Originally posted by Indiana
View Post
Zyzz, u mirin?
Collapse
X
-
Originally posted by Gus View PostAls je denkt dat het bij Zyzz puur om zijn fysiek ging dan heb je destijds helemaal niks meegekregen over die gast. Het is vooral zijn levensstijl en zijn peptalks die hem bekend maakten. Iedereen kan 13 in een dozijn filmpjes maken over hoe je shredded moet worden. De youtubefilmpjes van lazar en jeff seid zijn hier een voorbeeld van. Zij zullen echter nooit kunnen tippen aan de genialiteit van Zyzz
Beetje bump maar zie het topic nu pas. Kwa fysiek vind ik hem persoonlijk niet geweldig. Hij zag er atletisch uit en stond droog.. maar verder zie ik geen pluspunten. Benen waren erg klein, en ik vind zijn ub ook niet massief. Ik heb zijn filmpjes eigenlijk nooit bekeken (wel een paar gezien), dus ik snap de Zyzz generatie ook niet zo. Los van mijn mening, gay blabla, was het wss een hele sympathieke en positieve kerel. Zo komt hij dan wel weer over. Ziet het plezier van het leven in en neemt het er ook van. Ik heb hem geen negativiteit in hem kunnen bespeuren, dus ik heb niets anders dan respect voor deze kerel.
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostBeetje bump maar zie het topic nu pas. Kwa fysiek vind ik hem persoonlijk niet geweldig. Hij zag er atletisch uit en stond droog.. maar verder zie ik geen pluspunten. Benen waren erg klein, en ik vind zijn ub ook niet massief. Ik heb zijn filmpjes eigenlijk nooit bekeken (wel een paar gezien), dus ik snap de Zyzz generatie ook niet zo. Los van mijn mening, gay blabla, was het wss een hele sympathieke en positieve kerel. Zo komt hij dan wel weer over. Ziet het plezier van het leven in en neemt het er ook van. Ik heb hem geen negativiteit in hem kunnen bespeuren, dus ik heb niets anders dan respect voor deze kerel.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...1 day ago
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse