Mythes van BB

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gain is pain View Post
    Wacht maar als je ergens in de richting komt van 15%, dan gaat dat stukken moeilijker zonder cardio.
    ........
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      3. AS maakt je niet altijd aggressief. Ik werd er kalmer en aardiger door.
      Die periode heb ik zeker gemist
      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

- Dat 1 trainingsschema beter is dan de andere
        - Dat je minder reps moet doen om volume te trainen
        Ik las toevallig van de week nog een artikel dat het allang bewezen is dat elke vorm van KT je spieren doen groeien. Of je nu 20 supersets doet bij german body volume of 4 reps in maximum overload training. De ene BBer is voorstander van ene schema en de andere weer van een ander. Zolang je maar je max tilt binnen het aantal reps, vaak afwisselt in oefeningen en goed eet; zal je groeien

- Dat je whey moet nemen
        Eiwitten uit voedsel is genoeg, misschien wel beter

- Dat KT genoeg is om vet te verliezen
        Ik moet deze editten; ik bedoelde eigenlijk als je echt in vorm wilt raken. Van 30% naar 20% zal lukken met alleen KT. Ik heb echter nog nooit een wedstrijd BBer in real life of boek/film gezien die op 9 % is gekomen zonder cardio.

- Dat het bij cutten beter is om een surplus in kcal te krijgen door minder kcal te consumeren ipv meer te bewegen
        Dit wordt door zoveel mensen tegengesproken en in eigen ervaring heb ik gemerkt dat het beter is om te cutten door meer te cardioen ipv minder te eten

- Dat AS je niet agressief maakt
        Alleen As-gebruikers ontkennen dit.
        You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Bilo View Post
          Ik heb echter nog nooit een wedstrijd BBer in real life of boek/film gezien die op 9 % is gekomen zonder cardio.
          Wil niet zeggen dat het niet kan.Ik ben er een aantal op br tegengekomen die geen cardio doen en wedstrijden draaien.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
            Wil niet zeggen dat het niet kan.Ik ben er een aantal op br tegengekomen die geen cardio doen en wedstrijden draaien.
            Clenbuterol? Grapje UD2 natuurlijk!
            You can be part of my meal tonight.

Comment

Originally posted by Joshua90 View Post
              Clenbuterol? Grapje UD2 natuurlijk!
              DNP
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

vet kan je omzette in spier
                ''If you even dream of beating me you'd better wake up and apologize.''

Comment

- Dat KT genoeg is om vet te verliezen
                  Ik moet deze editten; ik bedoelde eigenlijk als je echt in vorm wilt raken. Van 30% naar 20% zal lukken met alleen KT. Ik heb echter nog nooit een wedstrijd BBer in real life of boek/film gezien die op 9 % is gekomen zonder cardio.
                  Werkt ook als je tot 8% wilt zakken. Er zijn genoeg pro BBérs die 20reppers KT doen in de cut zonder cardio. En ook als naturel niet wedstrijd BB kun je tot zeker 10% zakken zonder cardio.

Comment

plaatselijk vet verbranden...

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                      Dat vrouwen door krachttraining gespierd lichaam krijgen zo als mannen dit krijgen ze pas denk ik na 10jaar strict aan een voeding/trainingsschema en dan nog wordt het niet zoals een getrainde man.

Damn!!

"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Grootste broodje aap is in mijn optiek dat je niet tegelijk vet kan verliezen en toch spieren kan kweken. Dat kan makkelijk

Zo is dat, kijk maar naar mij!
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                          Bodybuilders zijn in het algemeen ook niet sterk. Ze zijn sterker dan de gemiddelde individu en daar houdt het wel bij op.

Hangtieten en zo krijg je ook als je andere sporten abrupt beeindigd. Daarom bouwen topsporters in een periode van een jaar hun sport intensiteit af. Hetzelfde is hier van toepassing.
                          Ligt er aan waarmee je het vergelijkt. Vergeleken met de gemiddelde persoon zijn bb-ers sterk. Vergeleken met een krachtsporter (powerlifter, strongman) van in verhouding het zelfde niveau zijn ze weer niet zo sterk. Over het algemeen dan natuurlijk. Uitzonderingen heb je altijd.

Originally posted by erik1982 View Post
                          Je kunt sowieso twijfelen aan de gezondheid van ee pro BB`er.
                          Als het je om gezondheid te doen is dan kun je bij BB de roids beter laten voor wat het is. Het kunstmatig verhogen van hormoonspiegels brengt gezondheidsrisico`s met zich mee die je met BB zonder AAS niet hebt.
                          Steek je AAS gebruik in het gezondheidsoogpunt af tegen roken, drugs, zuipen en een algehele slechte levensstijl (bankhangen en rotzooi vreten en zuipen)....... dan kies ik toch voor AAS. Veel gebruikers redeneren ook zo, ik train hard, eet goed, rust voldoende, rook niet, drink niet, gebruik geen drugs etc etc..... dus kuren is zo slecht nog niet.

AAS gebruik in combinatie met een goede levensstijl en voldoende kennis van de te gebruiken AAS zal in de regel niet zo gek veel gezondheidsproblemen met zich meebrengen. Het zij meer de mensen die maar wat aankloten die voor de problemen zorgen.
                          Ik snap je punt wel, maar het is natuurlijk wel onzin (althans, als je het mij vraagt) om die punten van trainen, eten en niet roken en drinken te kunnen compenseren met as, want dat is gewoon een slecht excuus om te gebruiken.
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Opstal View Post
                            plaatselijk vet verbranden...
                            Foutje Opstal? het kan wel degelijk. Het is niet veel maar het kan.

Originally posted by jordy View Post
                            Ligt er aan waarmee je het vergelijkt. Vergeleken met de gemiddelde persoon zijn bb-ers sterk. Vergeleken met een krachtsporter (powerlifter, strongman) van in verhouding het zelfde niveau zijn ze weer niet zo sterk. Over het algemeen dan natuurlijk. Uitzonderingen heb je altijd.

.

Ik denk dat de BB'er wel eens verrassend sterk zou kunnen zijn.
                            Sterker dan de strongmen gaat erg moeilijk worden, die maken ook reps met zware gewichten en lopen te rennen met zware gewichten.
                            Probleem BB vs PL is dat de BB'er altijd in reps werkt en dus in veel kortere tijd veel meer herhalingen doet en meestal niet weet wat zijn 1RepMax is. En het ook niet zomaar gaat uitproberen.

Maar de grotere BB'ers, ach wat is niet sterk...:
                            YouTube - IFBB PRO Winklaar squat

- - Dat je whey moet nemen
                            Eiwitten uit voedsel is genoeg, misschien wel beter

.
                            Heb je al eens wat onderzoeken en bewijzen gelezen Bilo?
                            Whey nemen is beter. Veel beter amino spectrum ook en erg hoog in BCAA's, naast het zeer snelle beschikbaar zijn. En kan ook dus positieve invloed hebben op aanmaak van je GH en IGF1 en andere groeifactoren en peptides.
                            Last edited by marnop; 11-12-2010, 18:37.
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by jordy View Post

Ik snap je punt wel, maar het is natuurlijk wel onzin (althans, als je het mij vraagt) om die punten van trainen, eten en niet roken en drinken te kunnen compenseren met as, want dat is gewoon een slecht excuus om te gebruiken.
                              Ik denk ook dat het geen excuus is. Maar als ik moest kiezen.....
                              Qua gezondheidsaspecten denk ik da je geen betere keuze kunt maken dan natural BB. AAS brengt hoe dan ook gezondheidsrisico`s met zich mee.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                                Dat vrouwen door krachttraining gespierd lichaam krijgen zo als mannen dit krijgen ze pas denk ik na 10jaar strict aan een voeding/trainingsschema en dan nog wordt het niet zoals een getrainde man.
                                Als dat eens zo was! Dan zou het een stuk gemakkelijker zijn voor ons!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X