staan van toen hij 2 maanden trainde, en rug is exact het zelfde...
                              Als je kijkt naar je eerste foto (voorkant) zou je nooit geloven dat die foto van je rug dezelfde persoon is.
                              Nu gewoon goed beginnen eten/trainen/rusten en dat komt allemaal wel goed..
                              succes!!
                              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by marnop View Post
                                Die forumregel mbt foto's is gewoon een BS regel natuurlijk. Als mensen serieus zijn en eigen foto's plaatsen zie ik er geen probleem in. Begrijp ook niet waarom anderen wel. Als het verkeerd gaat dan hebben we moderators die elk moment kunnen ingrijpen en verwijderen, op bijna elk moment van de dag zijn er moderators aanwezig om dingen te verwijderen,....toch.....?

mbt TS, gezien hoe lang hij traint en niet echt serieus, ziet het er redelijk uit, denk wel boven gemiddeld.

Kritiek mag er best zijn, als de armen al 40cm zijn dan mag de rest wel wat beter. Benen niet trainen is kansloos. Pijn in je stuitje is geen reden en scheurtje in je hams ook niet.
                                Je hebt meer dan alleen een stuitje en hamstrings.
                                Bovendien zal het sneller genezen als je ze wel regelmatig belast. Ookal zou je de hams dan wat ontzien.
                                Originally posted by erik1982 View Post
                                Serieus trainen en slechte voeding leverd je een minimaal resultaat. In je training kun je veel verkeerd doen maar toch vooruit gaan mits de voeding goed is. Voeding is de basis van alles en is de bepalende factor in het wel of niet behalen van resultaten. Dus mijn advies is, begin met goede voeding en je zult zien dat het beter gaat.

Spierscheuringen zijn geen redenen om geen benen te trainen. Ik heb mijn hemstrings bijna afgescheurd 2x een scheur in de leestreek en 1x een scheur in mijn quadriceps. Uit ervaring weet ik dat training van die spieren het herstel enorm bevorderd (door hormonale responsen en goede doorbloeding) en de kans op nieuwe scheuringen word kleiner omdat de spieren beter belast kunnen worden. Dus trainen die benen! Begin licht, beperk je het squaten bijvoorbeeld met hele lage gewichten, desnoods zonder gewicht (kniebuigingen).

@ de rest, misschien is het een goed idee om het mensen op forumregels te wijzen over te laten aan de moderaters.

Dus benen trainen nu en dan herstelt het sneller?? dit wist ik nog niet thanks!!

Ik dacht juist dat ik ze veel rust moest geven maar dit is dus eigenlijk niet het geval?
                                ik loop nu heel de tijd geforceerd en me bovenlichaam gaat schuin staan doordat ik zoo loop.. zou dit weggaan als ik weer lichtelijk me benen train?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X